Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Aleksmy!

+Naruto, bare se min vote på IMDB :p

-Altfor lang, orker nesten ikke å lese ferdig.

6/10

Lenke til kommentar

Kan lite om vannkjøling, eller for den saks skyld kjøling generelt, men er sikkert nyttig for interesserte. Liker at du har alt høyrestilt, et fint avbrekk fra standard venstre, eventuelt midstilt. Varierer i størrelse og med variasjoner av standard blåfarge funker bra. Blir ikke kjedelig, ei heller glorete.

7.9/10

Edit: Leif was here, but not for long.

Endret av Lopen
Lenke til kommentar

Edit: Feil signatur, hehe.

Ganske kjedelig i bruk av farger. Oppsettet (Mye på venstre, lite på høyre) gjorde seg svært dårlig etter min mening. For kjedelig for min smak, men helt grei.

5/10

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

martin808

Synes bokstavene i den første linjen ble for store. Liker best standardstørrelse.

Når det gjelder linje nr. to og tre interesserte ikke innholdet meg, men godt satt opp og sikkert interessangt for dem som interesserer seg for temaet. Godt med litt varriasjon i fargene også.

Fjerde linje var flott. :D

Ellers ble det litt rotete med forskjellige høyre og venstrestillinger. Liker best de midtstilte.

6/10

Lenke til kommentar

Har vurdert signaturen din før. Gir samme tall fremdeles:

feitefreddy

Den siste linjen var fin. Veldig opptemistisk, du burde kansje tatt med "stort sett". ;)

De andre to linjene interesserte meg ikke, men oppsettet var fint og bra bruk og varriasjon av farger.

7-8/10

Om det er konservativt, provokasjon, ironi eller noe annet får du komme fram til selv.

Hva er det du vil ha kilde på?

Lenke til kommentar

FlinkeFreddy: En trenger ikke nødvendigvis å være dum for mene slikt. En som er god å ordlegge seg får til det meste.. Er ønsket å skape oppmerksomhet eller å provosere, er sitatet av det bedre slaget. ;)

Til vurderingen av FlinkeFreddy:

Signaturens prøvelse på kreaktivitet er fin, men ikke godt gjennomført; Uryddig fargebruk, ikke sammenheng i oppsett og innhold.

Utseende: 4/10

Lenke til kommentar

Halogenpereutenlys' signatur:

Flotte fargar, gledeleg for auga mine. Pent å sjå på. Men teksten; the shawshank ettelerannet, var litt for utydeleg i forhold til blåfargen. Eg skjønnar ikkje heilt kva setninga: Oversikt over gode surround - filmer, tyder, men det er jo greitt. Vel, altså eg forstår det, men skjønnar ikkje kvifor du hev nytta bindestrek med eit mellomrom på kvar side av han. Men kanskje du hev gjere dette av ein eller annan veldig god, men ogso veldig usynleg grunn.

9/10 fordi han var veldig pen.

Min kjem nok ikkje til å få så god kritikk ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...