HalogenpæreUtenLys Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Samme gamle med mye tekst til et passende skille mellom rød og svart. Signaturen viser opp til profilen din, noe som er greit. Utseende: 3,5/10 Endret 19. juni 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fin signatur. Passer til avataren. Liker det sitatet. Og filmen. Kanskje blåfargen kunne blitt dempa et bittelite hakk. 8.5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 kakemot Sa meg definitivt ingen ting, men den var original og jeg liker midtstilt. Det var et bra oppsett. I tillegg var det fin og passende varriasjon av farger. 4/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Glimti: Om signaturen IKKE er seriøs, og kun humoristisk ment, så var den en smule morsom. Om den var seriøst ment, så er det bare syke meninger. Men pluss for bra oppsett og fete farger. 7/10 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kongkake: Mye info som tar liten plass, litt ubalansert med tanke på farger, og sjokolade er godt. 6/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Aleksmy! +Naruto, bare se min vote på IMDB -Altfor lang, orker nesten ikke å lese ferdig. 6/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 OmarO Enkel og grei, midtstilt, forteller om film-interessen din, bra fargevalg. En mer eller mindre perfekt signatur. Håper du oppdaterer ettersom du ser/får filmer 10/10 Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Kan lite om vannkjøling, eller for den saks skyld kjøling generelt, men er sikkert nyttig for interesserte. Liker at du har alt høyrestilt, et fint avbrekk fra standard venstre, eventuelt midstilt. Varierer i størrelse og med variasjoner av standard blåfarge funker bra. Blir ikke kjedelig, ei heller glorete. 7.9/10 Edit: Leif was here, but not for long. Endret 15. juni 2009 av Lopen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Edit: Feil signatur, hehe. Ganske kjedelig i bruk av farger. Oppsettet (Mye på venstre, lite på høyre) gjorde seg svært dårlig etter min mening. For kjedelig for min smak, men helt grei. 5/10 Endret 15. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Wisbatov Innholdet interesserte meg ikke, men pluss for både midtstilling, bra utførelse siden den går utover og utover og god varriasjon av farger. 7/10 Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 5/10 Mest på grunn av at jeg ikke er enig med det meste. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Grei signatur. Greit sitat i standarfarger og venstrestilling. Helt OK. 6/10 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fin og lærerik, rolige farger ikke irriterende. men P182.... syns jeg var ett hakk for stort. 9/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 martin808 Synes bokstavene i den første linjen ble for store. Liker best standardstørrelse. Når det gjelder linje nr. to og tre interesserte ikke innholdet meg, men godt satt opp og sikkert interessangt for dem som interesserer seg for temaet. Godt med litt varriasjon i fargene også. Fjerde linje var flott. Ellers ble det litt rotete med forskjellige høyre og venstrestillinger. Liker best de midtstilte. 6/10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vm i konservativ ? Signaturen din er til for å provosere... eller er det ironi ? Uansett, oversiktlige farger, og greit sitat. Men kan du oppgi kilde ? 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har vurdert signaturen din før. Gir samme tall fremdeles: feitefreddy Den siste linjen var fin. Veldig opptemistisk, du burde kansje tatt med "stort sett". De andre to linjene interesserte meg ikke, men oppsettet var fint og bra bruk og varriasjon av farger. 7-8/10 Om det er konservativt, provokasjon, ironi eller noe annet får du komme fram til selv. Hva er det du vil ha kilde på? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tenkte på sitatet ditt... Alltid littebitt kulere å skrive hvem som skrev det: "bla bla bla" - Ola Nordmann, 1987 Foresten, satser på ironi. Ingen er såååå dumme Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 FlinkeFreddy: En trenger ikke nødvendigvis å være dum for mene slikt. En som er god å ordlegge seg får til det meste.. Er ønsket å skape oppmerksomhet eller å provosere, er sitatet av det bedre slaget. Til vurderingen av FlinkeFreddy: Signaturens prøvelse på kreaktivitet er fin, men ikke godt gjennomført; Uryddig fargebruk, ikke sammenheng i oppsett og innhold. Utseende: 4/10 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Halogenpereutenlys' signatur: Flotte fargar, gledeleg for auga mine. Pent å sjå på. Men teksten; the shawshank ettelerannet, var litt for utydeleg i forhold til blåfargen. Eg skjønnar ikkje heilt kva setninga: Oversikt over gode surround - filmer, tyder, men det er jo greitt. Vel, altså eg forstår det, men skjønnar ikkje kvifor du hev nytta bindestrek med eit mellomrom på kvar side av han. Men kanskje du hev gjere dette av ein eller annan veldig god, men ogso veldig usynleg grunn. 9/10 fordi han var veldig pen. Min kjem nok ikkje til å få så god kritikk ... Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) vet ikke hva nicket til sigur nor lendingurinn betyr, men det er sikkert kult hva synes dere om min veldig optimistiske signatur da? Endret 19. juni 2009 av isaac elric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå