Jørgen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Litt rotete, og generelt irriterende. Falt ikke helt i min smak 3/10 Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ganske irriterende med så mye forskjellig lyse farger. Må konse for mye for å lese det 3/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 MrMaker Artig sitat og ok font. Kunne godt sett den i svart. 7/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 I utgangspunktet fra oppsettet og layout, viser Wikipedersen et anderledes oppsett. Fornuftig fargevalg som passer bra med forumet. Uthevet skrift på hovedsaken, (som jeg regner med du tar deg mest tid til i disse tider.) Ellers fungerer også "pyramideoppsettet" bra denne gangen. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 fin quote, men litt kjedelig. foruten om last.fm-linken til profilen din der sier signaturen lite om deg. 6/10 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kort og grei, ikke mye vissvass 8/10 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 tom ølboks; jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal mene her annet at det var en litt kjededelig innhold 4/10 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ole_marius: Noen fine setninger, liker spesielt de to nederste. Visuelt var ikke så fint, liksom en murstein. I tillegg må jeg trekke ned pga mangelen av stor bokstav og punktum, selv om det muligens ville sett verre ut med. 5/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sitronsaft. Kunne ikke vært bedre sitat. Annen farge (og kanskje font?) hadde gjort seg uansett 10/10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Wikipedersen + Likte høyrestilt + Fine og nyttige linker - Kunne hatt andre farger på teksten 9/10 Endret 9. juni 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Grei, men litt for feite streker i øverste linje. Matcher avataren. 8/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kort signatur som vekker lite oppmerksomhet i sin svakhet av gråfarge. Ikke minst fordi den gir liten mening. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 HalogenpereUtenLys + Ryddig + Stilig '>>'-teikn + Fokus på sitat, ikkje den som blir sitert - Skrikande farge på 'Oversikt over [...]' Alt i alt ein veldig god signatur. Kjenner deg alltid igjen på den, samt avataren. Synas det er ein av dei betre på forumet, men fargen på linken synas eg kunne vore gjort betre. 8/10 Til neste: Eg vurderer å gjere fargeoppsettet omvendt, slik at 'Sheldon Cooper, [...]' har den lys fargen. Ville dette vore betre? Vil gjerne ha tips til forbetring! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 JarlG - Jeg gidder ikke lese hele, seriøst. Det er for lang. .. Ok, nå leste jeg. Men det er seint and I didn't get it. + The Big Bang Theory er morsomt. + Sheldon er den morsomste i serien (men dette har jo ikke så mye med din sigg å gjøre...) Jeg synes Sheldon skulle vært i den fargen som hele teksten, ja. Siden du spørr. 7/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 CypheroN Hehe, etter å ha lest litt på filmforumet hadde jeg en mistanke om at de var det du brukte mesteparten av tiden din på Enkel og grei. Helt grei signatur. 8/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Wikipedersen Flott oppsett, og jeg liker linkene også. Sett på alle, og jeg liker casemoden din. Jeg har ikke behov for vannkjøling på min maskin (tror jeg?), men hadde vært artig å prøve noe annet. Jeg synes faktisk signaturen din er veldig perfekt, fargene passer, alt passer. Med tanke på at jeg ga deg 10/10 i avatartråden så virker dette kanskje som litt rævslikking, men what the heck 10/10, terningkast 6, best best best. --------- Keldon: Ikke så veldig interessant. Helt grei. 5/10 Endret 14. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Wikipedersen Link til lange tråder som ikke holdt interessen. Alt er høyrestilt av en merkelig grunn og blått på blå bakgrunn fenger dårlig. 4.5/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Keldon Bra sitat, ellers ganske kjedelig. Likte dog skrifttypen. 7/10 CypheroN Link som forteller om hovedinteressen din. Ellers kjedelig denne også. Dog brukt en annen farge enn "standardfargene" for variasjon. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 KongKake Ingen av linkene interesserte meg nevnverdig, men pluss for så mange forskjellige linker. Brukerstatslinken var den mest interessange, men ikke noe unikt. Ellers pluss for litt varriasjon i fargene. Greit nok oppsett. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå