Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Spesielt oppsett med det korteste øverst, og det lengste nederst, noe som gjør den lett gjenkjennelig. Ville selv ha foretrukket å ha linkene på samme linje.

Linkene til den musikken du hører på er for meg helt uinteressant, men det kan være interessant for de i musikkforumet akkurat som DirectX linken i min kan være interessant for de i GNU/Linux forumet. Fargene er greie med variasjon.

5/10

Endret av -TuX-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wikipedersen

Bra med linker selvom ingen av dem interesserte meg nevnverdig. Men sikkert gode tråder med mye innformasjon dersom man er interessert. Liker ikke blå farge så veldig godt ettersom blå er standarfargen og liker heller ikke så godt stor tekst. Liker også best midtstilt signatur, men oppsettet så egentlig ikke så ille ut her.

4/10

Lenke til kommentar

P182 sier meg absolutt ingenting, men jeg antar det er et eller annet prosjekt siden det står kommentarer til høyre. Når jeg klikket på lenken så kom jeg direkte til "Update # 3", Hvorfor? Kunne gjerne skrevet at det var en guide den siste linken. Ellers så var det et noe uvanlig, men ryddig oppsett der det ikke er for mye unødvendig. Synes det var noe stort mellomrom mellom den første og siste linja. Fargene skiller seg ikke ut fra forumets standard-farger, men synes likevel det er passende farge til linker.

8/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Første linje er artig og fargerik, men på linje nr 2 savner jeg noe mer på høyre side som skaper litt mer balanse. Ville kanskje sett bedre ut med annen farge på linkene.

7/10

Lenke til kommentar

The Prophet: Liker ikke DJ'er så den første linja er for meg helt unødvendig. de som er interessert skjønner brukernavnet ditt. resten er clueless. Linkene intresserer meg ikke nevneverdig bortsett fra Last.fm. greit oppsett.

5\10

Lenke til kommentar

Stilig signatur som spesifiserer at nicket ditt ikke har noe med religion å gjøre, libk til morsom quiz, egen tråd og Last.fm (som jeg mener er et must å ha i signaturen). Liker at den er midstilt, og liker de pilene på linkene. Når likevel ikke helt til topps. 8.5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...