Kongeskipet Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Spesielt oppsett med det korteste øverst, og det lengste nederst, noe som gjør den lett gjenkjennelig. Ville selv ha foretrukket å ha linkene på samme linje. Linkene til den musikken du hører på er for meg helt uinteressant, men det kan være interessant for de i musikkforumet akkurat som DirectX linken i min kan være interessant for de i GNU/Linux forumet. Fargene er greie med variasjon. 5/10 Endret 27. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Et skarpt fargerikt oppsett som skjærer seg gjennom signaturen, uten å gi særlig mening. Første setning ligger også i samme kategori. Ellers er det flott at du prøver deg å¨kreaktive løsninger, som å "fade" fargen. Siste linje er også helt grei. Endret 27. mai 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bra liste over filmer der! Funker bra med farge og piler. Og så det klassiske sitatet fra Shawshank. Konge Kunne godt sett at den var i en annen farge, da den er litt vanskelig å lese 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Wikipedersen Bra med linker selvom ingen av dem interesserte meg nevnverdig. Men sikkert gode tråder med mye innformasjon dersom man er interessert. Liker ikke blå farge så veldig godt ettersom blå er standarfargen og liker heller ikke så godt stor tekst. Liker også best midtstilt signatur, men oppsettet så egentlig ikke så ille ut her. 4/10 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 mener jeg har vurdert denne signaturen før. Glimti sin signatur er lesset full med ekstreme meninger som, hvis de er hans egne, sannsynligvis er presset på han av andre. 0/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 SnittLeif har en fin signatur. Humrer når jeg leser den, og den har ingen ekle farger. Trekk for "Det ordner seg sikkert". Rediger det til "Det ordner seg alltid" 9/10 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 P182 sier meg absolutt ingenting, men jeg antar det er et eller annet prosjekt siden det står kommentarer til høyre. Når jeg klikket på lenken så kom jeg direkte til "Update # 3", Hvorfor? Kunne gjerne skrevet at det var en guide den siste linken. Ellers så var det et noe uvanlig, men ryddig oppsett der det ikke er for mye unødvendig. Synes det var noe stort mellomrom mellom den første og siste linja. Fargene skiller seg ikke ut fra forumets standard-farger, men synes likevel det er passende farge til linker. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Første linje er artig og fargerik, men på linje nr 2 savner jeg noe mer på høyre side som skaper litt mer balanse. Ville kanskje sett bedre ut med annen farge på linkene. 7/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 The Prophet: Liker ikke DJ'er så den første linja er for meg helt unødvendig. de som er interessert skjønner brukernavnet ditt. resten er clueless. Linkene intresserer meg ikke nevneverdig bortsett fra Last.fm. greit oppsett. 5\10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hans-o Ikke min type musikk. Helt greit sitat, men ikke noe jeg kommer til å huske veldig lenge. OK oppsett. 4/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fin signatur, pene farger og fint oppsett, samtidig enkelt. Er noe som ikke stemmer med skrifttypene da... 7.5/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Stilig signatur som spesifiserer at nicket ditt ikke har noe med religion å gjøre, libk til morsom quiz, egen tråd og Last.fm (som jeg mener er et must å ha i signaturen). Liker at den er midstilt, og liker de pilene på linkene. Når likevel ikke helt til topps. 8.5/10 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fint valg av Font. Hyggelig at en glemt funksjon (Stats) er med. Ikke mye rot. 7/10 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Liker sitatet. String-Emil er en koselig fyr. Tidligere kjent greia kan være fin i starten, men med 2,5k poster så er det "nye" brukeren ganske etablert 7/10 Endret 1. juni 2009 av haarod Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fint oppsett, men noe med den første linja jeg ikke helt liker. Fonten kanskje. 7/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Pil-rik signatur gjennomsmurt med svart. Færre piler og kreaktive farger hadde sett bedre ut. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tips til å finne filma med den beste lyden setter man pris på viss man har anlegg til det skal kjøpe meg nytt i år, so kansje eg ville bruke tipse ditt 8/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bra sitat, enkel og grei signatur, ikke noe tullball. Kjedelig standardfarge. 5\10 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hans-o: Et godt sitat, selv om jeg gjerne heller bruker det omvendt. Alle respektable band, ellers intet spektakulært. Linker er bra. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå