Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Size=2? Det passer ikke i signaturer. PC-oppsett bryr jeg meg ikke om, da går jeg inn på profilen din og sjekker hvis jeg er interessert. Du trenger ikke si det i siggen. PPSN ID er greit nok. Mobilspill bryr jeg meg ikke om, greit nok det også.

5/10

For treig.

Hans-o

Tre band under hverandre. Likte ikke helt fargene, brunt på DC osv.. Pyramide-oppsetter jeg heller ikke særlig fan av. 4.5/10

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Hmm. Endret signaturen din i det siste?

+ Original last.fm link

- Litt banalt sitat (Dream Theater?)

6/10

Nei, det er teksten i sangen "The Great Gig In The Sky" av Pink Floyd. Det eneste som blir sagt er det der, resten av sangen er instrumental.

Lenke til kommentar

Får vurdere begge to siden det ble litt prat uten vurderinger.

haarod

Mener jeg har vurdert den før. Er ikke interessert i linkene, men pluss for flere linker og ikke bare standarfarge.

4/10

CypheroN

Likte de to første linjene bra. Kloke ord. :D Og pluss for at det ikke var standardfarge. Men hvis det er et sitat burde du tatt med hvem som har sagt det.

Den siste linjen interesserte meg ikke hverken når det til tekst eller innholdet i linken.

6/10

Lenke til kommentar

Potetgull96

Interesserte meg ikke i det hele tatt, men pluss for andre farger enn standardfarge. Siste to linjene var bra fargelaget, men synes det er finest med vanlig skriftstørrelse på signaturn. Bra oppsett ble det uansett og ganske øyeifallende.

6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...