MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ronick - Sitatet sier meg ingenting - Meningsløst fordi jeg ikke tror på Gud - Kjedelig - Langt - Standardfarge 0/10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 MasterOfColours Der ja! Tilbake til gamlesignaturen 10/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Torg3r - Du har fjernet sitatet - Ingen Mark Twain lenger - Ovennevnte gjør linken meningsløs 2/10 Gjelder enda, dessverre. And it continues. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Og derfor synes jeg noen andre enn deg skal vurdere den Du har gjort det tre ganger på en dag nå. Holder ikke det? Fortsatt 10/10 på din. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Torg3r: Du har ikke vurdert å få deg en ny signatur da? 0/10 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kjedelig oppstilling, grei info. 3/10. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fredrikern + Oversiktlig + Fargene går godt overens med hverandre - Litt mye til å være i en signatur? - Mye standardfarge 6/10 @Midnight_walker: Nei, for jeg synes selv den er morsom Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Torg3r: Forsøk på å vere morsomt, litt underholdning. 3/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 TheOneAsk: Altfor lang for min del, så jeg gidder strengt tatt ikke å lese hele - bortsett fra nå, siden jeg skal vurdere den. Kjedelig signatur, standardfarger og lengde trekker ned. Likte den ikke. 2/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Svært enkelt signatur som ikke er "oppmerksomhetssyk", som enkelte andre. Fin vri med å legge "☞Twitter" lengst til venstre, siden den er såpass liten. Leselighet og i oppmerksomhet, liker jeg den. I innhold, synes jeg den byr for lite. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 HalogenpereUtenLys + Den ble betydelig bedre uten Spotify + Vet endelig hvor sitatet er fra + Bra at hvor sitatet kommer fra er i lys tekst, slik at det ikke tar fokuset vekk fra selve sitatet + Fargene kommer godt overens + Sitatet i grått tar ikke fokuset vekk fra det hovedsaklige i sitatet; linken - Filmlinken interesserer meg lite 8/10 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 MasterOfCoulours Heilt enkel og grei. Stilig bruk av farge, og gråfargen matchet jo faktisk avataren ganske godt. Likte signaturen! 9,5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 xersess Beklager, men den sa meg ikke mye. Første linjen viser at du er fan av Pink Floyd og det er greit nok. Andre syntes jeg bare ble rot. Tredje syntes jeg heller ikke gav noen stor mening selvom den var mer leslig. Fjerde var grei nok den, men hvis det er sitat av noen burde du ha tatt med fra hvem. 3/10 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Glimti + Står for det du tror på + Bra oppsett - Er ikke enig i noe du skriver der 4/10 Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Glimti: Sterkt politisk budskap, dog jeg vet ikke om det er noe du står for eller om du bare tuller. Jeg støtter nemlig ikke noe av det du støtter, samt at jeg synes "gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" var litt vel dramatisk på en måte. 2/10 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) superkaisa: Du må vurdere den over deg først *Vurder bebeluv* Endret 5. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bebeluv: Kort og grei signatur, men den gir meg veldig lite og er ganske kjedelig. Standarfarge er det å. 3\10 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hans-o + AC/DC + Metallica + Children Of Bodom + Sitat Ganske bra! 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå