Heatsink Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Torg3r Sitatet er morsomt, men jeg føler at det er litt oppbrukt. Den greia nederst derimot har jeg ikke sett før, var ganske morsom. Også pluss for nokså behagelige farger. 8/10 Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Heatsink: Nydelig sitat man kan relatere til, fengende farger, enkelheten og (endelig) den riktige bruken av sitatmarkører tilsvarer 10/10 fra meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 walløe Pluss for linker som ledet til enda flere linker selvom ingen av dem interesserte meg nevnverdig. Også pluss for ryddig og oversiktelig signatur. 5/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjønner ikke helt hvorfor du velger å legge de to siste linjene i signalfargen rød, da budskapet på alle de fire linjene er de samme. Kunne tenkt meg mindre tekst også.. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 HalogenpereUtenLys + Sitatet var bra- Vil helst vite hvem som har sagt det + Spotify - Filmlinken var kjedelig + Greit fargevalg uten kluss 6/10 Det samme gjelder enda Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 MasterOfColours Tja, hva skal man si? Samme signatur, men ganske anderledes. Synes egentlig ikke at splittede signaturer er fint siden de blir så hulter til bulter, men siden signaturen hører sammen her og det var hver sin settning ble det bra. Samtidig er det litt morsomt når neste settning kommer litt utenfor. Og får fortsatt assiasjoner til gode filmer. 7/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Vurderte Glimti her nettopp, og unngår en "copy, paste". Vurderer MasterOfColours. En virkelig forbedret versjon jeg ser denne gangen. Til øye fallende og med en liten kreaktiv vri. Uten å ta tak i de subjektive faktaene, synes jeg denne er perfekt Endret 29. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) HalogenpereUtenLys Hadde du fjernet der det står "spotify" hadde denne signaturen vært nærmest perfekt! 9/10 Endret 29. april 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Torg3r Sitatet er bra, men det finnes versjoner av den som høres bedre ut, som: "Bedre å holde kjeft og la alle tro du er en idiot, enn å åpne munnen og fjerne enhver tvil." Eller "Better to be thought a fool than proven one." lyst til å føle deg dum-greia fikk meg faktisk til å smile 6/10 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Blarcky - Ulovlig lang 12/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 xersess Sa meg ikke noe spesielt og det er kjedelig med standarfarge. Liker heller ikke oppsettet. Men det var til en viss grad oversiktelig og pluss for mye informasjon/ tekst. 3/10 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Glimti Tøft satt opp, med farger og layout. Dog syntes jeg teksten er... sær. Gir et veldig negativt inntrykk, ikke at det er dumt å si sine egne meninger, men signaturen din inneholder kun ting jeg assosierer med negative ting, dvs. død, smerte og faen veit hva. Liksom ikke noe jeg kunne smile av, og jeg lever av smilet mitt. allikevel var det litt originalt 6/10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Blarcky Rotete, dårlige farger. Likte ikke denne i det hele tatt. 2/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Pluss for Mark Twain Minus for selve quote'n Stort pluss for ''linken'' 8\10 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Danielzu Underste linjen ser ut som en link. Skulle til å trykke på den men misclicket og fant ut at øverste linjen faktisk er en link. Understrek betyr vanligvis at det er en link. Herlig sang da, lenge siden jeg hørte den. 6/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Whalecore Denne var speci. + Spotify - Merket ikke last.fm, Gojira eller Porcupine Tree før nå. + Det ser kult ut - Grønnfargen ødela 6/10 Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) MasterOfColours Morsom liten tekst, enkel og grei. 8/10 Endret 1. mai 2009 av Tepose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tepose. -Jeg har ps3,så blir ikke store plussen i margen for xbox-kommentaren. -Er heller ikke den store Cs-fanboy'n out there +Men at du har din egen side,og at den ser proff ut er bra +Farge 5\10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Danielzu - Lou Bega - Standard farge - Begge linjene var dårlige 1/10 Lenke til kommentar
Quasir Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kva synas dykk om min signatur då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå