Hansoen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Danielzu: Ganske morsom signatur, men mangler det lille ekstra på farge. Lou Bega kommentaren er fantastisk! 8\10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hans-o + AC/DC + Metallica + CoB + Bra sitat 10/10 Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Torg3r + Ryddig + Kreativ + Morosam Eg likar signaturen din veldig godt, ein av dei betre eg har sett! Karakter: 9/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 JarlG Grei første linje, men om det er et sitat burde du ta med hvem som har sagt det. Andre linjen var også bra og fint med varrierende farger, men jeg synes de kunne hatt samme skriftstørelse. 4/10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Glimti Signaturen din kunne ikke vært bedre (jeg er enig i alle punktene der). 10/10 Den gjelder enda ^^, Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Torg3r: Liker signaturen. Samme sitat som jeg har på russekortet mitt, bare på engelsk^^. den nederste er ganske morsom i seg selv. Liker at det hinter til en link som ikke er der. Jeg ble lurt første gang 8\10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kommentert signaturen et par ganger før. Så jeg vurderer oppsettet. Kunne tenkt meg den nederste linjen kortere, eller fjernet. Kanskje å flyttet "midtstillingen" nærmere mot venstre hadde hvert bedre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Halogen: Fin og oversiktlig. 8/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 The Prophet + Første linje var epic + Midtstilt + Svart - Forumquiz 8/10 Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 MasterOfColours: Den er enkel, noe jeg digger, men fargevalget er relativt rætent, og sitatet er ikke akkurat min cup of humor. 4/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Walløe. Joda, man blir litt(bare litt) nysgjerrig på hva du skal vise frem, men resultatet fenger ikke. 3\10 Endret 26. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Danielzu Ingen av settningene interesserte meg, men pluss for link og ryddig signatur. Alikevel hadde det sett bedre ut om det ikke var mellomrom mellom linjene og de var midtstilte. Synes heller ikke det er så hipt med standarfarge i signaturen. 3/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Glimti Jeg er for dødsstraff, legalisering av narkotika samt atomvåpenJeg støtter tortur, biologiske våpen samt kjemiske våpen "Gammel nok til å drepe - gammel nok til å dø" Tillhengere av dødsstraff i USA Øøh? Jeg tror quoten sier seg selv. Liker heller ikke midstilte signaturer. 3/10 (+ for at det sier hva du står for) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kontorstol + Linker + Film (din dvd samling osv) + Har denne filmen fra play norsk tekst? - kan være til nytte for mange - Liker ikke det lyseblå mellom de svarte linkene - litt liten/uklar tekst - liker ikke fargen på nederste linje 6/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Torg3r + Midtstilt + Bra fargevalg + Bra sitat + Morsom link 10/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Flott og lite sitat. Fargen er derimot ikke så flott. ..og MasterOfColours, synes du er for snill med karakterene . Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) ..og MasterOfColours, synes du er for snill med karakterene . Jeg er ikke snill, bare ærlig Syns det finnes mange flotte signaturer på Diskusjon.no. HalogenpereUtenLys + Sitatet var bra - Vil helst vite hvem som har sagt det + Spotify - Filmlinken var kjedelig + Greit fargevalg uten kluss 6/10 Endret 27. april 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 MasterOfColours Liker den ganske godt nå som den er svart. Har alt nevnt at den får meg til å tenke på Daredevil og Moneytrain. Og nå kom jeg til å tenke på den Olsenbandenfilmen der de kjører tog. I tillegg er den ganske enkelt, noe som kan være fint. 8/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det samme gjelder enda Gidder ikke å finne det eldgamle innlegget, så jeg bare sier 10/10 for + Ikke fargekluss + Står for din mening + Bra sitat (?) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 MasterOfColours Du har endret fargene til noe mye mer behagelig for øynene, som forsåvidt var det eneste jeg kunne klage på sist. Når jeg ikke trodde signaturen din kunne bli bedre, dro du den enda lenger, og flyttet "Just pray it's not a train." ned til høyre. Dette gjorde signaturen bare enda bedre enn den allerede var! Så da blir det uten tvil 10/10 fra meg denne gangen. Well done! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå