MasterOfColours Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) OmarO + Midstilt + Fargerikt + Morsomt - ... 10/10 Endret 5. april 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 MOC: ukjent sitat, derfor litt kjedelig Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 chairgame: ukjent sitat, derfor litt kjedelig () hos meg står det ikke last-fm, men "last-f[firkant]" pga liten og bold font det heter gulost. stockfarge 3/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Toth: 2 Bra sitater som er små morsomme. litt kjedelig farger, men alt i alt en god signatur 6\10 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hans-o: Bra band, enkel og oversiktlig signatur. Et fint sitat også, selv om jeg må si meg delvis uenig med det 8/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) @Gullars: Ut fra din profils helhet synes jeg du gjør en god jobb å fremme intressen innen data, da spesielt SSD - harddisker. Synes det likevel blir for mye tekst og unødig fargespill. Selv ville jeg prøvd å korte ned signaturen til et par gullkornlinjer og satt fokus på riktig plass. Edit: Som standard har jeg ikke en karaktermålestokk i denne tråden. Et unntak, gir den 4 av 10 Endret 8. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Ingen rating? Det om farger notert, *endrer* Oppdatert: Alt om SSD i sort, data generelt i grønt, offtopic blått, koffein i rødt hvis du ville ha et par gullkorn, så hadde det vært disse: En yndet polemikk, består av det probate trick, at dytte folk en mening på, hvis vanvidd alle kan forstå. Never underestimate the power of stupid people in large groups. There are 10 types of people, those who understand binary, and those who don't. Endret 8. april 2009 av GullLars Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 GullLars: + Du har eit system i signaturen - Du har eit system ein ikkje forstår ved fyste augekast - Uoversiktlig - Mykje tekst - Blå og raud er motsetningar - ikkje plasser dei ved siden av kvarandre - Dårlig fysteinntrykk Tips: Kvalitet > Kvantitet, du har alt for mykje informasjon i signaturen din. Eg ville foreslå å bruke til dømes titlar som linker ein samleside for denne informasjonen, evt. noko liknande. Etter mi meining burde ein signatur følgje ordtaket 'kort og godt'. Eg gjer signaturen din 3 av 10 poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 JarlG Enkel, midstilt og bra sitat. 9/10 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 OmarO Konge, konge!!! + Morsomt sitat. + 4chan!!!! 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Bennythen00b Pluss for mange linker (selvom innholdet ikke interesserte meg), mye informasjon og en ryddigg og oversiktelig signatur, men trekker litt ned for så mye standarfarget skrift. 8/10 Endret 9. april 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Signaturen din blir bedre for hver gang jeg ser den glimti. Elsker fortsatt pyramide formen:D 8.99\10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Syns fortsatt det samme om kjedelige farger, men elsker fortsatt innholdet 9/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Morsom og enkel signatur 9\10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 + Midtstilt + Utrolig bra band + Akkurat passe farge 10/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 + I lol'd + Midtstilt + Gul 10/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 + Enkelt + Svart! 10/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 -Kvalm farge +Simpelt +Morsomt 5/10 Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Blomsterbob: + Organisert + Fargevala til venstre + Skriftvala til venstre - Fargevala til høgre Ein god og systematisk signatur, men litt skrikande fargar til høgre - raud og grøn er motsetningar. Det blir ein for stor kontrast, etter mi meining, også blir "Spotify Playlist" vanskeleg å lese. Eg gjer den 8 av 10 poeng. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 + Enkelt - Veldig standard farge 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå