After Dark Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Blarcky Synes ikke man trenger å ha så stor størrelse på signaturen. Det var fint med litt varriasjon i fargene, men hvis det er et sitat burde du tatt med hvem som har sagt det. Var ganske grei, men nådde ikke helt opp til midten. 3/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Glimti Lulz, bra du står for dine meninger. Jeg er også for dødsstraff men resten er litt på kanten. Det i rødt kunne du droppa. 6/10 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Litt morsomt poeng i den øverste linja... Linken er vel for så vidt ok, jeg har ikke noe forhold til siden, så jeg skal ikke uttale meg om den, men linken hadde fin farge og den inneholdt tegn. Synest det var positivt, så jeg tror det blir sånn ca 8,5/10 omtrent... Du kunne kanskje hatt den øverste linja i en annen farge enn blått. Vet ikke hvorfor, men jeg synest ikke det passet helt... 8,5/10 Endret 10. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fint fargevalg, men litt kjedelig innhold. 4/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 MasterOfColours Kjedelig sitat, men pluss for å ta med hvem du siterer. Fint med forskjellige farger også. 3/10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Glimti Sliter med å skjønne om du er ironisk eller ikke. Jeg renger med at du ikke er det og må si meg uenig med mye av signaturen. Oppsettet er fint nok. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Solid OK quote, fint å vite hvem som har sagt det, men kjedelig farge. 6/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fint sitat, enkel og grei signatur. 6\10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skjønner godt du er " heavy metal" - fan, og i stor grad. Sitatet er på mange måter riktig, men kan diskuteres. Ser ut som du har "leifet" til forfatteren av signaturen, Sartre. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Halogenpereuten..... Kort og enkelt får vi vite hva du intreserer deg i. Dog litt masete med stor skrift. Men et morsomt sitat. Alt i alt en av de bedre. (muligens fordi det er så mye dårlig?) 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eulogist Dyp og klok signatur. Neida. Bra signatur, men hvis det er et sitat burde du tatt med hvem som har sagt det. Likte fargen da rødt er skjelden og det stort sett er blått eller svart som går igjen. Siden jeg ikke er sikker om dette er noe du har funnet på eller et sitat blir det midt på. 5/ 10 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Glimti: Jeg er ikke enig, men det er vel det du er opptatt av tenker jeg. + Lengste setning øverst, korteste setning nederst + Bruk av farger for å skille mening og sitat - Som sagt, er ikke enig i det du mener 6/10 Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Midnight_walker: Her var det mye likanes, for å si det mildt. + Japansk + Babes + Folding@home (genialt konsept i grunn) - Litt rart oppsett som ikke helt fenger (subjektiviet på høyt nivå) 8/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 walløe Har ikke sett filmen, men original signatur. Den andre linken funker ikke her. 4/10 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Sikker på meningene dine og ikke redd for å ytre de. Er ikke helt sikker på om det passer seg i en signatur, men fin komposisjon. Ryddig og fin. 6/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synes Haageen har et ryddig og veldig fint oppsett. Tar ikke mange millisekundene å få oversikt over hva lenkene dreier seg om. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 HalogenpereUtenLys: + sier noe om deg +/- fint oppsett, men blir litt rart med alle de forskjellige fontstørrelsene - kunne kanskje ha andre farger på linkene, liker ikke så godt de blåfargene (alt for standard ) + bra sitat, som er satt opp bra med fine farger Ganske bra signatur. 7/10 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Morsomt å vite hva du ser på, selv om det blir litt kjedelig med bare svart. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 MasterOfColours Kul Robin Hood er kjent for å være smart og det forbindes jo med rever. Dersom du tenker på Disneys utgave av ham har det dobbelt betydning. 7/10 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Glimti: Jeg liker Signaturen din, oppsettet er meget bra, midstilt og med innsnevring. Liker fargedelingen å. Selv om jeg totalt uenig i hva som står der, liker jeg at du sier det du mener(om du mener det). Sterk 8\10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå