After Dark Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er signaturen og ikke avataren som skal vurderes. Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Tja. Tomrommet mellom første linjen og resten var ganske irriterende. Fargen var helt "ok", noe som faktisk ikke er noe bra i det hele tatt. Skulle jeg skrevet en liste over artister jeg ikke liker, hadde u2, Green Day, Coldplay og De Lillos toppet den ganske kraftig. Elvis er konge og Bob Marley er sjef som bare faen, R.E.M er faktisk litt morsomt i små doser, resten har jeg ikke hørt om, så jeg dømmer etter Green Day og Coldplay. Som en konsekvens av dette ser jeg på de som dimlinger. Nice try. 4/10, men blir trukket opp til 5/10 av Bob. Du skjønner. Dette er en ekstremt subjektiv test, og Green Day sammen med Coldplay fyller meg opp med en trang til å stikke fingeren ned i halsen for å leke bulemiker. It's nothing personal. Endret 6. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Steiner-unge: Jeg velger å ikke henge meg opp i hvilke artister og band brukeren har i sin signatur, da jeg føler at dette ikke er relevant. En enkel og grei signatur. Her ser man hva slags band og artister brukeren liker. + for fargevalget. 7/10 Endret 7. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 DemonFudge: Jeg liker hvordan avataren er bygd opp som en pyramide. Last.fm og blogg er alltid interessant, og nederste linja sier hva slags musikk du elsker. Jeg ler litt inni meg hver gang jeg ser tredje linja di. *knegg* Fine farger også. Epic - 10/10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Knewt Ganske bra combo med fargene Telletråden ftw. Vektnedgang, blogg og last.fm er ikke sånt som bryr meg speielt, men ellers er den fin å se på. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 omaro Blått er godt. Godt sitat 7\10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Danielzu Ikke særlig interessangt og vel mye selvskryt. Men personelig. 2/10 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Signaturen hans er Totalt omvendt av det jeg har sett av en annen bruker på forumet. 7/10 grunnet usikkerheten om faktisk Glimti mener det. Endret 7. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tidenes Bash sitat. String Emil er litt gammelt og kansje litt lite gjennomført når han bare står som en liten, rød notis nedi hjørnet. Fint å vinte det gamle nikket, ringer en bjelle når jeg leser det. Rosa trekker litt ned. 7/10. Steiner: Beklager. Var ikke helt meg selv igår. Jeg kan faktisk moderere meg til 5.5/10 pga. Bob. Aner ikke hva jeg tenkte på. 5/10. Herregud. Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Steiner-unge Bra satt opp og pluss for mye linker. Veldig ensformig siden det bare dreier seg om musikk. 4/10 DemonFudge:Jeg liker hvordan avataren er bygd opp som en pyramide. Last.fm og blogg er alltid interessant, og nederste linja sier hva slags musikk du elsker. Jeg ler litt inni meg hver gang jeg ser tredje linja di. *knegg* Fine farger også. Epic - 10/10. Du skrev feil ord igjen. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Som sagt er jeg ikke enig i påstandene. Likevel liker jeg folk som har evnen til å forsvare sine sterke påstander på en god måte. Nok om det. Synes midtstillingen passer godt for en slik skriftmengde, selv om den er i overkant. Rød, svart -skillet liker jeg. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Liker signaturen godt. Gode linker, ser at sitatet er blitt mer synlig og det gies det selvfølgelig pluss for. 8\10. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 yay, jeg er over gjennomsnittet har bare musikk fordi livet mitt er bare musikk men du har fortsatt Bob! Kan noen ta å ejakulere ut noen linjer om signaturen min nå? En grunn til at jeg skrev noe her in the first place. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 J@cob Synes alt sammen var temmelig uinteressangt, men mye opplysninger da og pluss for link. Synes den tredje linjen ble litt vel lang i forhold til resten. Fint med de få fargene som lyser litt opp. 3/10 Signaturen hans er Totalt omvendt av det jeg har sett av en annen bruker på forumet. 7/10 grunnet usikkerheten om faktisk Glimti mener det. Den andre brukeren er ozi3333 eller ozi som han kaller seg nå. Det var jeg som hadde min signatur i utgangspunktet og han som lagde omvendt etter at vi hadde diskutert litt i en tråd og var totalt uenig. Ganske barnslig , men det er uansett min som er original! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 + påbygget siden sist + to farger + midtstilt - fortsatt helt på trynet og budskapet fortrenges. 4/10 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Tja, fine linker, kreftforskning og BF Heroes er sjef Ålreite farger, gjør ikke så mye av seg syntes i grunn den ble litt beskjeden og kjedelig 5/10 Endret 9. mars 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå