Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimti:

Ser du har gjort noen endringer siden sist. Den er fremdeles enkel og grei. Er ikke så fan av midtstilte signaturer så blir minus fra meg der. Fargene er så som så. Hva innholdet angår så er jo provokasjon både positivt og negativt. Den skaper et ønske om å diskutere, noe som jo hører hjemme her :)

6/10

Lenke til kommentar

walløe

Sitatene interesserte meg ikke, men morsomt med spørsmålstegnene som var link. Pluss for flere linker. (Klarte forøvrig ikke å åpne den første linken i andre linje)

4/10

OmarO

Pluss for å linke til xbox 360 og pluss for å linke till google. Ellers interesserte ingen av delene meg.

4/10

Lenke til kommentar

toth:

Første linje er humoristisk, men litt dårlig fremvist. Liten og fet skrift gjør det litt vanskelig å lese.

Andre linje har grei størrelse samt humoristisk tekst, men bommer kanskje litt med fargevalget. Vanskelig å se skikkelig på gamle/dårlige skjermer.

God humor, men dårlig gjennomføring. 4/10

Lenke til kommentar
M1kk

Likte noe av innholdet i den, men ikke alt. Blir på midten. 5/10

Har oppdatert min egen signatur! :D

Har kommentert den par ganger før. Kan her legge til at oppsetet er fint. Du poengterer også budskapet en ekstra gang, ingen dum ide, hvis dette er ditt standpunkt.

Det er signaturen over deg du skal vurdere og jeg har alt vurdert Murto.

Forøvrig er signaturen min oppdatert.

Om du ikke har sett det. Har jeg lagt til en kommentar angående din siste signaturoppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...