Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:--{D

Enkelt og stilfullt, men likevel veldig snodig. Oppned-stilen tenker jeg tok litt tid å få til skikkelig, men det ser bra ut og er unikt på forumet. Er absolutt et blikkfang. Ikke mye å utsette.

9/10

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Pussig nok har vi lik musikksmak og vurderingen "Super" på last.fm. Det har jeg ikke sett hos noen andre før...
Endret av Βlur
Lenke til kommentar

Blur:

+ Gi Blod

+ Innleggstatistikk

+ Dine vedlegg

- Rotete layout*

Ellers holder jeg meg nøytral til filmlistelinkene, last.fm, daft punk og gamertag. Sikkert greit å ha for de som interesserer seg.

7/10 tenker jeg det blir.

*Det som skurrer litt for min del er rødfargen som skaper litt "kaos", for å skrive det slik.

Endret av walløe
Lenke til kommentar

2/10.

Greit med en enkel signatur med et enkelt sitat eller kommentar, uten noe ekstra avansert og unødvendig, men innholdet er barnslig og virker som om det er ment for å provosere. Og skal du aldri forklare hva du egentlig mener med den signaturen? :p

Til alle: Joda, det er opp til enhver å vurdere, men er det ikke bedre om vi vurderer etter annet enn personlig oppfatning (f.eks. "sier meg ingenting, derfor dårlig karakter"), og heller fokusere på oppbygning, fargebruk, layout etc. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...