Skogsraa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva var det jeg gjorde feil nå da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du skal rate signaturen over deg, ikke bare "Er min fin eller?" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 CypheroN har en enkel og grei signatur. I like. 8/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 DemonFudge: Mvh. Ikke nødvendig men greit Radio shit, brukt opp og lei de. Det som står i den gyselig grønne skriften vet jeg ikke hva er. Masse musikk nederst, kjekt å vite om deg. Liker ikke venstre plasserte signaturer. Likte ikke spacingen. Alt i alt en grei signatur men ikke topp, mye kan forandres. 4/10 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Blink-182: "You're good, baby, I'll give you that... but me? I'm magic." Digger den settningen! Ryddig og fin... 8/10 Endret 15. desember 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 NothinDoin™: Tydelig snowboard-gal ^^ Greier farger og størrelse egentlig. 7/10 Kan folk gi faen i å kommentere alt hele tiden, hele tråden blir så rotete. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dernel Først to tørre, men helt greie vitser og så en (i mine øyne) unytting link til Wow-etellerannet. Tre forskjellige farger og forskjellig størrelse på skriften gir en veldig dårlig helhet. 4/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Blur: Liker skilleren. Sort. Første linje er masse surr som er unyttig. Andre linje kan man finne selv. Tredje linje er gamer tag og musikk. 4/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Βlur Signaturen din er satt opp pent og ryddig med farger som ikke ødelegger for helhetsintrykket og det er masse av informasjon. Forumlinkene var spesielt kule da jeg fant igjen masse bilder jeg hadde glemt og en oversikt over postingen min fordelt på måneder. Alt i alt en fin og ganske nyttig signatur, men den mangler noe jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Vurdering: 9/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lakus Linker ikke så godt en mengde med linker, men det var veldig oversiktelig satt opp så det blir midt på. 5/10 Glimti Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Glimti : Bra du har egne meninger, selv om jeg har litt annet politisk syn enn deg. Midstilt, og annen farge. 7/10 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gaarulf 1 linje. En side du sikkert har laget, bryr meg engentlig ikke om den. Smart måte og drive reklame på 2 linje. Steam shit! 4. Linje. Skjønner at det er noe kødd med Steam og valuta sakene deres, men hvorfor boikotte det 5/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 tobn: Den første linjen var uinteressant for meg, men den andre var litt morsom. Kudos for en annen font enn den som er standard. Simpel og grei 8/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Comprade: Selv om den grå teksten hadde sett bedre ut i svart (personelig mening) så er den stilfull og fint satt opp. 8/10 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 The Prophet: Du forklarer nicket ditt, noe som egentlig ikke er nødvendig. I den øverste av de to linkene under så bruker du bare "slik beskriver jeg", men den nederste linken bruker du "klikk her", at man skal klikke på den blå teksten burde man ha skjønt allerede når man leste den forrige linken. Jeg er heller ikke sikker på om jeg liker pilene du bruker, i hvert fall ikke på begge sider samtidig. 2/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) The Prophet Nødvendig opplyssnings-info først, det er greit. "Slik beskriver jeg.." Lagt mye arbeid i det der.. Morsomt. Låsertråd er sikkert interessant for noen... 7/10 Edit: for sein. men, BeFs. Veldig kjedelig signatur.. 2.5/10 Endret 20. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) CypheroN 8/10 Veldig 'clean' signatur. Slik jeg liker det : ) Endret 20. desember 2008 av Braekke Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Haha. Braekke. Jævlig lett å finne frem til spillet. Hørte en syk japansk stemme inni hodet mtit når jeg leste det: "Let's... play... TORIBASH!". Veldig enkel signatur, slikt er nice. Litt irriterende at "play", tilsynelatende er et tegn lenger til høyre. 8/10. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Signaturen blir litt rotete, men den fører deg til et rimelig morsomt youtube-klipp. Futurama er gode greier. Flickr har jeg aldri vært borti før, men sikkert noen som finner også den linken interessant. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå