Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaenas:

Første linje inneholder linker til det jeg antar er det du driver med for tiden? Greit det, men kanskje litt dumt at både Counter Strike: Source lenken din og Left4Dead lenken din fører til samme side, uten at siden holder noe direkte info om noen av delen uten litt trykking.

Resten av signaturen din er et sitat eler et vers/utdrag fra et vers. Det er også greit, men jeg ser ikke det helt store i det. Ligner mye på utallige andre av samme slag. Det som trekker mest ned, selv om det ikke er mye, er at linjene ser litt merkelige ut i den rekkefølgen de står nå. Lengste linjen øverst, korteste etter det og så to "medium-sized" linjer.

Er ikke noe galt med signaturen din, eneste er som sagt disse lenkene og at det ser litt skjevt ut med mangel på bedre ord. Alt i alt en god og enkel signatur.

PS: You stole my "link separators" :tease:

Vurdering: 8/10

Ang. min signatur så er det mer enn øyet kan se ved første blikk ;)

Lenke til kommentar

Lakus

Gulost er tingen! Team Chrissj virket spennende, fikk lyst til å skaffe meg Live på xboxen og gruse dere alle med mine umåtelig store Halo2 skills nå! GOF2 er konge, og Kulturo vil alltid bli savnet. NIrD kjenner jeg ikke til, men jeg frister meg til å si at det er kjæresten din.

Enkel og estetisk. Ingenting kan bli perfekt her i verden, for da måtte man ha gitt det 11/10, og det er jo rett og slett fysisk umulig. 9/10. Eller kansje 9.5/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...