Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Litt tøft satt opp synes jeg. Enkel. 5/10 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 The Prophet er bra. Blacker than black 9/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) The Prophet: Jeg personlig er ikke stor fan av hardstyle-musikk, men det er vel ikke det jeg skal vurdere. En link til noe av det du (kanskje) liker best. Virker forsåvidt som en kul konsert/fest/happening. Siganturen forteller noe om deg med bare to ord. Liker fonten og fargene. Likevel føler jeg det er noe der som ikke stemmer helt, men siden jeg ikke klarer sette fingeren på det blir det en god karakter. 8/10 For sen.. vurder dePt.. Endret 11. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Litt kjedelig signatur, men "mvh stian" gjør den jo litt koslig da Om du ønsker å forbedre signaturen din litt kan du jo alltids sette en link på "- '99 Hyundai Coupè (selges)" til en side med bilder osv. 7/10 Takk for forslag! Har endra litt på den nå dePt: Stilig, men mesteparten av den sa meg lite da jeg kan lite om kamera 7/10 Endret 12. november 2008 av S.Larsen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 S.Larsen: Enig med han over "Mvh. Stian" gjør den "koselig" på en måte. Personlig. Tydelig at du liker bil, siden du linker til din egen bil og et bilforum. Last.fm-profilen var ikke akkurat fyldig. Fint oppsett og fine farger. 8/10 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hehe, takk Fant ikke ut hva jeg het på Last.fm, så måtte lage en ny tidligere idag Det kommer seg Knewt: Kjekt at du har en liten "counter" på hvor mye du har gått ned Bra med link til Blogg, og nerdebula di. Også bra du linker til Secret Santa, for da blir flere med Stilig oppsett, og bra med farger. 9/10! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Biler er kjedelig og link til et eller annet forum som ser veldig amatør aktig ut.... og Last.fm noe jeg ikke liker. 2/10 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Snus Dog Grei førstelinje Skrivefeil, men logisk setning Liker at teksten er litt "usynlig" 6/10 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Wiciwato Helt greit signatur men teksten nederst til venstre er for lys så den synnes nesten ikke. -for lys tekst nede til venstre. +balansert. ikke for tung på noen av sidene. Edit: Ønsker vurdering på min. Takker. Endret 12. november 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vaenas din signatur er altfor lys i diskusjon.no skinnet men bra den siste linken med tips, kunne vært annen farge på linken. 3/10. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Blink-182 har en veldig informativ og fint satt opp sigantur. Mye innhold uten at det blir for mye. 10/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 kakemot; signaturen din gir meg ikke mye, altfor liten skrift IMO, greie farger men liker ikke blå farge på link. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 -Hardwaretråden. Skal ikke være mellomrom der. Ellers greit oppsett av lenker. -Som kommentert tidligere, linje 3 blir dum om du ikke er religiøs.. Er du det? -Siste linje stiller et spm, uten link til en diskusjon eller PM. Så du vil kanskje ikke ha svar på spmet? Da er det like greit å fjerne det. 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 toth Synes den var helt uinteressang, med oversiktelig satt opp. 4/10 7/10Sier ikke alt for mye men gir meg en indikasjon på hva glimti står for Hvilken indikasjon? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Viss den er ironisk ment, så kan jeg le av den. Om det ikke er tilfelle så er jeg uenig med deg. Uansett, sterke meninger er flott. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 QBab Genial signatur! Blir faktisk 10/ 10 ------------------------ Niks, ikke ironisk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 + Dristig - Jeg er uenig. Totalt en helt grei signatur midt på. 5/10 Ønsker en ny vurdering av signaturen min, oh konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ikke interessang for min del, men oversiktelig og fint satt opp. 4/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Glimti; Aldri likt noen av signaturene dine, greit med meninger men de blir litt for "ekstreme" å vise i en signatur. 3/10 Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Liker signaturen din veldig godt. Er en god blanding mellom humor, seriøse ting og et par gode linker. Jeg elsker mindfuck tråden "In Nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti." betyr vel så mye som "in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Spirit". Dette er jo vel og bra, men kan virke litt merkelig å skrive det på latin Er sikkert ikke så mange som gidder å oversette det.. Men det er en generell bra signatur.. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå