Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Prophet:

 

Jeg personlig er ikke stor fan av hardstyle-musikk, men det er vel ikke det jeg skal vurdere. En link til noe av det du (kanskje) liker best. Virker forsåvidt som en kul konsert/fest/happening. :) Siganturen forteller noe om deg med bare to ord. Liker fonten og fargene. Likevel føler jeg det er noe der som ikke stemmer helt, men siden jeg ikke klarer sette fingeren på det blir det en god karakter.

 

8/10

 

 

 

For sen.. vurder dePt..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Litt kjedelig signatur, men "mvh stian" gjør den jo litt koslig da :p

Om du ønsker å forbedre signaturen din litt kan du jo alltids sette en link på "- '99 Hyundai Coupè (selges)" til en side med bilder osv.

 

7/10

Takk for forslag! Har endra litt på den nå ;)

 

dePt:

Stilig, men mesteparten av den sa meg lite da jeg kan lite om kamera :(

7/10

Endret av S.Larsen
Lenke til kommentar

-Hardwaretråden. Skal ikke være mellomrom der. Ellers greit oppsett av lenker.

 

-Som kommentert tidligere, linje 3 blir dum om du ikke er religiøs.. Er du det?

 

-Siste linje stiller et spm, uten link til en diskusjon eller PM. Så du vil kanskje ikke ha svar på spmet? Da er det like greit å fjerne det.

 

5/10

Lenke til kommentar

Liker signaturen din veldig godt. Er en god blanding mellom humor, seriøse ting og et par gode linker. Jeg elsker mindfuck tråden :p

"In Nomine Patris, et Filii, et Spiritūs Sancti." betyr vel så mye som "in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Spirit". Dette er jo vel og bra, men kan virke litt merkelig å skrive det på latin :p Er sikkert ikke så mange som gidder å oversette det..

 

Men det er en generell bra signatur..

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...