Newt32 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 trevakt har i teorien 5 linjer i signaturen. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tamtarata! Ny signatur. Den forrige var litt kjedelig. Noen som har meninger? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Min er litt morsom. Eller? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den er fin, men min er best. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Enn min? Noen som klarer å gjette hvor jeg har den fra? Sikkert ikke mange som synes den er så morsom Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tja, var ikke så dum den. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Min er best! 7007183[/snapback] Woho for en tøff signatur! Hva synst du om min da? ikke fulgt så bra som din menmen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Wii Du har en helt fin sign, ekwathne Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan noen vurdere min? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Utropstegn både før og etter en setning gjør seg dårlig, og alle "_/"-ene er litt irriterende. Det du skriver om BlueCom skulle jeg ønske at jeg fikk vite tidligere. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Okay, prøver å advare forlk mot bluecom! Det væreste jeg noen gang har vært borti! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 ArmenMinAu = When simplicity mathers! Ikke no spesielt, kan gjøre mer ut av den! Hva syns folk om min nå`? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tror ikke du skjønner helt hva signaturen min betyr. Synes signaturen din er flott, men den burde kanskje vært helt til venstre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Min er fra tidenes mest geniale fyr Skal nevnes at jeg bruker MSN pluss, og der har jeg en plug-in som velger tilfeldig blandt mange av hans mer geniale kommentarer, funnet på siden jeg linker til i sig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hva synes dere om min signatur da ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 At det er bra at du nevner du er dysletiker Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tror ikke du skjønner helt hva signaturen min betyr. Synes signaturen din er flott, men den burde kanskje vært helt til venstre. 7008602[/snapback] Er vel sånn som jeg har forstått en hajsplante, er ikke så naiv Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Min er fra tidenes mest geniale fyr Skal nevnes at jeg bruker MSN pluss, og der har jeg en plug-in som velger tilfeldig blandt mange av hans mer geniale kommentarer, funnet på siden jeg linker til i sig. 7008759[/snapback] Noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå