Laughing Madcap Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 samebror: Kort sitat som ikke sier meg mye. 4/10 Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kult sitat, og link til Last.fm-profilen din. OK signatur 14/20 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Wow, begynner me med ein skala som går til 20 no plutseleg? Damn, eg held meg til 10er-skalaen. Vetle-Noreng: Det vart voldsomt med tall og avansert shit i den signaturen. Godt sett opp though, og likar igrunn at du held deg til den vanlege blåfargen. Uthevinga nokre plassar funka fint! Men det vart litt mykje info, tall og datagreier. Kven er ikkje stolt over å ha xbox 360? All in all: 7/10 lolidude: Har du ikkje sett Die Hard 4?? Beste kommentaren frå Bruce Willis ever! Endret 6. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Wow, begynner me med ein skala som går til 20 no plutseleg? Damn, eg held meg til 10er-skalaen. Vetle-Noreng: Det vart voldsomt med tall og avansert shit i den signaturen. Godt sett opp though, og likar igrunn at du held deg til den vanlege blåfargen. Uthevinga nokre plassar funka fint! Men det vart litt mykje info, tall og datagreier. Kven er ikkje stolt over å ha xbox 360? All in all: 7/10 lolidude: Har du ikkje sett Die Hard 4?? Beste kommentaren frå Bruce Willis ever! Nei, Har ikke sett den. Må jo see's men har ikke gjort det enda. Er bare 13 har ikke rukket så mange filmer Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 lolidude: Haha, stilig jeg likte den, matcher litt avataren din også xD Men sier meg ikke mye, 6/10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mr. Hiphop: Fjern "__www.spillplaneten.do.am__" i Linje 1, og organiser de andre linjene annerledes, med andre farger. Selv om det er delvis rotete, er det veldig ubehagelig å se på. 3/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Frohman De to første linjene interesserte meg ikke, men den siste var ganske bra. 6/ 10 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Glimti: + Trakk bittelitt på smilebåndet - Ikke veldig originalt - Kjedelig med standard farge - Kort 4/10 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Conflict: Må seia at det vart VELDIG mykje datagreier det der. Det kan du heller putta i profilen. Likte det at linkane var grøne (utanom den fyrste då), enklare å skilja. Men det blir for mykje uinteressant, og mykje tal og shit. Likar signaturar som får meg til å le litt I tillegg er det 5 linjer. Retningslinjer! 3/10 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Var 4 linjer, ikke 5. Har valgt å ikke ha noen sitater etc. der fordi det er så oppbrukt Din signatur: +Den første var litt morsom +Fin symmetri +Farger for å vise forskjellige sitater -For mange farger -"Desverre" skrive "Dessverre" -Lang 7/10 Endret 9. august 2008 av conflict Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Conflict: Helt uinteressant. Kjedelig. 3/10 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Frohman Linje 2 holder for meg, men litt dårlig fargevalg på nederste, gjør det litt vanskelig å lese for øynene. 9/10 Endret 9. august 2008 av Scotty Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Veldig innholdsrikt, og en bra totakter 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 sparks Det eneste som interesserte meg var midten (bortsett fra link til GTA) og den synes jeg var ganske dårlig. 1/10 Glimti:- Kjedelig med standard farge Standarfarge er blå, ikke svart. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Standarfarge er blå, ikke svart. Stemmer, my bad. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Conflict. Skjønte lite av den. Mulig andre får mer ut av den enn jeg gjør. 2/10. Lenke til kommentar
krize Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 hehe enkel og grei, fin også... 8/10. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 krize: signaturen din er helt krize... den er litt lang og kjedelig, det er i hvertfall min mening... også sier den ikke så mye om deg... 3/10... Lenke til kommentar
Mith Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 -mads Minus for fotball relatert signatur. Minus for oslo-losen. Det er morsomt, men akk så oppbrukt. Minus for uinteressant fakta om brukernavnet ditt. Minus for oppstillingen. 4/10 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mith. Alltid bra med last.fm-link. Tron? Er det en film? OK signatur. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå