Romis Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 WildWolF: Lime fargen ødela litt, kanskje midstilt og ordnet litt? 3+/10 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Romis: + Midtstilt + Bra og kjent sitat/ordtak + Kort - Opperom i sitatet, blir litt som to og ikke ett sammenhengende - Steamnick er relativt kjedlig og uinteressant for meg. 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Are.......... Bra første linje, resten interesserte meg ikke. 5/10 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Glimti Virkar som om du har eit stort hat mot Israel. Litt kjip signatur igrunn, vis heller hatet ditt mot Israel ein annan plass. 3/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Zapticon De to første settningene var greie nok, men ikke mer enn det. De to siste var bedre. 6/10 PS: Forøvrig er det helt naturlig å hate Israel. Endret 3. august 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Glimti Blir for meg fullstendig meningsløst utsagn pga måten det blir skrevet på. Stryk/10 (Ikke betrakt dette innlegget som mitt politiske ståsted. Jeg er nøytral). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Shadowlands Meget oversiktelig signatur. 6/10 Og et utsagn har lite eller ingen ting å si for hva man måtte mene om saken. Vær så nøytral du ønsker. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ikke veldig interessant for min del, men den var da i hvertfall oversiktlig. 4,5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ModdeRusk Forstår ikke meningen i signaturen din. Siden du snakker om soldater virker det som du viser til krig. Tid kan forøvrig knyttes til mange andre ting enn soldater. 0/10 Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ModdeRusk Forstår ikke meningen i signaturen din. Siden du snakker om soldater virker det som du viser til krig. Tid kan forøvrig knyttes til mange andre ting enn soldater. 0/10 Man må nesten ha fullført førstegangstjenesten eller være godt på vei for å se humoren i det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Man må nesten ha fullført førstegangstjenesten eller være godt på vei for å se humoren i det Som betyr? Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Glimti. Det virker som du er veldig engasjert i Irak. Signaturen er fin nok satt opp, men kanskje litt for "alvorlig" 6/10 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vetle-Noreng -Over 4 linjer(ikke lov forøvrig) +Grei oversikt 6/10 Lenke til kommentar
problemer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vetle-Noreng -Over 4 linjer(ikke lov forøvrig) +Grei oversikt 6/10 vanligvis bruker jeg bare knegg knegg, men har ikke lagt den inn her... enda! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Problemer Ingen signatur - 10/10 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 lolidude Herlig sitat av en herlig film. Dog virker signaturen litt kjedelig og ensformig. Likte ikke så godt det røde i sitatet heller. 6 / 10 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vurder ein annan sin signatur fyrst Mr. Hiphop. Darkbuster: Likar begge dei sitatene svært godt! Men kva er poenget med å putte det siste heilt til høgre? Ikkje dumt med kursiv, pluss for det. Enkel og grei generelt, strider ikkje med retningslinjer. 8/10 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Zapticon Øverste to linjene: Kan ikke huske de fra noen film men sitat er sikker bra om man har sett filmen (Går utifra att det er fra en film) Litt mange farger som ikke passet sammen - 3 linjen: visdoms org + Den nederste eide. 7/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 lolidude et kort og godt sitat 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå