Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok ikke helt sitatet, dessuten er det trist og... blått.

4/10

Sitatet er frå filmen "Hot Rod". Eg lo i fleire minutt av den kommentaren, var sikkert overtrøtt og alt sånt, men måten han sa det på var fantastisk! :p

Skal finna på noko betre ein eller anan gong, men giddar ikkje akkurat no.

Edit: Veldig vist sitat det er Redneck, men likte ikkje det andre. Vart litt for mykje fargar og fjortissaktig (som du nevnte sjølv, og sa var ironi/sarkasme, men likevel)

5/10

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Zapticon sin signatur er midtstilt, noe jeg selv er en stor fan av. Den har ingen synlige endringer fargemessig, men inneholder et morsomt sitat som, om jeg ikke tar helt feil, er fra Die Hard 4. Den andre setningen er vel et ordtak eller personlig motto av noe slag, og er både humoristisk og innholder sannhet til en viss grad.

9+/10(Litt farger unna 10eren)

Endret av edge
Lenke til kommentar

Thanx!

Signaturen din egde føler eg er ein slik som enten kan gje 1/10 eller 10/10, på lik linje med han som skreiv dette i ei eksamensoppgåve der han skulle beskrive kva mot var: "dette"

Vel, eg gjev deg 9/10! Den er så enkel og grei, og eg trur at når ein berre har eit ord på 3 bokstavar, passar den best høgrestilt og ikkje midstilt. :thumbup:

Dessutan er "LOL" heilt genialt.

Lenke til kommentar
Er den første fra Die Hard 4?

Stemmer!

Addan: Vel, artig link til bollane, fekk litt sansen for den. Men du kunne haldt deg til eit band kanskje, blir litt mykje med 3, og litt uorginalt. Minus for å bruka comic sense MS (trur eg? Rett meg viss eg tar feil)

6/10

Lenke til kommentar

+Grei signatur, er VELDIG enig med den "Google" tingen. Lei av at folk ikke bruker google før de spør om noe.

Bra spill du gleder deg til, spess Farcry 2 :)

-Litt uinnteresant å lese om Hardware`n din, med mindre det er snakk om noe helt utrolig hardware. (Ikke misforstå, du har bra hardware, men når det er snakk om utrolig tenker jeg Core 2 extreme og 2 9800gx2 i SLI)

8\10 :)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Applebee:

For det første så er jeg ikke fan av fargene dine, for det andre er jeg ikek fan av opsettet, og for det tredjen er jeg ikke fan av store bokstaver som ikke er til noen nytte.

1. Linje:

Downhill i store, standard blå, unyttige bokstaver.

Ikke noe jeg liker, da det er for blikkfangende, og ikke utnytter det i noen forstand.

2. Linje:

Greit nok med sitat, men du ha det i feit rød skrift? Samme som ovenfor.

3. Linje:

Denne linjen er igjen blå, men mye mindre (normal skriftstørrelse), og det er bra.

Skjønner dog virkelig ikke hva eller hvorfor linjen ikke kunne vært plassert som en "-Josh Bender" etter sitatet på forrige linje. Og hvorfor understreket?

4. Linje:

Etter tre forskjellige linjer, alle mer oppmerksomhetsfengende enn denne, så velger du å bruke link. Hvorfor ikke putte det i en linje folk flest faktisk kanskje vurderer om er en link? Anonym linje på bunn skriker ikke akkurat "TRYKK MEG".

Vurdering: 4/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...