Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Bob92:

 

La meg starte med; forferdelig!

La meg fortsette med; ahh, my eyes!

La meg avslutte med en vurdering på 0,1/10

 

Scrubs, Woho!

Lost. Erhm. Uhm. Øhh.

 

Get.

Fucking.

Lost.

 

Ellers var den snacksy. Eller som ei jeg kjenner fra en av de skulte dalene i Sogn med ms ville sagt: "Cheezy".

 

9 av 10.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

J@cob:

 

- Kun fet skrift hele veien, vanskelig og slitsomt å lese. (Innholdet vet jeg ikke noe om da jeg ble irritert av å lese den fete skriften.)

- Liker ikke måten du har brukt rød til å fremheve visse ord, det hadde passet bedre med fet eller kursiv.

- Du har blåst opp teksten litt isteden for å ha standard størrelse på teksten, evt. mindre hadde også passa bra.

- Du har 5 linjer, noe som er imot forumets regler. 4 er max.

 

Vurdering: 1/10

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Det spørs vel på hvordan skin du bruker. Det skal gå etter Diskusjon.no-skinnet, det står i retningslinjene. Han har 5 linjer etter det. :)

#12. Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker eller gjøre teksten fet og/eller kursiv. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Edit: Vurderer Neadii selv.

neadii: Morsomt sitat, kjedelige farger. Ikke så mye mer å si. Forøvrig kul film du siterer fra. Det viser at du liker den filmen også. Derfor gir jeg deg 7/10.

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Redneck.

 

Harrysitat som lever opp til navnet.

Amentio kan brenne i helvete. Hvem faen bruker en hel mnd på å sende delene til en pc. "Oi, ett kabinett". Neste uke: "Oi, ett lydkort".

 

Greit. Han liker fotball. Jeg driter i fotball, men fortsatt fint at han informerer om noen av sine interesser i signaturen. "Peace & Love", er jo ett passe bra og fint naivt utsagn, passer litt til redneck utstrålingen.

 

Egentlig passer signaturen ganske bra til navnet, men savner en link til trailervogner, junkfood og jaktrifler.

 

4 / 10. (Den blå skriften er litt drepende, og størrelsen på skriften irriterer meg.)

Lenke til kommentar

J@cob:

 

Første setning forstår jeg ikke helt... To linker, en leder til din Flickr side, der jeg finner en del bilder som virker litt mørk og dyster. Den andre leder til artikkel på Wikipedia som handler om en "science fiction novel" kallt Dune. Ikke av min interesse. Liker heller ikke signaturer som er midtstillt, vet ikke helt hvorfor... vent, jo, fordi det er irriterende når selve innleget er venstrestillt. Svart skrift funker bra.

 

5/10

Lenke til kommentar

Off topic: Finner ingen dystre bilder på Flickr siden min jeg :p

 

Edit: Newt.

 

Savner link til Demon from Heaven, ganske fint sitat ifra Phax som minner om de febrilske post-apocalyptiske tilstandene vi fikk etter at Demon From Heaven ble lansert.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

J@cob:

Gir meg rett og slett ingen ting. Flickr er ikke så interresant at det gjør noe.

Lite å si hverken positivt eller negativt så den må bli midt på treet.

 

@applebee: Overstiger ikke linjer i dynamisk skin som er 1400 i bredden hvertfall. ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
J@cob:

Gir meg rett og slett ingen ting. Flickr er ikke så interresant at det gjør noe.

Lite å si hverken positivt eller negativt så den må bli midt på treet.

 

@applebee: Overstiger ikke linjer i dynamisk skin som er 1400 i bredden hvertfall. ;)

 

Men reglene følger diskusjon.no skinnet.

 

Badomtisj.

 

Ikke vurder meg nå ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...