J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Bob92: La meg starte med; forferdelig! La meg fortsette med; ahh, my eyes! La meg avslutte med en vurdering på 0,1/10 Scrubs, Woho! Lost. Erhm. Uhm. Øhh. Get. Fucking. Lost. Ellers var den snacksy. Eller som ei jeg kjenner fra en av de skulte dalene i Sogn med ms ville sagt: "Cheezy". 9 av 10. Endret 9. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
neadii Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) J@cob: - Kun fet skrift hele veien, vanskelig og slitsomt å lese. (Innholdet vet jeg ikke noe om da jeg ble irritert av å lese den fete skriften.) - Liker ikke måten du har brukt rød til å fremheve visse ord, det hadde passet bedre med fet eller kursiv. - Du har blåst opp teksten litt isteden for å ha standard størrelse på teksten, evt. mindre hadde også passa bra. - Du har 5 linjer, noe som er imot forumets regler. 4 er max. Vurdering: 1/10 Endret 9. juli 2008 av neadii Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvor mange linjer spørs på oppløsning. Her har han 2 linjer Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Det spørs vel på hvordan skin du bruker. Det skal gå etter Diskusjon.no-skinnet, det står i retningslinjene. Han har 5 linjer etter det. #12. Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker eller gjøre teksten fet og/eller kursiv. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. Edit: Vurderer Neadii selv. neadii: Morsomt sitat, kjedelige farger. Ikke så mye mer å si. Forøvrig kul film du siterer fra. Det viser at du liker den filmen også. Derfor gir jeg deg 7/10. Endret 9. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Meh. Trodde jeg brukte diskusjon.no skinnet, så feil kan man ta. Nok infantile og vulgære signaturer for idag, jeg gikk tilbake til den gamle. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 J@cob Hverken første linjen eller linkene interesserte meg. Men første linje og siste linken tyder på at du liker scince fiction så du forteller litt om interesser. 2/10 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 -Har desverre ingen interesse for kva den står for. -Den er veldig kort. -Den er ryddig og bra plassert. 4/10 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Helt normal signatur, ikke fin ikke stygg. 5/10 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Adidas99: Veldig liten signatur, og innholdet er ikke noe å rope hurra for. Men viser ditt favorittlag, og at du mest sannsynlig er glad i fotball. 4.5/10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Adidas99. Kort, kjedelig signatur. Viser at du heier på Arsenal FC og liker fotball. 4/10 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Redneck. Harrysitat som lever opp til navnet. Amentio kan brenne i helvete. Hvem faen bruker en hel mnd på å sende delene til en pc. "Oi, ett kabinett". Neste uke: "Oi, ett lydkort". Greit. Han liker fotball. Jeg driter i fotball, men fortsatt fint at han informerer om noen av sine interesser i signaturen. "Peace & Love", er jo ett passe bra og fint naivt utsagn, passer litt til redneck utstrålingen. Egentlig passer signaturen ganske bra til navnet, men savner en link til trailervogner, junkfood og jaktrifler. 4 / 10. (Den blå skriften er litt drepende, og størrelsen på skriften irriterer meg.) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 J@cob: Første setning forstår jeg ikke helt... To linker, en leder til din Flickr side, der jeg finner en del bilder som virker litt mørk og dyster. Den andre leder til artikkel på Wikipedia som handler om en "science fiction novel" kallt Dune. Ikke av min interesse. Liker heller ikke signaturer som er midtstillt, vet ikke helt hvorfor... vent, jo, fordi det er irriterende når selve innleget er venstrestillt. Svart skrift funker bra. 5/10 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Off topic: Finner ingen dystre bilder på Flickr siden min jeg Edit: Newt. Savner link til Demon from Heaven, ganske fint sitat ifra Phax som minner om de febrilske post-apocalyptiske tilstandene vi fikk etter at Demon From Heaven ble lansert. Endret 17. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) J@cob: Gir meg rett og slett ingen ting. Flickr er ikke så interresant at det gjør noe. Lite å si hverken positivt eller negativt så den må bli midt på treet. @applebee: Overstiger ikke linjer i dynamisk skin som er 1400 i bredden hvertfall. Endret 17. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Mye å lese Tror den oversteg 4 linjer 5/10 Vurder meg? anyone? Endret 17. juli 2008 av Applebee Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 J@cob:Gir meg rett og slett ingen ting. Flickr er ikke så interresant at det gjør noe. Lite å si hverken positivt eller negativt så den må bli midt på treet. @applebee: Overstiger ikke linjer i dynamisk skin som er 1400 i bredden hvertfall. Men reglene følger diskusjon.no skinnet. Badomtisj. Ikke vurder meg nå >< Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Å jodå Det gjer ikkje så mykje meining når det står "Iso for fun" og "Dune" føler eg. Og link til Flickr?? Jojo, eg gjev deg 3/10, du får pluss for å ha midtstilt signatur då. Endret 17. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tok ikke helt sitatet, dessuten er det trist og... blått. 4/10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Angående L4R5 sin signatur, så er den helt etter reglene. Bob92: Link til Google, ikke så interessant. Morsomt sitat som trekker opp. 5/10, et morsomt, et ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 +Genialt sitat. +Jadda, farger finnes. +Mye rom i signaturen. -Fjortizz-powah skriving. -Grelle farger. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå