Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Satt 30 sekunder for å forstå sitatet ditt, men fikk det ikke til. Skjønte ikke tallene og bokstavene nederst i signaturen heller.

 

3/10

kunne vært verre dog

Er et sitat fra en Beatles sang, har to brukere. :) Tallene og bokstavene er "Dead man's hand" (Knekt, spar-ess, spar-kløver, spar-8 og kløver-8).

 

Så lærte du noe i dag òg. :p

 

Vurder eplejenta over meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Epletyv:

 

Kjenner nesten igjen sitatet ditt fra tråden til en heldiggris som kanskje hadde fått seg litt. Tror du har bomma litt på rettskrivinga, hvis jeg ikke husker helt feil

 

Ellers en link til en blogg.

 

Oversiktlig, men jeg ville gjerne ha sett farger med litt mer kontrast mot bakgrunnen.

 

8/10

Lenke til kommentar
Joney

 

ehm...jeg syns ikke den var så kreativ, de notene er et pluss. JethroTull aner jeg ikke hva er. For å si det sånn en helt normal signatur

 

4/10

 

Det er et band ;) Forsåvidt linket til i signaturen

 

Vurder personen over meg

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Joney

 

ehm...jeg syns ikke den var så kreativ, de notene er et pluss. JethroTull aner jeg ikke hva er. For å si det sånn en helt normal signatur

 

4/10

 

Lite pen Signatur. Øvereste linje er alt for presset slik at du må faktisk konsentrere deg om å se hva som står der. Fysjameg!

 

3/10.

Lenke til kommentar

@ TehJøran:

 

Gamertag, platform og hvilke spill du spiller er vel og bra, men man skjønner jo at du spiller på Xbox 360 når det er en Gamertag som står der, og ikke en PSN-id. Og måtte Gud straffe dine gyselige farger!

 

Kort sagt: Opsettet er ikke akkuratt spennende, og det hele blir veldig "normal".

 

5/10

Lenke til kommentar

cHilfiger:

Drømmebil, greit nok.

Lei last.fm.

Urge, ekkel brus imo.

Dårlig lag.

Har du ikke muskler kan du jo ikke ha det gøy, da greier du jo ikke å gå eller gjøre noe som helst.

Livet kan gå flere veier, blant annet ned til polet.

Vannkjøling, står ikke noe mer spesifikk.

Pyramide ihvertfall.

4/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...