Olum Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 ekwathne, vitsen/diktet er gammel og kjedelig. Stort pluss for brukerstats. Den bruker jeg alltid så lang tid på å finne. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Olum Noen småpersonlige linker til blant annet musikk og film. En meget informativ tråd om Iron Maiden, som jeg liker. Litt platt uten noen farger, men liker skilleveggene mellom de tre øverste linkene. Jeg skulle gjerne sett et kult sitat e.l. Det hadde gjort signaturen litt bedre i min bok. 7,5/10 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Enkel og oversiktlig, kanskje litt kjedelig? 7/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Rotete, kjedelig og stadar tekst. 2/10 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Morsom og enkel, men kanskje litt for enkel. Den kunne nok kompletteres litt med noe i tillegg. 6/10 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 hernill: flott forklaring hva leif er, det gjorde alt 10/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Sameboe Fire linjer hvorav to av dem bare er usanne(henholdsvis linje 1 og 2). Deretter følger en link til en fotball-side og derpå en side som ikke virker. Signaturen er heeelt standard satt opp uten noen særlige forsøk på å gjøre den finere. Litt midtstilling/høyrestilling og andre farger på de to siste linjene hadde gjort seg godt tror jeg. 4-/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Edge: Ett sitat som ikke gir noen mening for meg. Den siste linjen forstod jeg ikke. Veldig dårlig satt opp. 1/10 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) En liten vits i starten som er morsom. Så informerer du om at du ikke leser innlegg på nynorsk, greit nok, dog litt tåpelig. Deretter kommer et sitat som egentlig bare er morsomt i filmen, og ikke som tekst. Til slutt vil du si ifra hvor unødvendig det er å quote innlegget over, det er veldig bra, men du avslutter det med en NOT!, noe jeg ikke liker så godt. 3/10 Endret 1. mai 2008 av hernil Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Teit å opplyse om at redigert innlegg er leif. Backup på nett er sikkert praktisk for de som gidder det. Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å legge ut lars monsen som torrent 6/10 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Et par innlegg er slettet grunnet spam i tråden. Å si at signaturer er teit o.l. er verken konstruktivt eller spesielt høflig slik reglene for denne tråden påpeker at bidragene skal være. Noen saklige innlegg gikk dessverre også med for å beholde forløpet i tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Skagen Ryddig og pen signatur med nyttig informasjon og lenker. 10/10 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Halvmorsom vits. 5/10 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Oddvar Knus Synes den var litt halvrotete, dessverre.. Likte ikke helt de øverste krusedullene der.. Litt småfiffig den he/me/we -tingen.. 3/10 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Bone En del linker som er bra for de intreserte, men det er vel sånt man kan kalle en vanelig ryddig signatur 6/10 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 samebror +Du opplyser om at du holder med Blackburn, og serverer i tillegg en link om det. Ikke verst. +Last.fm -ikke så heldoge farger, men de var ikke stygge heller -stygg skrifttype som er vanskelig å lese 5/10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 -drugiS- Det jeg syns er flott er at du har navnet ditt i signaturen som forklarer brukernavnet ditt. Ellers syns jeg den er litt vel kjedelig og fargeløs. Litt lite innhold. 4/10 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Den øverste linken skjønte jeg ingenting av, så det er greit at sier det er for HL2-fans Morsom youtube-video Certicified Trollhunter-en festlig måte å si at du ikke liker trolling? Likte ikke fargevalget, og ganske kjedelig oppsett 4/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 -drugiS- Slitsom å lese og rotete. Ikke noen særlig spennende eller nyttige linker, bortsett fra last.fm. Ellers ingenting ved denne som fatter mine interesser. 3/10 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Vintermåne: - Forstår ikkje kva du meiner med "Slit your guts!". - Ser ikkje nokon nytteverdi eller gledeverdi i lenkjene dine. - Den var veldig keisam. + Ryddig 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå