Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Olum

Noen småpersonlige linker til blant annet musikk og film. En meget informativ tråd om Iron Maiden, som jeg liker. Litt platt uten noen farger, men liker skilleveggene mellom de tre øverste linkene. Jeg skulle gjerne sett et kult sitat e.l. Det hadde gjort signaturen litt bedre i min bok.

7,5/10

Lenke til kommentar

Sameboe

Fire linjer hvorav to av dem bare er usanne(henholdsvis linje 1 og 2).

Deretter følger en link til en fotball-side og derpå en side som ikke virker.

Signaturen er heeelt standard satt opp uten noen særlige forsøk på å gjøre den finere. Litt midtstilling/høyrestilling og andre farger på de to siste linjene hadde gjort seg godt tror jeg.

4-/10

Lenke til kommentar

En liten vits i starten som er morsom.

Så informerer du om at du ikke leser innlegg på nynorsk, greit nok, dog litt tåpelig.

Deretter kommer et sitat som egentlig bare er morsomt i filmen, og ikke som tekst.

Til slutt vil du si ifra hvor unødvendig det er å quote innlegget over, det er veldig bra, men du avslutter det med en NOT!, noe jeg ikke liker så godt.

3/10 :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Et par innlegg er slettet grunnet spam i tråden. Å si at signaturer er teit o.l. er verken konstruktivt eller spesielt høflig slik reglene for denne tråden påpeker at bidragene skal være.

Noen saklige innlegg gikk dessverre også med for å beholde forløpet i tråden.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

samebror

+Du opplyser om at du holder med Blackburn, og serverer i tillegg en link om det. Ikke verst.

+Last.fm

-ikke så heldoge farger, men de var ikke stygge heller

-stygg skrifttype som er vanskelig å lese

5/10

Lenke til kommentar

Den øverste linken skjønte jeg ingenting av, så det er greit at sier det er for HL2-fans

Morsom youtube-video

Certicified Trollhunter-en festlig måte å si at du ikke liker trolling? :)

Likte ikke fargevalget, og ganske kjedelig oppsett

4/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...