Eplekaka88 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 + Oversiklig signatur + Farger ? 5 Linjer? 7/10 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 + Enkel, kort og grei signatur, bold med fin rødfarge. - Jeg skjønner ikke hva du mener med det spørsmålet. Forvirrende. 5/10 (sånn til min egen, jeg forstår ikke hvorfor det blir et mellomrom mellom hver setning i min signatur, for jeg har ikke laget det selv. De bare ble sånn, og jeg får dem ikke til å være etter hverandre. Men synes egentlig de blir mer tydelig sånn, atskilt). Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Teovina: + passer som midtstilt + varierende farger - enten stjerner på alle linjene eller ingen stor minus for å ha fem linjer når en bare har lov å ha fire - varierer mellom stor forbokstav og liten 4/10 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Groening: Mest reklame! 2/10 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) MoonJazz!: + Svart og rød - Ikke midtstilt - Bindestrek (-) når du har quotes (") 4/10 @Teovina: Hvis du har hele sugnaturen i én center-tagg, eller ikke har linebreak mellom center-taggene skal det funke. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik: [center]Jeg liker å snakke om løst og fast.[/center][center]Stolt høgskolestudent og hybelboer[/center][center]Savner en gutt å være glad i og nær[/center] Eller slik: [center]Jeg liker å snakke om løst og fast. Stolt høgskolestudent og hybelboer Savner en gutt å være glad i og nær[/center] Edit: *Skjul* Endret 19. februar 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bozzeye: OI! Her var det mange farger. Mer rotete enn fint. Alle linkene på 2 linje er bra! Syns den er ALT for rotete med så mange forskjellige farger. 4/10 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Knewt Passende farge på signatur, bra med midtstilt, morsomt og søtt innhold. Liker den godt 9/10 EDIT: Tusen takk for hjelpa Bozzeye, det fungerte når jeg fjernet center fra hver setning! Endret 20. februar 2008 av Teovina Lenke til kommentar
564215 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Teovina: + Farger + 3 linjer + Center + Enkel og grei - Fargene passer ikke så bra sammen - Ikke en signatur som vekker oppmerksomhet 7/10 Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 ZeroZ: Pen og snasen look + 1 linje med linker + Bra matchende farger + Uttrykker mening som blir lagt merke til av alle som leser sigger - Kunne kanskje vært noe morsomt der eller en quote? 8/10 PS: Kul avatar også... Noen forslag til å forbedre min? Vil ha innholdet... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Stinkey: Mye fakta men passer kanskje ikke i en signatur? Passa ikke med det ene røde ordet. 6/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Blink-182: Signaturen åpner med en stygg, rød linje, og fortsetter med informasjon om at du kan hjelpe noen med å kjøpe ny PC. Unødvendig linje, de fleste som trenger hjelp ville lagd et eget emne her på forumet. Så kommer enda en unødvendig linje, og første tanken min rundt denne er "Care. Jeg gir vel faen i hva du liker etter mat." Så kommer det enda en superinformativ linje om at du er ulykkesfuglen på skolen, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om det. Siste linja er ikke noe bedre, spesielt siden du presterer å si ting som er helt feil. PC står for Personal Computer, og en laptop er da vitterlig en personlig datamaskin? En MAC er ikke en PC, siden det er en adresse til nettverkskort. En Mac derimot, de maskinene som er laget av Apple, er også PC-er, så om det er en Macintosh du mener har du feil der óg. Oppsummering av signaturen din: Fail. 1/10 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Henrik C: Litt sånn filosofisk(eller hva det nå heter) signatur øverst, men det ødelegger litt med den flikr og last.fm rekalmesaken. men reklamesaken var kul. 8/10 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 For meg: Litt careface signatur den nederste setninga... Første funker men litt irriterande med skiftande farger... 4/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Bolivar: 6 linjer? Fyfy. Filmen.. tja.. den var litt kjedelig. Er forsåvidt enig i at vi lærer en del unødvendig. "Tidligere kjent som" er greit, bare ikke ha det FOR lenge. Det er vel ikke så lenge siden du bytta nick da. Signaturen ser litt rotete ut pga. mange farger, forskjellige posisjoner (sentrert og til høyre), 3 forskjellige fonter og forskjellige størrelser. 5/10 Lenke til kommentar
nih Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Knewt: Har bestanding likt den quoten du har i din signatur, passer dog best på engelsk. Link til diskusjon.no profilen er vel også kanskje litt unødvendig. Men ellers helt grei 6/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 nih- Et merkelig sitat, jeg ikke forsto helt. Veldig simpelt, og ingen innbakte, spennende linker. 2/10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vintermåne spywarefri er jo en fin og hjelpende link, første quoten skjønte jeg ikke, twofifty var jo også fin, tror jeg trenger å få meg på den Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 GunFreak: +/- enkel, kanskje litt for enkel. + godt innhold (linker) - Liker ikke at den ligger til venstre. - Lite farger og for enkel gjør at den blir kjedelig. 6/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Ocularis: Signaturen din starter med nicket ditt (som forøvrig er helt unødvendig, jeg klarer å se hva som står over avataren). Så kommer det en linje om hvor du skal i påskeferien, og det er egentlig ingen andre enn deg og kanskje et par kamerater som bryr seg om det. Så kommer det hvilken videregående skole du går på, og det bryr jeg meg heller ikke så veldig om. Så kommer det at du er "snowboarder by nature", som er helt greit. Det passer til avataren, og det sier litt om deg. Så kommer et teit sitat, men som kanskje har noe i seg. 3/10. Den som rater meg - legg merke til at ordene "heard", "voice" og "photograph" er linker til henholdsvis last.fm (musikk jeg har hørt), digg.com og flickr.com (fotografier) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Ocularis: Signaturen din starter med nicket ditt (som forøvrig er helt unødvendig, jeg klarer å se hva som står over avataren). Så kommer det en linje om hvor du skal i påskeferien, og det er egentlig ingen andre enn deg og kanskje et par kamerater som bryr seg om det. Så kommer det hvilken videregående skole du går på, og det bryr jeg meg heller ikke så veldig om. Så kommer det at du er "snowboarder by nature", som er helt greit. Det passer til avataren, og det sier litt om deg. Så kommer et teit sitat, men som kanskje har noe i seg. 3/10. Den som rater meg - legg merke til at ordene "heard", "voice" og "photograph" er linker til henholdsvis last.fm (musikk jeg har hørt), digg.com og flickr.com (fotografier) Du får unnskylde meg, men dessverre for deg, blir ikke din signatur så vel analysert som du gjorde med Ocularis. No offence mot deg, du gjorde en god jobb. Jeg er bare ikke helt pr0 i dette, dette er mitt første foruminnlegg, så du var visst uheldig nu. On topic: Signaturen din var genial, kreativ og enkel. I liked it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå