Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+ Enkel, kort og grei signatur, bold med fin rødfarge.

- Jeg skjønner ikke hva du mener med det spørsmålet. Forvirrende.

 

5/10

 

(sånn til min egen, jeg forstår ikke hvorfor det blir et mellomrom mellom hver setning i min signatur, for jeg har ikke laget det selv. De bare ble sånn, og jeg får dem ikke til å være etter hverandre. Men synes egentlig de blir mer tydelig sånn, atskilt).

Lenke til kommentar

MoonJazz!:

 

+ Svart og rød

 

- Ikke midtstilt

- Bindestrek (-) når du har quotes (")

 

4/10

 

@Teovina: Hvis du har hele sugnaturen i én center-tagg, eller ikke har linebreak mellom center-taggene skal det funke.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Slik:

[center]Jeg liker å snakke om løst og fast.[/center][center]Stolt høgskolestudent og hybelboer[/center][center]Savner en gutt å være glad i og nær[/center]

 

Eller slik:

[center]Jeg liker å snakke om løst og fast.
Stolt høgskolestudent og hybelboer
Savner en gutt å være glad i og nær[/center]

 

Edit: *Skjul*

Endret av Bozzeye
Lenke til kommentar

ZeroZ: Pen og snasen look

 

+ 1 linje med linker

+ Bra matchende farger

+ Uttrykker mening som blir lagt merke til av alle som leser sigger :p

 

- Kunne kanskje vært noe morsomt der eller en quote?

 

 

8/10

 

PS: Kul avatar også... Noen forslag til å forbedre min? Vil ha innholdet...

Lenke til kommentar

Blink-182:

 

Signaturen åpner med en stygg, rød linje, og fortsetter med informasjon om at du kan hjelpe noen med å kjøpe ny PC. Unødvendig linje, de fleste som trenger hjelp ville lagd et eget emne her på forumet.

 

Så kommer enda en unødvendig linje, og første tanken min rundt denne er "Care. Jeg gir vel faen i hva du liker etter mat."

Så kommer det enda en superinformativ linje om at du er ulykkesfuglen på skolen, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om det.

 

Siste linja er ikke noe bedre, spesielt siden du presterer å si ting som er helt feil. PC står for Personal Computer, og en laptop er da vitterlig en personlig datamaskin? En MAC er ikke en PC, siden det er en adresse til nettverkskort.

En Mac derimot, de maskinene som er laget av Apple, er også PC-er, så om det er en Macintosh du mener har du feil der óg.

 

Oppsummering av signaturen din: Fail.

 

1/10

Lenke til kommentar

Bolivar:

6 linjer? Fyfy. Filmen.. tja.. den var litt kjedelig. Er forsåvidt enig i at vi lærer en del unødvendig. "Tidligere kjent som" er greit, bare ikke ha det FOR lenge. Det er vel ikke så lenge siden du bytta nick da. Signaturen ser litt rotete ut pga. mange farger, forskjellige posisjoner (sentrert og til høyre), 3 forskjellige fonter og forskjellige størrelser.

 

5/10

Lenke til kommentar

Ocularis:

Signaturen din starter med nicket ditt (som forøvrig er helt unødvendig, jeg klarer å se hva som står over avataren).

Så kommer det en linje om hvor du skal i påskeferien, og det er egentlig ingen andre enn deg og kanskje et par kamerater som bryr seg om det.

Så kommer det hvilken videregående skole du går på, og det bryr jeg meg heller ikke så veldig om.

Så kommer det at du er "snowboarder by nature", som er helt greit. Det passer til avataren, og det sier litt om deg.

 

Så kommer et teit sitat, men som kanskje har noe i seg.

 

3/10.

 

 

Den som rater meg - legg merke til at ordene "heard", "voice" og "photograph" er linker til henholdsvis last.fm (musikk jeg har hørt), digg.com og flickr.com (fotografier)

Lenke til kommentar
Ocularis:

Signaturen din starter med nicket ditt (som forøvrig er helt unødvendig, jeg klarer å se hva som står over avataren).

Så kommer det en linje om hvor du skal i påskeferien, og det er egentlig ingen andre enn deg og kanskje et par kamerater som bryr seg om det.

Så kommer det hvilken videregående skole du går på, og det bryr jeg meg heller ikke så veldig om.

Så kommer det at du er "snowboarder by nature", som er helt greit. Det passer til avataren, og det sier litt om deg.

 

Så kommer et teit sitat, men som kanskje har noe i seg.

 

3/10.

 

 

Den som rater meg - legg merke til at ordene "heard", "voice" og "photograph" er linker til henholdsvis last.fm (musikk jeg har hørt), digg.com og flickr.com (fotografier)

 

Du får unnskylde meg, men dessverre for deg, blir ikke din signatur så vel analysert som du gjorde med Ocularis. No offence mot deg, du gjorde en god jobb. Jeg er bare ikke helt pr0 i dette, dette er mitt første foruminnlegg, så du var visst uheldig nu.

On topic:

Signaturen din var genial, kreativ og enkel. I liked it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...