Lakus Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 cHilfiger: Signaturen din henger godt sammen da den ikke bruker masse forskjellig farger, men heller forskjellige toner av samme farge. Linkene dine er om ikke direkte interresante, så er sier de noe om deg. Earth Hour og Last.fm er vel de jeg ser på som "nyttige". De to midterste linjene er en type sitater jeg ser på som litt wannabe badboy, ett syn sikkert mange andre deler med meg. Den siste linja di er fin å ha etter ett navnebytte, men pass på å ikke ha den der altfor lenge. Vurdering: 7/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Lakus: Fin tråd hvis man skal kjøpe seg et nytt spill. Du hadde høy gamescore. Wow. Tøff side, morsomt skrevet (selv om kanskje det ikke nødvendigvis er du som har skrevet det) på Medlemmer. Fine farger på signaturen din. 10/10 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Knewt: Morsomt sitat, uten for mye dilldall. Fin å se på. 10/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 En enkel signatur bestående av tre gode og fine sitater. Fint med variert fargevalg, som setter et fint preg på helhetsinntrykket av signaturen. Forskjellen i skriftstørrelse på nederste linje er ikke like positiv. Men ok. Alt i alt en grei signatur. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Snorre: + Greit oppsett - Likte ikke fargen. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) fLeReK: +Link til ditt "kommandosenter", alltid kjekt å se hvordan noen har det +Link til bilde av din PC, som så nogenlunde ikke så verst ut +Pene farger -Hele høyre del av signaturen er totalt uinteressant -Linkene til venstre var veldig vanskelig å få øynene på (EDIT: i alle fall med IP.Board Pro-skin'en) -Igjen, virkelig ikke interessant informasjon til høyre. 4/10 Endret 28. januar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Bra Innhold, Trøtte Farger, Vansklig å lese og få auge på det til høgre... 5/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 eplekaka88: Fint oppsett med linker til egen tråd og egen film. Bra med beskrivelse over så folk kan fatte interesse av linkene uten å måtte trykke på dem som jeg tror få gidder. Et minus var at den rosa skriften var litt stygg. 8.7/10 Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Underpants: Fint oppsett Enkelt å lese Fargene har sammenheng med hva det linkes til Har ikke noe spesielt å sette fingeren på. Men den er ikke noe spesielt.. 8/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 tradhtare: Do not kill. Do not rape. Do not steal. These are principles which every man of every faith can embrace. Den er sidestillt som faktisk passet med signaturen din. Standard farge. Engelsk kan være bra. 7/10 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Blink-182 Kan vel sei at det er ein informativ signatur. Og det at bærbar ikkje er det samme som ei datamaskina er rett. Men den var ikkje så spennande, litt uinteresange ting kan du sei. Men det er midtstilt og fint. 7/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Stressis: + bra farger + stilige sitater - to forskjellige fonter (syntes ikke det passet) stort minus: en linje mer enn det er lov til i signaturen 4/10 Hadde vært 7/10 hadde det vært fire linjer. Endret 9. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Groening. Fine farger, morsomt sitat ting. Litt kjedelig og lite men på en måte fint at det er lite. 7/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Eivicious: Her er det tydelig hvilket lag det går i. Fargene passet forsåvidt godt sammen, men syns det hele så litt rotete ut. Linker til filmner og hjemmesiden til Real Madrid. 6/10 - god, men litt rotete. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Knewt Fint oppsett. Morsomt sitat. Greie farger. Har egentlig ikke så mye annet å si, men kanskje litt unødvendig med link til en annens profil? 8/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Konnis: Flott gitarsignatur, og fargene matcher bra med avataren din (som forøvrig heller ikke er så verst). 8/10 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Roterende ulv Positivt: - nytigge linker for musikk interreserte, wikipedia er nytigg i så mange sammenhenger så ekstra pluss for den. - fargebruket passer med avataren - utsagn jeg ikke har hørt om men antar at det er kjent Negativt: - noen vil kanskje si at fargebruken er litt kjedelig, men igjen den passer med avatraen. Konklusjon: 8/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jo Are: Alle tinga du eier, javel? Stem på årets spill! Mine stemmer er avlagt! Redd XP! Tja. Sikkert en del som vil beholde XP. Gadd ikke sende inn, da det ikke betyr noe spesielt for meg. PSN-navnet ditt. Sikkert greit. Oppsettet og alle de forskjellige fargene gjorde det bare rotete syns jeg. 5/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Knewt: + passer som midtstilt + nesten ingen andre som har de fargene + stilig sitat + link til fanen din Er noe som mangler, vet ikke helt hva. 8/10 Lenke til kommentar
Pecas Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Edit: (hele greia) Groening Skjønte ikke poenget med signaturen din, men den ser fin ut. Fine farger og stilig design gjør at den får karakteren 5/10. Endret 11. februar 2008 av Pecas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå