Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En SKIKKELIG gitarsignatur, og det er positivt! :)

 

Du linker til både LP-tråden, Gitartråden og nybegynner-tråden, alle viktige tråder. Den er og sentrert og svart, ikke stygg-blå :)

 

Dog kunne du fint linket til bilde av gitaren og bilde/specs av ampen, men ikke noe større trekkpunkt.

 

9/10

Lenke til kommentar

En enkel og grei signatur bestående av et enkelt sitat som jeg har sett bli benyttet som signatur en del ganger. At jeg har sett det ofte trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Den er heldigvis sentrert og ikke i standardfarge, noe som trekker opp. Grå er ikke en farge jeg synes passet bra til den signaturen, dog. Det ble litt kaldt. 6/10

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Konnis:

 

Tre nyttige og interessante tråder i signatur. Alle selvfølgelig gitar-tråder fra kategorien for Musikkskaping og instrumenter. Under dette kommer link til bilde av Les Paul-en hans, samt link til produktside for Cuber-forsterkeren. Midtstilt signatur i svart skrift. Alt i alt er dette en god signatur. Den trekker ikke for mye oppmerksomhet, men sier på en subtil måte litt om interessene til brukeren. Kan også være nyttige linker for de gitar-interesserte som ikke kjenner til disse trådene. Kan kanskje bytte om på de to linjene slik at den utvider seg istedenfor å skrumpe inn, rent utsendemessig. Savner også noe litt morsomt eller artig. Gjerne et sitat eller noe annet morsomt.

 

7/10

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Litt usaklig...

3/10.

 

 

usaklig???

 

Henrik c: synes at det er litt vanskelig å se hvor linkene er, bare ser et tomt rom, og må streve seg bort til høyre for å se det

 

Prøv å mitstill det!!!

 

Roterende Ulv:

+liker bandet, og en fin setning

-kommer ikke så my frem om deg, legg in linker til f.eks. last.fm etc.

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...