Konnis Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 fBlikeng + Fine farger + Fint oppsett med noe til høyre og noe til venstre + Likte den - Ingen spesielle, men når ikke helt topp 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 En SKIKKELIG gitarsignatur, og det er positivt! Du linker til både LP-tråden, Gitartråden og nybegynner-tråden, alle viktige tråder. Den er og sentrert og svart, ikke stygg-blå Dog kunne du fint linket til bilde av gitaren og bilde/specs av ampen, men ikke noe større trekkpunkt. 9/10 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) En enkel og grei signatur bestående av et enkelt sitat som jeg har sett bli benyttet som signatur en del ganger. At jeg har sett det ofte trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Den er heldigvis sentrert og ikke i standardfarge, noe som trekker opp. Grå er ikke en farge jeg synes passet bra til den signaturen, dog. Det ble litt kaldt. 6/10 Endret 14. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Atald: Et lite sitat, som er smådumt. Kjekt med smileyen bak, og at den er høyrestilt. Pen font og pen farge, men den er litt for anonym. Og så har du glemt punktum bak undercover. Ellers er det en fin signatur, men den er upersonlig og litt vanskelig å se med en gang. 6.5/10 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Kommentar: Det er sitat, og sitatforfalskning ved å legge til et punktum kan jeg ikke tillate meg. Grunnen til at jeg valgte sitatet var at jeg fant det, nettopp, passe smådumt. Orket ikke surre med noe mer så da ble det såpass anonymt. Vurder Henrik C. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Henrik C: +kult sitat +kule sider -teit måte å legge linkene på egenlig 3/10 Endret 14. januar 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor er det en teit måte å legge linkene på? Hadde vært litt kjekt om du hadde utdypt litt, , skrevet hva du mener er galt, og hvordan det bør være, ikke bare skrevet det negative. Ikke vurder meg, vurder cHilfiger. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Må si at jeg liker måten lenkene dine er satt opp på, Henrik C. Stilig. Vurder cHilfiger Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Litt usaklig... 3/10. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Zaroos Kult sitat, men ingen lenker til noe spennende. 5/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Glaurung AoC-klanen din og link til profilen din. Den er både venstrestilt og har kun vanlig blåfarge. Ellers ganske uintressant link for oss som ikke spiller AoC 3/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 edge Et eller annet smart sitat er alltids et sikkerstikk. Kunne muligens ha hatt selve sitatet i kursiv, og norske anførselstegn. 7/10 Lenke til kommentar
Badering Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Roterende Ulv: Enkel, og liker fargen. Kunne kanskje være mer innholdsrik. 7/10 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Badering: +Midtstilt +Herlige linker øverst +Oppdatering på hobby/hverdag/hva det nå enn er +Herlig youtube-link som avslutter det hele 10/10 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Flott signatur, orden og mange fine farger.....7/10 poeng Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Sameboe: + Ikke standardfarger + Kurrante linker - Uoversiktlig - Store mellomrom - Ikke fin! 3/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Konnis: Tre nyttige og interessante tråder i signatur. Alle selvfølgelig gitar-tråder fra kategorien for Musikkskaping og instrumenter. Under dette kommer link til bilde av Les Paul-en hans, samt link til produktside for Cuber-forsterkeren. Midtstilt signatur i svart skrift. Alt i alt er dette en god signatur. Den trekker ikke for mye oppmerksomhet, men sier på en subtil måte litt om interessene til brukeren. Kan også være nyttige linker for de gitar-interesserte som ikke kjenner til disse trådene. Kan kanskje bytte om på de to linjene slik at den utvider seg istedenfor å skrumpe inn, rent utsendemessig. Savner også noe litt morsomt eller artig. Gjerne et sitat eller noe annet morsomt. 7/10 Endret 20. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Fin liten pyramidelignende signatur, med bloggen på topp. Og noen sitater. Kunne kanskje trengt litt pynt/farger? 8/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Aivio: Fine fargevalg som ser bra ut sammen. Syns selve oppsettet var ikke var så fint, men absolutt godkjent. Tror det kunne ha gjort seg med et "skille" mellom sitatet og det øvrige, slik at folk lettere legger merke til det. 7/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Litt usaklig...3/10. usaklig??? Henrik c: synes at det er litt vanskelig å se hvor linkene er, bare ser et tomt rom, og må streve seg bort til høyre for å se det Prøv å mitstill det!!! Roterende Ulv: +liker bandet, og en fin setning -kommer ikke så my frem om deg, legg in linker til f.eks. last.fm etc. Endret 21. januar 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå