fbassbassbass Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skagen: Veldig fin og minimalistisk, med to veldig givende linker Pittebittelitt unødvendig med "tidligere kjent som.." menmen 9/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 fBlikeng Kjekk signatur med link til prosjektet ditt og siste oppdatering, og link til bandet ditt samt enda en link til prosjektet ditt. Unødvendig med to linker til samme side, men det er nå så. Fin bruk av varierte og diskré farger, men jeg liker ikke .:-greiene. Alt i alt en god signatur. 7/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Henrik C: + sier litt om deg selv (fotografi) + stilig sitat + passet som svart + kjenner deg igjen på det nede i høyre hjørne 8.5/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Groeining: En enkel signatur bestående av et Simpsons-sitat. Nærmere bestemt et sistat av Ned Flanders fra denne tegneserie. Enkelt og greit, greie farger og midtstilt. Den er artig og minimalistisk. Kanskje litt vanskelig å få øye på den lille signaturen din, men alt i alt er den god. 7/10 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Snorre: Grei og oversiktlig pyramideformet signatur med blogglink, info og quote. Snasn blogg, men en oppdatering er kanskje på tide? Greit med info om tiligere navn og mod - bruker pendlinen. Morsomt sitat, calvin and hobbes er elsk! 9/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kult sitat. Grei forklaring av nick. Fine linker ang. spill. Du har mange! "Smeg!!"-linken funker ikke. Litt mange farger. 7/10. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Knewt Link til Forumkafèen og Live-taggen sin, enkelt satt opp med få farger, kunne dog ha brukt litt sterkere farger så det blir noe enklere og lese 7.5/10 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Campin Carl Et midtstilt sitat med blå farge og godt synlig skrift. Synes ikke den var veldig spennende, og kunne gjerne inneholdt en link. Den er dog pen og ryddig. Less is more, i denne sammenhengen! Hehe... Gir deg 5/10! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 No WoW drit, som jeg gir langveis f**n i!!! 0,5/10 poeng :O Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Menneh.. Har ikke du allerede vurdert min signatur på AKKURAT den samme måten noen sider tilbake? Er det virkelig nødvendig å si akkurat det samme nå også? Kanskje smart å la noen andre si noe! Liker også dårlig at du kun vurderer signaturen utifra hva den inneholder, og ikke hvordan den ser ut, osv. Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ser at Leno ikke har vurdert Sameboe, så da gjør jeg det. Man Utd. er det beste laget i England. Greit nok sitat. Litt kjedelig med få farger og sånt. 6/10 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt Pen fargebruk i Xbox-linjen, grått ser veldig bra ut! Også greit at du linker til en fan-bruker. Kanskje jeg også skulle skaffet meg en fan-bruker. Ikke så mye mer å si. + For fint oppsett og fine farger. 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) xantir Pent oppsett og pene farger. Last.fm og albumguider er fin, selv om det ikke akkurat er min musikkstil. Morsomt sitat. 9/10 EDIT: Er 3 linjer i signaturen min, hvis ingen ser det. Endret 13. januar 2008 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Knewt Pen fargebruk i Xbox-linjen, grått ser veldig bra ut! Også greit at du linker til en fan-bruker. Kanskje jeg også skulle skaffet meg en fan-bruker. Ikke så mye mer å si. + For fint oppsett og fine farger. 9/10 haha, god den Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 StigF Et forsøk på å være morsom, men det har vært gjort så mange ganger at det bare er kjedelig. +For å vike fra standardfargene. 3/10 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 edge Et fantastisk sitat. midtstilt. ikke for prangende farge 7/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 L4r5: + Sitat i kursiv. + Klok lenke. Flott at du har opprettet en slik tråd. 8/10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 HÜSKER DÜ - morsom lesing. Fine farger, og fint oppsett. 10/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ikke meget å si om den der, Knewt. 360 gamertag og link til din fan. Igjen, fint med farger som ikke er standard. Kunne dog vært mer balansert, f.eks sentrert. 7/10 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Edge: Enkelt og simpelt med et sitat fra en eller annen fyr. Da jeg ikke vet hvor i fra det er så hadde sikkert vært kjekt med en liten link eller noe. Men alt i alt, meget behagelig. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå