Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hrisebro

Sitat fra Flåklypa. Behagelig farge. Kanskje litt mye tekst? 7/10

Veldig enkel, dessverre på feil side så tok litt tid for meg å oppdage den.

5/10.

Psychotron: Hehe, veldig artig. Om man ser den doble betydningen så vil jeg si 7/10.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

C₈H₁₀N₄O:

Link til deviantart er alltid positivt. Videre inneholder sgnaturen tidligere nick, som også er et gode. Om man først skal skifte nick bør man si hva man kalte seg tidligere så folk greier å følge med. Ellers inneholder signaturen maskinvare. Maskinvare i signatur er kanskje greit når man poster spørsmål om problemer med maskinvare i hardware-delen av forumet. Ellers er det vel heller uinteressant. Mener derfor at det er bedre å ha slikt i profilen. Signaturen er høyrestilt, men kanskje litt uoversiktlig?. Fem linjer i diskusjon.no-skinnet. En for mye i forhold til retningslinjene krav om maks fire. Alt i alt bra oppsatt og grei signatur.

6/10

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre

Gøy med link til blogg, om jeg kjeder meg en kveld kan det alltid være (u)interessant å sjekke ut bloggen til en ukjent på nettet. Vet ikke om jeg er helt fan av pyramideformen på teksten. At du er reta.. emm. At du er dobbelpensjonert brukermoderator er morsomt nok i seg selv, også greit å informere om det. Liker ikke fargen du har valgt for signaturen din egentlig, den krasjer med det lyseblåe diskusjon-designet (dette avhenger kanskje av hvilket forumskin man bruker, men uansett).

Også er det sitatet da, det er veldig søtt, men jeg syns du bør bytte til et som passer til den nye avataren din, siden dette passer så godt til den gamle. 6/10

Lenke til kommentar

xantir

Fin og elegant font som skiller seg ifra den standard-fonten på forumet. Vittig sitat, og diskret plassering på høyre side for lenker til Last.FM-profil, samt egne albumguider. Eneste negative er at det kan være noe vanskelig å treffe riktig når man skal klikke på linkene da disse er skjult i (små) X-symboler. Ellers er det rent og pent. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...