Nyttnavn2013 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 scorpioen84 + Grei info + Linker + Elektroforum i annen farge - Originalfargene - Rotete 5\10 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Raknes, litt kjedelig signatur pga. svart farge. Greit at du har med tidligere brukernavn. Ekte navn er unødvendig, det kan stå i profilen din. 6/10. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Signaturen din er litt monoton i fargene, men du har linker til en plass på forumet og til din musikkprofil. Nå vet jeg ikke hva H/Dell er, hvis det ikke er dataleverandøren Dell... 4/6 Endret 8. januar 2008 av Ashol Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ashol Klok link, og fargene utfyller hverandre bra. Om jeg skal pirke på noe så er det at det mangler norske anførselstegn. 7/10 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Roterende Ulv: Oversiktlig, bra med link til albumguide, litt kjedelig pga du kun har et kort sitat og en link. 7/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jokkulf: Tysk, som jeg ikke forstår, sikkert noe smart som står der. Står hvem som sa det. Linker til tråder på forumet. 8/10 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Blink-182: Sentrert. Vet ikke helt om jeg liker det. Oversiktlig Liker ikke helt måten linkene er delt opp på. 6/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hrisebro Sitat fra Flåklypa. Behagelig farge. Kanskje litt mye tekst? 7/10 Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Min suger, så bring it on Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hrisebro Sitat fra Flåklypa. Behagelig farge. Kanskje litt mye tekst? 7/10 Veldig enkel, dessverre på feil side så tok litt tid for meg å oppdage den. 5/10. Psychotron: Hehe, veldig artig. Om man ser den doble betydningen så vil jeg si 7/10. Endret 8. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Chokke: + Kule sitat + Morsomt! + OK link - Kjedelig oppsett - Standardfarger 6/10 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 7/10 + Genial quote, antar den gjelder dronning Elizabeth's utallige fjollehatter . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Svedge: 5/10 Helt standard systeminfo-signatur. Greit å vite om man lurer på det, men sjelden man trenger å vite det. Ikke noe som trekker spesielt ned, men heller ikke noe som gjør den ekstra bra Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 L4r5: + Midtstilt + Godt innhold og en meget god link - Standardfarger, blir litt kjedelig, selv om det passer til de fleste skins 7/10 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Minimalistisk og fin, men jeg tar ikke helt det som står der, så det blir nok ikke mer enn 6/10 før jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Minimalistisk og fin, men jeg tar ikke helt det som står der, så det blir nok ikke mer enn 6/10 før jeg har skjønt det. FUI: Det er en sang som bl. a Manchester Uniteds supportere synger til politiet når de patroljerer forbi tribunene. Ikke vurder meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) C₈H₁₀N₄O: Link til deviantart er alltid positivt. Videre inneholder sgnaturen tidligere nick, som også er et gode. Om man først skal skifte nick bør man si hva man kalte seg tidligere så folk greier å følge med. Ellers inneholder signaturen maskinvare. Maskinvare i signatur er kanskje greit når man poster spørsmål om problemer med maskinvare i hardware-delen av forumet. Ellers er det vel heller uinteressant. Mener derfor at det er bedre å ha slikt i profilen. Signaturen er høyrestilt, men kanskje litt uoversiktlig?. Fem linjer i diskusjon.no-skinnet. En for mye i forhold til retningslinjene krav om maks fire. Alt i alt bra oppsatt og grei signatur. 6/10 Endret 10. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Snorre Gøy med link til blogg, om jeg kjeder meg en kveld kan det alltid være (u)interessant å sjekke ut bloggen til en ukjent på nettet. Vet ikke om jeg er helt fan av pyramideformen på teksten. At du er reta.. emm. At du er dobbelpensjonert brukermoderator er morsomt nok i seg selv, også greit å informere om det. Liker ikke fargen du har valgt for signaturen din egentlig, den krasjer med det lyseblåe diskusjon-designet (dette avhenger kanskje av hvilket forumskin man bruker, men uansett). Også er det sitatet da, det er veldig søtt, men jeg syns du bør bytte til et som passer til den nye avataren din, siden dette passer så godt til den gamle. 6/10 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 xantir Fin og elegant font som skiller seg ifra den standard-fonten på forumet. Vittig sitat, og diskret plassering på høyre side for lenker til Last.FM-profil, samt egne albumguider. Eneste negative er at det kan være noe vanskelig å treffe riktig når man skal klikke på linkene da disse er skjult i (små) X-symboler. Ellers er det rent og pent. Lenke til kommentar
kreztian Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hva med min da? Sånn kan det gå når buksa ikke er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå