Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hehe den over syns jeg var litt komisk. Men den er gammel, og er litt oppbrukt. 6/10. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Er det noen andre på forumet med som har den ? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Gamleprofien din Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Eplekaka88: Orginal + Ser godt hva som står + Er litt småfrekk + Ikke for lang + Blir kanskje litt kjedelig i lengden - 9/10 poeng Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Man.Utd, trenger jeg å si mere? 3/10. Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Artig, men jeg begynner å bli lei av Chuck. 5/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 -Jp- Er det lov med quote i signatur? Uansett syns jeg ikke det så bra ut, men det er en fin sang. 3/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Linker ti to gode tråder på forumet, avatartråden og tråden for metal og klassisk rock. Slett ikke dumt. Linker så til noe jeg antar er favorittbandene. Brukeren har god musikksmak, det er det ingen tvil om. At signaturen er midtstilt og pyramide-formet er heller ikke dumt. Skal ha pluss for fanzy note-tegn mellom artist-lenkene. Alt i alt en solid signatur! 8/10 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Snorre Signaturen sier mye om deg, men bloggen oppdatteres veldig skjelden... *hint* Quoten er ukjent for meg, men småmorsom... 7/10 Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg skjønner ikke alt av Scorpioen84's signatur. +Forskjellige farger +Bra oversikt over det meste han har på under 4 linjer -Litt vanskelig og forstå. 6/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Glaurung: -standarfarger -midstilt -unødvendig info i andre linje. +vet ikke helt, viser litt musikk smak 1/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 cHilfiger + Fine gråfarger. - Syns det kunne ha sett bedre ut med mellomrom på begge sidene av linkene. - Liker ikke sitatene. 4/10 Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Roterende Ulv: +Fin link til albumguide, som heller ikke var dårlig gjort -Kjedelige farger -Kunne hatt et litt mere interessant oppsett 4/10 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Endre grønnfargen... Bra innhold Fraskilt fra viktig til uviktig (høgre Venstre...) 6/10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 - scooter er ikke for mannfolk - rosa - comic sans ms 0/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 ekwathne: To fine lenker, til to fine ting. Enkelt og greit, men litt kjedlig, fint meg høyrestilt også. 5/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Eivicious: Signaturen er godt satt opp, det skal du ha. Fine og behagelige farger trekker også opp. Lenker til Real Madrids norske hjemmesider og youtube-videoer av laget er vel og greit. Ikke veldig spennende signatur rent innholdsmessig, men sier en del om brukeren. Alt i alt en god signatur. 7/10 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Snorre: Kul nedtrapping Kul quote Link til blogg Liker ikke fargen på skriften 7/10 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Tja, hva skal man si om din da.? Nesten så jeg vil påstå den er unødvendig? (nå er vel alle signaturer unødvendig), men den sier ingenting fornuftig eller morsomt... Tror nesten den går over 5linjer også.? Det er uansett en statement, midtstillt og farget... 3/10 EDIT: har endret min egen signatur etter påfølgende vurdering, håper det hjalp litt) Endret 7. januar 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå