andiss Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 JonasKS 8/10 Ryddig og fin signatur, som folk kan ha nytte av Til og meder nyheter, bra farge valg, rOd er en farge oye fanger opp lett, og er en fin farge og bruke i den sammenhengen. Likte ikke det mellomrommet du har fra Nyhet og ned. men ellers fin Likte signaturen din Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) andiss Hmm, jeg tror ikke jeg skjønte den, forklare? Om jeg skal vurdere så blir det kanskje 2/10. Den er: Ryddig(?) Kort er bra. Standardfarge er bittelitt kjedelig. Endret 28. november 2007 av Demille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 andiss: Jeg har sett en som går slik: Pimping the bitches over to the US. Altså at man kaster bitchene over til US. Demille, ny vurdering? Om man ikke skjønner signaturen, vil jeg nå ihvertfall at man skal vente med å vurdere. Demille: +Farge +Svensk, da mamma er dansk, og pappa svensk. +Liker selv den gråfargen. +Midstilt. +Fra lang, til mindre og til minst i linjelengde. +Siste linje. - Last.fm da alle har den. Standard. Totalt: Fin signatur. Ingen standardfarger. Liker grå og svart veldig godt. Karakter: 9/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 JonasKs: +Greie farger:) + ikke standard link farge -Hadde likt signaturen bedre som midtstillt 7/10 Lenke til kommentar
Teig Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Supahfly: + Funker som midstilt + Greie farger - Kjedelige sitater og linker 6/10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hakhag: Ryddig og pent, fine farger. Men skjønte ikke så mye av det som var der.. PurePwnage var vel egentlig det eneste je veit hva er i alle fall.. 5/10 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SideburnsKongen: Rent, pent og et genialt quote fra Futurama Jeg liker minimalisme, så her er det en solid 10/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 loathsome: Enkelt og greit. Fin skrift i svart. 8.5/10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Underpants: Herlig mann, herlig.. God musikk i signaturet, og mye kule gadgets var det også.. ^^ Edit: 10/10 ja.. Endret 2. desember 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 + bra sitat fra Futurama + stilen omfatter ogsa avataren + svart farge 10/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ståle: +Dope spider, latterlig bra +Midtstilt -Mange forskjellige farger -Quoten er ikke midtstilt? 6/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bamjaluka: +morsom link +link til forumet -fargene passet ikke så godt sammen - måten du skilte linkene på likte jeg ikke. egentlig en kjedelig signatur, var ikke så mye spennende 6/10 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Haha, artig signatur Ligner en del på min i oppsett, så det er selfølgelig bra. +Linker +Artige sitater +Midtstilt +greie farger - Kunne kanskje pjåtet inn litt flere clickys 8/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 QBab: +Greie nok linker +Morsomt "sitat" +Google 7/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 +midstilt +fine farger +kule sitat 8/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 cHilfiger + Fint oppsett + Fine farger + Tidligere kjent som kan være nyttig + Greie sitater, men bytt ut "..." med "," eller noe sånt. + Sikkert greie linker - Du trenger ikke to spørsmåltegn. 8/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) cHilfiger: + Midtstilt. + Ikke bruk av orginalfarge. + Bra oppsett, utenom den siste linjen. - Masse linker, Biip inkl. - Irriterende å lese. - Nesten-morsomme linjer. (De to i midten). 5/10. Edit; plutselig en til. Konnis: - 3 linker er for mye. - Gitarer. + Midtstilt. + Svart skrift. + Helt ok oppsett. 4/10. Endret 4. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 -Teit sitat! +midstilt -teite farger -mellomrom mellom linjene 3/10 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 cHilfiger: +Mye nyttige linker +farger som gradvis går nedover for vær linje +Midtstilt -Ingen egentlig Men er et eller annet som ikke gir den full pot. 9/10 Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 no thanks Hehe lattis den der. Har ikke sett mye Futurama, men finner signaturen din veldig orginal og morsom. +morsom +orginal +kreativt -er vel ikke noe minus, men syntes ikke den var vaert 10/10 Den fortjener 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå