Henrik C Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 cHilfiger Altfor mange farger! Dessuten er det ! bak «min», men ikke bak «drømmebil». Unødvendig med spørsmålstegn bak Last.fm og Biip.no, og hvis du ikke har Facebook - hvorfor bruke plass på å ha «Facebook?...NEI» da? Videre kommer to sitat, hvor det ene er bare idiotisk. Så kommer det en standard "tidligere kjent som blabla" Rotete og nokså stygg signatur. 3/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 HVilket er idiotisk? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 «Livet går bare en vei...til helvete» RATE MEG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 HVilket er idiotisk? I følge han, ja. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Henrik C Fint og stilrent. Litt småplagsom måte å skille linkene på, øyet mitt tenker automatisk at det er en URL og ikke tre lenker. 8/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 xantir: Genialt og praktisk. 10/10 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 [Underpants] God bruk av plass og gode symboler ved hver lenke 10/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 SpecialForce: +Bruker alle fire linjene -Standardfarge -Burde vært punktum mellom hvert sted i første linjen -SO er stengt på ubestemt tid, og du kunne laget et bedre skille mellom gamertaggen din (?) og det sitatet. gjør litt mer av signaturen din, for den har potensiale, men slik som den er nå... 3/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Eplefe: +Link til devianart, gode farger der. +Pjuskevenner er alltid kos +Midtstilt ser ofte bra ut -Den andre setningen sier meg lite. Ikke noe jeg relaterer til ved første øyekast. -To linker som gir meg lite 7/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Lett å lese, fine farger, men fortsatt litt rotete. 6/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 KoffeinKanin: +Likte farge, aner ikke hvorfor men -Forstod ikke den siste linjen 5/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Supahfly: +Morsosmt med vekt/lengde +du viser hvor du står i forhold til nynorsken, og jeg er enig +fine farger +morsomme sitater men -EMO greiene 8.9/10 Endret 27. november 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Kjedelig drømmebil, jævlig fargevalg, merkelig oppsett med litt kursiv, litt ikke, forskjellig skriftstørrelse uten videre sammenheng. 2/10. Drømmebilen er i hvert fall av et bra merke ... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) OML +Praktiske lenker +Nyttige lenker -Litt kjedelig -Det passa ikke på andre linje når den streken plutselig ble rød 7/10 Men lite OT, hvordan får man link i svart? Endret 27. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Slicks: Starter med et halvdumt sitat, med en svart-rød-svart-gradient. Kul effekt som spriter opp litt. Så kommer det en link til en film, med et > foran, og så link til en quiz om ostehøvler, også med > foran. Skjønner ikke helt poenget med >-ene, men det er nå så. Er en signatur over gjennomsnittet, men den mangler det lille ekstra for å nå høyere. Kunne f.eks. hatt >< på hver side av linkene elns, ser litt rart ut med bare én > foran. Ihvertall, 6.5/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Henrik C: +/- Simpel. Det gjør den oversiktlig, men samtidig kjedelig. - Likte ikke at de to linjene var på hver sin side. Ikke noe spesiell signatur. 6.5/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Comprade: -Rart "sitat" +Gamertag -Likte ikke rød fargen 4,5/10 Endret 27. november 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Supahfly: + midtstilt + passet å være grå - den siste linjen var unødvendig - den øverste linejen hadde passet bedre under "Min Maskinvare" på profilen din - kursiv på tredje linje 3/10 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Siden det ikke er så mange forumsider fra sist jeg vurderte Groening sin , ser jeg ikke mye vits i og gjøre det igjen siden signaturen er den samme. Jeg har skiftet , til en som bare poppet opp i hodet der og da "Me like me signature" Endret 28. november 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 =Iko=: - Dårlig farge. - Banning er et annet ord for "jeg har dårlig ordforåd" når man skriver. + Setningen + Iko. + Midtstilt Totalt: Helt grei signatur. Karakter: 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå