Henrik C Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 E-wok: Starter fint med et punkt, og så står gamertagen din. Videre kommer det en tekst i grått. Det er vel et sitat fra en film/sang, og den har også • rundt seg. Det hele avsluttes med en enkel og fin "I <3 Trance" som er høyrestilt. Flott signatur, 10/10 Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Noen som har en komentar til min?? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du vurderer Henrik C sin signatur så er det stor sjanse for at noen kommenterer din også. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hvis du vurderer Henrik C sin signatur så er det stor sjanse for at noen kommenterer din også. Mest bare for å skrive noe... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Henrik C: En kort signatur som linker til hjemmesia din (?) og mange sider om deg. Sikkert fint hvis man vil vite noe om deg eller se hva slags musikk du hører på , men selv har jeg ikke noen intresse av å vite det. Karakter: 3,832/10 Endret 18. november 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 oblivion_-__: Se igjen, på høyresiden er det mer.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 oblivion_-__: Se igjen, på høyresiden er det mer.. Ah. Så ikke det . Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 oblivion_-___: Linje en: Kjedelig med standardfarge, og lite fiks ellers også. Lite spenstig setning du har valgt, denne ble litt kjedelig for meg. 2/10 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) oblivion_-___: Linje en: Kjedelig med standardfarge, og lite fiks ellers også. Lite spenstig setning du har valgt, denne ble litt kjedelig for meg. 2/10 Atald, Link til last.fm kombinert med en smågenial setning gjør det til en fin signatur. Likte ikke grønnfargen helt. 7/10 Endret 18. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Et sitat (?) jeg ikke skjønner i en farge som gjør at jeg knapt ser den : 3/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 IQ: +Pi +Link til side og en liten komentar til +Kort og godt 8/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Underpants: - Link, link og atter link. - Hvorfor enda ikke midtstilt? - Deep Purple makes me sad. + Black Sabbath. + Sier hva linkene er om. + Fin fargeskifte. 5/10. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Fancypants: + Det tok litt tid før jeg forstod den, men den var jo faktisk ganske morsom. + Midtstilt +/- Du bruker alle fire linjene, og det ser litt klumpete ut. - Aner ikke hvor sitatet er fra/ eller hvem personene er.. - Alt er svart, så det blir litt vanskelig å lese. 7/10 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 wwwwerner: - Fem linker, erm? + Eksellent satt opp. Og jeg digger den grønne skillen. + Fint oppsett. + WoW. + M. + Pondus. -/+ Xfire? -/+ ITavisen -/+ Nei takk til pwnage. 9/10. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Fancypants: -/+ link + ikke orginale farger + midtstilt - tom linje "inni" vitsen - ikke morsom vits 4/10 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Groening: + Midtstilt + Simpsons Sitat - / + Litt lite skrift , men består av 3 ord Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 =Iko= -Et langt og kjedelig sitat som ikke interreserer meg. -Det får en ikke til å begynne å lese det Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Ingen negative komentarer å sei om min signatur? Døm ivei :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Slicks Står Hahahahahahaha i svart, men midt i starter den å gå over til rød. Ser litt kult ut, men det er en veldig upersonlig og relativt kjedelig signatur. Dessuten, hva ler du av? Ditt eget innlegg? 3/10 - og det er bare fordi du har en kul fargegreie. Edit: Ingen negative komentarer å sei om min signatur? Døm ivei :!: Les reglene da. Men siden jeg er snill, så skal jeg vurdere deg. Signaturen din suger. Den er ikke morsom, den har standardfarger og har tre punktum bak siste ordet. 1/10 Endret 20. november 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Slicks Står Hahahahahahaha i svart, men midt i starter den å gå over til rød. Ser litt kult ut, men det er en veldig upersonlig og relativt kjedelig signatur. Dessuten, hva ler du av? Ditt eget innlegg? 3/10 - og det er bare fordi du har en kul fargegreie. Edit: Ingen negative komentarer å sei om min signatur? Døm ivei :!: Les reglene da. Men siden jeg er snill, så skal jeg vurdere deg. Signaturen din suger. Den er ikke morsom, den har standardfarger og har tre punktum bak siste ordet. 1/10 For å ver snill? Din suger og er kjedlig lykke til med siggen 8/10 Edit: Noooot... 1/10... Kjedlig, ingen handling.+ for svartskrift... Takk:P Endret 20. november 2007 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå