m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) wwwerner: +/- rød og grønn passer ikke så godt sammen... gjelder det avataren min også? Endret 11. november 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Rød og grønn er komplimentærfarger, så de er kontraster som faktisk passer sammen. Det samme gjelder forsåvidt for grønnfargen og rosafargen i signaturen min. Det er to tredjedeler av en treklang, den tredje fargen i treklangen med rød og grønn er vel blå, hvis jeg ikke husker helt feil (gidder ikke å åpne photoshop for å sjekke heller) Kenji: Du burde bruke alle fire linjene til noe, og droppe standardfargen, ellers en helt grei signatur som viser noe du interesserer deg for. 4/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nå var det jeg som skulle vurderes.... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Eplefe: + Grønn og svart passet bra sammen + Fine linker + Midtstilt - Stygg rosa farge - Den blir veldig kompakt og trang Vurdering: 6/10 EDIT: wwwerner ser ut som om du ble vurdert av Kenji, men så ikke ut som en verdig vurdering så jeg tar med deg i samme slengen: + Meget ryddig og pen + Fine | mellom linkene + Ikke for mye innhold + Fine linker - Blir kanskje litt kjedelig i lengden (et lite sitat hadde spritet den opp litt) Vurdering: 8/10 Endret 11. november 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 wwwerner: + Grønt og svart er tøft sammen + fint oppsett + gode linker + Fin rekkefølge i linkene og lengde på ordene passer sammen i 1 og 2 linje - du bruker ikke alle fire linjene 9/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Eplefe vurderte ikke meg, selv om det var min tur. VURDER MOVIEHEART! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Movieheart: Bra setninger, gode farger og fine skiller mellom linkene. Men jeg liker ikke helt at det er sentrert. 9/10 : ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jo, hun gjorde det, hvis du ser et innlegg lengre ned. VURDER HÅKS Endret 11. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hun vurderte deg wwwwerner, i post 2605. VURDER MEG! Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan redigerer dere linker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Se i førstepost før du spør, da. VURDER HÅKS Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lær deg koding. VURDER MEG FORTSATT! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg så at Eplefe vurderte meg. Movieheart skrev fordi Eplefe laget en ny post der hun vurderte meg, og ikke ham. Da skrev jeg for å forklare at hun ikke hadde vurdert meg. Håks: - Jeg forstod den ikke... - Bare svart - Aner ikke hvor sitatet er fra. + Den passer til avataren... 3/10 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 wwwwwwwwwwwwwwwerner: Bra farger, grønn og svart passer sammen, og passer til avataren. Fine skiller imellom linkene/sitatene, men som sagt liker jeg ikke sentrerte signaturer. 7/10 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du må vurdere andre for å få din egen vurdert. Vurder Håks!! Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) HÅKS: <Th3No0b> Im going to be the next hitler - Im going to kill all the jews and 1 clown <RageAgainsttheAmish> why the clown <Th3No0b> See? no one cares about the jews _______________________________________________________________________- -bare sort -litt grusomt innhold +kreativt +greit nos å se på hvis man bare svipper forbi 4/10 Sorry falt ikke helt i smak hos meg. tips: mer farger VURDER MEG Endret 11. november 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kenji: Linje 1) + fint med "prikken". -Stygg farge. Ikke noe tøft sitat/Setning Linje 2) - Skjønte den ikke. -Hentet fra en film..? Hvem sier det? Hva er MOT? Linje 3) - Uten "prikken". +Fargene. Totalt: Kjedelig.. + for høyre. Bra fargeskifte. Karakter: 4/10 EDIT: Tips til Håks: Ta og skift farge på NAVNA til de som sier det.. Du sa grønt passet bra.. Skjønner tegninga..? Tips til Kenji: Hold skriftstørrelsen på innlegga dine i normal størrelse..! Endret 11. november 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 JonasKs +Helt greie farger +fine noter +ryddig -Ingen ting på en av linjene 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå