Movieheart Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Sirslask: + Fin font + Ikke standard farger + Midstilt +/- Ok sitat - Kjedelig - Lite innhold Helt ok signatur. Litt kjedelig i lengden da. 5/10 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Movieheart: Linje1: fint sitat Linje 2: Tøffe linker. Liker signaturen din, den er midtstilt og inneholderikke så my dritt som mange andre gjør 8/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Dernel: + Midtstilt + Fint 1.-sitat + Greie linker + Greie farger - Siste linje hadde horribel farge. - Veldig standard. 5/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 Konnis: + Fine linker. + Meget oversiktlig. + Midtstilt. - Den øverste linja føles malplassert. En av de bedre på forumet. 9/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Konnis: 1 linje: + Morsom - Caps Lock 2 linje: + Det er nyttig for folk på forumet å vite gamertaggen din + Greie farger - Hvorfor er linken i kursiv, egentlig? Det burde den ikke vært, holdt med understreket for å understreke at det er en link. 3 linje: + Sikkert grei info å ha - Skriftstørrelsen og genitivs-s på "Compadres blogg" (Ja, jeg er grammar-nazi nå) Alt i alt, en helt grei signatur, men den kunne vært bedre. 6/10 Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Eplefe + fine farger + rim + linker + lett å kjenne igjen - <3, det er litt sånn fjortis tegn, en det er nå min mening 7,5/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Jeg anser det ikke som fjortiss, men okei, greit. Endret på det nå. x) MrUrge: 1 linje: Litt intetsigende, og jeg tror det er standardfargen. 2 linje: Hvorfor er denne tom? Det er nesten som om man har mellomrommet kun for å bruke opp fire linjer. 3 linje: Nyttig info for andre gamere, den kunne godt ha vært i en litt mørkere farge. 4 linje: Grei farge, som passet ganske godt med det grønne, faktisk, om det grønne hadde vært litt mørkere, og info som er grei å ha. Bruk den fjerde linjen (andre linjen) eller sitt med en trelinjerssignatur, og du kan godt gjøre litt mer av den, om så bare midstilt e.l.. Men den fungerer vel. 5/10 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 +Linker +Fire linjer -Uorganisert bruk av farger. -Psyko setning -Siste linja minner meg litt om SO-tøsene 3/10 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Kiimmeen: + i det minste så er ikke bare standardfargen blitt brukt. - Kjedelig, og lite pen. 4/10, siden du har linker. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Comprade: Førsteinntrykket er at signaturen er rotete. Synes det blir for mye grønt. Småmorsomt sitat i første linje, grei info i andre og tredje linje. Bra at du har lagt med linker. Alt i alt? 5/10. Fikk liksom ikke helt dreisen på den... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 +Linker+Fire linjer -Uorganisert bruk av farger. -Psyko setning -Siste linja minner meg litt om SO-tøsene 3/10 Vil anbefale deg å ta en titt til, da fargebruken faktisk er ganske nøye tenkt igjennom, de to fargene er nøyaktige kontraster, og det svarte er der bare for et skille. Psyko-setningen er et utsnitt av teksten til Jeffree Star - Plastic Surgery Slumber Party. SO-tøsingen var da bare koselig, var den ikke det, da? Dessuten er Conzeed min IRL-pjuskevenn. Nuvel, til saken. Poor Leno: 1 linje: + nyttig info for andre gamere + for fargene på Zenedar, veldig stilig. - for standardfarge på @ og den grønnfargen som var på Horde, du burde velge en mørkere, eller i hvert fall en roligere grønnfarge til dette forumet. 2 linje: + mer grei gamerinfo - Standardfarge 3 linje: Hvorfor alle bindestrekene? + grei info her og - for standardfarge 4 linje: + Søtt sitat + Ikke standardfarge. Alt i alt, Sterk 6 eller svak 7 av 10. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Eplefe: Den matcher avataren. Uvanlige linker og fint oppsett. Kosekosekooos. 8/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Underpants: + Link til dine BF2-stats. + Link til en tråd her på forumet + Noter +/- linker til MySpace-sidene til forskjellige band - To av linkene funker ikke + Greit oppsett og farger, men BF2 burde vært skrevet med grått istedenfor brunt... 7/10 Endret 9. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 wwwerner +Masse bra linker +Fine farger +Ryddig 9/10 Lenke til kommentar
reverto Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Tommysp + Kort og konkret. + Pent touch med grått på "drep jævlene". Fremhever veldig. - Strekker seg over fire linjer når den like enkelt kunne vært på to. Eller kanskje tre. - Oransjefargen skjærer. For intens. 5/10 edit; heh, det er selvfølgelig ikke før nå jeg ser at jeg bruker nesten den samme oransefargen i min egen signatur. den er bare noe blassere. Endret 9. november 2007 av reverto Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 reverto +Tre ok sitater. +Ryddig +Ok link -Standard farge -Litt kjedelig 5/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 @ Tommysp: Snus er bæsj. Helt enig, hårete udyr. Knus dem. Små bamser på forsiden. Baby Gamers... InFlames: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRCH Vurdering: 5/10 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Fin med farger og tegn. Linker til informative ting og fint oppstilt. Passer også til avatar. 9/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Slevin: - forstod ikke helt signaturen + de røde ordene kan forme "thinking kill dead" - likte den egentlig ikke 4/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Groening: + Ned Flanders + Morsomt + Fin og enkel +/- rød og grønn passer ikke så godt sammen... 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå