orjanmen Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Nordgaard Etter en liten feil må jeg få en sjanse til! Må si at for meg gir ikke din signatur mye mening, og blir derfor veldig uforstående. Kan tenke meg det kanskje er noe internt for folk som spiller ett spesielt spill, men for meg som ikke gjør det blir dette helt uforståelig! ... Men pen skrift trekker opp! 2/10 Endret 2. november 2007 av orjanmen Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Detter er "få din signatur vurdert"-tråden. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Schnell: - Ikke midtstilt. - Lilla. - Stygg skrift. - Tok den ikke. - Ingen punktum. 1/10. -årh hater engelskspråktlige setninger. -forsto ikke noen av setningene +greit med link 3/10 Hoho, elsker folk som skal ta hevn via å rate signaturene til hverandre. Rate Tommysp. hadde jeg tatt "hevn" hadde jeg gitt deg 0/10. basert på en konstruktiv vurdering var jeg snill når jeg ga deg 3 av 10 orjanmen +ganske originalt. -vanskelig å lese med så mange farger, spesielt det siste ordet +selve utseende på signaturen sto i stil med innholdet 7/10 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Schnell - Lilla er stygt - Stygg font - Skjønner ikke hva du skal med dette krabbe og fiskesnakket ditt +Du har hvertfall en signatur 3/10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Schnell: + Fin farge - Ikke midstilt - Skjønner ikke poenget 3/10 EDIT: iPød: (Da får jeg vurdert både signaturen og avataren din ) + Jeg liker svart + Ingen linker - <3 - Rødfargen passer ikke inn - Aner ikke poenget med det som står... 5/10 Endret 2. november 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 wwwwerner +fint balanser oppsett +fint med bare to farger -kjedelig. ikke noe man legger merke til 6/10 Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) wwwerner: +/- Nøytral farge som passer inn på forumet.. Men kunna godt ha hatt en farge som har spritet litt opp. +"Skillevegg" som skiller forskjellige linkene fra de andre. +Signatur passer til Avatar 8,5/10 Edit: Tregt nett og faenskap Schnell: - En veldig usaklig tekst, som ikke sier noen mening evt. at jeg ikke skjønner den. +grei farge som vises godt i forumet sine farger. 4/10 Endret 2. november 2007 av Nordgaard Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 Schnell -Kjedelig farge -Dumt sitat +Enkelt 2/10 Tommysp: Nå ble jeg faktisk ikke vurdert... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 SpecialForce: - Ingen punktum i første linje. - Ikke midtstilt. - Rotete. - For mange linker som ingen orker å klikke på. - Orginalfarge. + Du bruker de 4 linjene. 4/10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Fancypants: +morsom signatur +ikke for mye tekst - Hvem gidder og trykke på lenker i signaturen? 6/10 Endret 2. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 2. november 2007 Rapporter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Pac-Man + Pac Man<3 + Morsomt - Dårlig fargevalg - Litt ''tomt'' 5\10 Endret 2. november 2007 av Raknes Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Raknes: - Spansk fotball. - Ikke midtstilt. + Ikke så mye bytting av farger. + Fint oppstilt. +/- Litt for mange linker. + Bruk av fire linjer. 7/10. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Spansk Fotball? Hvor? The Real Legend er Zelda parodier i animasjon's form Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Raknes: + The Legend Of Zelda( Sort Of) + The End Of The World Flash Animasjon + Du har signatur - Noe Fargeløst - Ikke Midtstilt EDIT: 7/10 Endret 3. november 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Spansk Fotball? Hvor? The Real Legend er Zelda parodier i animasjon's form Hoho, trodde det sto Real Madrid, og siden Real sin farge er grå/hvit ble jeg forvirret. Var btw jeg som skulle rates. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 haha morsom signatur du har fancypants.. måtte le litt her.. men den er veldig kjedlig sånn utseende messig. Hadde aldri lagt merke til en sånn signatur sånn ellers.. + morsomt innhold - elendig utseende 5/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Tanya: + Et ordtak - Bold - Stygg farge - Upersonlig og kjedelig 2/10 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Henrik C Grei og oversiktlig signatur. 7/10 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. november 2007 Rapporter Del Skrevet 3. november 2007 Den signaturen sa meg egentlig ikke noe, så ikke at den var der først en gang. Kjedelige farger, og dårlig oppsett. 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå