Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quoten trekker mye oppmerksomhet, den strekker seg over hele den tilgjengelige plassen.

6931100[/snapback]

Folk leser jo signaturen likevell..

quoten trekker oppmerksomhet, det andre er linker som man kanskje sjekker ut etter man har lest quoten, det gjør det jo bra. spesielt når det er en så kul quote.

Men ingen liker quotes som omtaler den som har quoten. Med andre ord, det er ikke tøft å ha quoter hvor man selv er omtalt!
= bullshit
Lenke til kommentar
Jeg er blitt ganske fornayd med signaturen min nå. Hovedmålet er jo å la andre vite hvilke karakterer jeg har, hvilke level's de er, og hvilken server jeg er på etc.

Ble fornøyd med at det ser kompakt ut også... Noen invendinger?

6931248[/snapback]

Den var fin, prøv å legg på noen farger og fjern de strekene, fins kode for å venstrestille og høyrestille tekst :)

Evt vurder min hvis noen gidder.. (jeg liker den ihvertfall)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Quoten trekker mye oppmerksomhet, den strekker seg over hele den tilgjengelige plassen.

6931100[/snapback]

Folk leser jo signaturen likevell..

quoten trekker oppmerksomhet, det andre er linker som man kanskje sjekker ut etter man har lest quoten, det gjør det jo bra. spesielt når det er en så kul quote.

6931140[/snapback]

Du ville ha ein vurdering, og det fekk du. Eg er heilt enig med Orresnei, sitatboksen er stor og etter min meining upassande i ein signatur.

Lenke til kommentar

Det er jo ett poeng det da.. At den ser litt stygg ut. Er det det dere mener? Jeg vil bare finne ut deres mening, jeg er på alles parti, siden det er jo en signatur. Zeph har jo ett poeng der ja..

Lenke til kommentar
FtZ-

3 forskjellige farger tiltrekker ikke meg. Du kunne og hatt de på en linje med | som skille mellom de.

uansett lurer jeg på hvorfor i hel... du har så sykt uklare bilder på hjemmekinosiden din. en annen ting er hvorfor du har blomster over tv'n? De er jo der kun til irritasjon for øyet....

Trodde du var normal jeg, men linkene dine setter meg i tvil :)

6928970[/snapback]

bildene er uklare pga jeg ikke hadde digetalkamera på den tiden så di er tatt med dv cam , blomstene er det dama som har plasert de, ser di uansett ikke når der er mørkt :p

jeg er nesten normal

btw har kjøpt hus så det er en ny hjemmekino i kulissene og :)

EDIT: kjedet meg litt , ny siggi , er det noe bedre ??

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...