Underpants Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ståle: Syns det er greit med den lilla smileyen jeg. Fine linker. "He ended up in the crackweb, as the crackspiders bitch" var kjempe morsom! :!: Ibsen. Hadde vært bedre om du midtstilte linken til youtube-filmen. 7/10 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Underpants: Signaturen din oser av din musikksmak, og det er helt greit. Jeg synes derimot den hvitfargen på bandnavnene er for slitsom. Å skjule ting med farge er ikke kult lenger. 5/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 + grei linje + greit, er det meningen at det er got istedenfor have? =/ Grei signatur, ingen behov for farger, greit design, greit innhold 8/10 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 *** IKKE KOMMENTER *** Hm. Tror jeg skal fjerne den linja der. Ble faenmeg usikker nå Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 na ble det litt rarere, prov a midtstille alt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Bedre nå? Ståle: + Artig smiley + Ubuntu + Fint sitat - Link til youtube (jeg orker ikke slike, dessverre) +- Diverse hjemmesider. Det er litt gammelt med sånne. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Arinomi: Linje 1) - Ikke noe bra. Dårlig farge.. Linje 2) - For langt imellom linjene.. Linje 3) - ---"---- Linje 4) -/+ Ikke noe spessielt.. Totalt: Kjedelig, kjedelige farger. Karakter: 2/10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Du har enda ikke gjort noe prover a finne noen som liker signaturen din? - hvit skrift + greie farger ellers - smiliene 4/10 hvis du fikser de smatingene, og kanskje hatt litt sterkere farge pa Med vennlig hilsne sa far du 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ståle: Liker fortsatt ikke den smilien.. Fin deling med "•". Bra med siden. Greit. Liker ikke last.fm så godt, siden alle har den. Gir ikke + eller - for den. Hva gjør de tegna der..? Midt inne i navnet på filmen..? Ikke midstilt(- for det). Greit sitat.. Totalt: Helt greit. Jeg liker ikke mange farger, så du får et lite minus der. Skift også sitatet til midstilt. De tegna du har der, ga også et lite minus. Karakter: 6/10 EDIT: Gir IKKE minus for smilien. Endret 3. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) JonasKs: Linje1: Hvorfor skal alle vite at du hilser vennlig? er ikke det for vanlig å regne? Linje 2: Jeg er ikke addicted til CS og ser ingen grunn til at andre skal få vite at du er det eller få et indirekte spm. Linje 3: har ikke noe å si der Jeg synes at du bruker notene på feil måte, det er heller ikke musikkrelatert så - der Signaturen din er egentlig veldig grei og lite forstyrrende så jeg gir den Karakter:7,8 av 10 Endret 3. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 SpecialForce: Linje 1: Folding@home er et veldig bra prosjekt, og det er bra initiativ å få flere folk med på dette. De to andre linjene: Referanser til blogger/tråder du følger med på er artig bruk av signatur, og bra måte å få folk til å sjekke ut ting man liker. Sålenge det er gjort på en grei måte som SpecialForce har gjort. Karakter: 8.5/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jext Merkelig sitat. Positivt med andre farger enn de "vanlige"+ fint oppsett. 7/10 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Sitatet er fra filmen Identity, som jeg oppfordrer alle til å se. En av favorittfilmene mine og skikkelig kul psykologisk thriller. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Jext: Tror ikke jeg skjønner sitatet... + Ikke standard farge - Du burde ikke bruke fire linjer... 4/10 edge: + Fint oppsett +/- link til en musikk-kampanje... - Rare sitater 6/10 Endret 4. oktober 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 *vil ha min vurdert* wwwerner Ok. + For sentrering+farge. 5/10, lite orginalt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 + Pulp Fiction + vet ikke hvor det er fra, men det er jo sant + du kan ha url pa hele linjen, sa litt teit ut med oppstykket 10/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ståle: Syns det er greit med den lilla smileyen jeg. Fine linker. Dope Spider er fortsatt morsom, men du har endra linken så den blir litt mindre og litt rarere, men det blir et +. Ibsen. Du har midtstilt linken til youtube. 8/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) viser musiksmaken din bra, + link til forumet -du har ingen link til Deep Purple +fine farger 8/10 Endret 4. oktober 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 viser musiksmaken din bra,+ link til forumet -du har ingen link til Deep Purple +fine farger 8/10 9638425[/snapback] Jeg fant ingen myspace til Deep Purple, for jeg skjønner det ikke, men noen kan vel hjelpe meg? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 hva med denne ? http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=61792322 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå