Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Underpants:

 

Jeg er egentlig ikke så sikker på om jeg liker stigmatiseringen av hip-hop-frelste unge i signaturen din. Ikke alt av det som nevnes i din signatur er nemlig så dårlig. Rap har sine reale og gode sider, Run DMC må ikke glemmes av de som laget god hip-hop for ikke å snakke om legenden Sash! som har laget noen av de mest fengende og gode trancelåtene vi har sett. Ikke alt er 50 Cent, Lene Alexandra og Britney.

 

Hilsen en med "god" musikksmak men fortsatt hører på det som er bra av "datamusikk". :)

 

6/10

Lenke til kommentar
Underpants:

 

Jeg er egentlig ikke så sikker på om jeg liker stigmatiseringen av hip-hop-frelste unge i signaturen din. Ikke alt av det som nevnes i din signatur er nemlig så dårlig. Rap har sine reale og gode sider, Run DMC må ikke glemmes av de som laget god hip-hop for ikke å snakke om legenden Sash! som har laget noen av de mest fengende og gode trancelåtene vi har sett. Ikke alt er 50 Cent, Lene Alexandra og Britney.

 

Hilsen en med "god" musikksmak men fortsatt hører på det som er bra av "datamusikk". :)

 

6/10

9552843[/snapback]

Det som ikke gjemmer seg i mørket, gjemmer seg... hvor? (HINT)

Sjekk signaturen en gang til. Jeg syns det er kult :p

Lenke til kommentar

Underpants

 

+ 1-2 linje; hadde den selv, på engelsk tough, men samme greia

+ Black sabbath

+\- fargene

 

7\10

-----

 

såg nå at han ikke skulle vurdere's, men gjorde det uansett.

Anyways...

------------------

Runar

 

+\- første sitat, forstår det ikke :/

+ Artige sitat

+ greie farger

 

8\10

Endret av Martiin
Lenke til kommentar

JonasKs:

 

Med vennlig hilsen JonasKs er litt irriterende og lese... hadde vi ville vite hvem som skrev innlegget hadde vi lest navnet ditt på venstresiden...

Greit og informere om at du er Moderator på en/flere server(e), slik at man kan kontakte deg om man lurer på noe, eller om man vil genrelt smiske med en Moderator.

 

Det midterste tegnet ser forøvrig bare helt malplassert ut.

Du har ett sitat sidenav, men det synes ikke uten og merke det, noe veldig få personer gjør, og da ender bare tegnet opp med og se dumt ut.

 

Droppe smileyene på slutten av linjene, fjerne den fete skriften på "JonasKs", samt bytte den blå fargen med en rød/mørk rød hadde vært mye bedre.

Hold deg til 3 farger. Jo enklere, jo bedre (ser det ut)

 

Vurdering: 6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...