Olum Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Runar: Ditt første sitat var veldig uorginalt. Det andre av Heilage var morsomt. Fine farger 6/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Olumvolum: Fint at det viser hvordan musikk du hører på. Både linker til tråder om band og last.fm En fin og enkel signatur 8/10 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Underpants: Jeg er egentlig ikke så sikker på om jeg liker stigmatiseringen av hip-hop-frelste unge i signaturen din. Ikke alt av det som nevnes i din signatur er nemlig så dårlig. Rap har sine reale og gode sider, Run DMC må ikke glemmes av de som laget god hip-hop for ikke å snakke om legenden Sash! som har laget noen av de mest fengende og gode trancelåtene vi har sett. Ikke alt er 50 Cent, Lene Alexandra og Britney. Hilsen en med "god" musikksmak men fortsatt hører på det som er bra av "datamusikk". 6/10 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Heilage: Interessante linker i første linje, og morsomt sitat i de tre neste. Jeg syns linjeavstanden og/eller skriftstørrelsen blir litt for liten, så den blir litt tung å lese. 9/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Underpants: Jeg er egentlig ikke så sikker på om jeg liker stigmatiseringen av hip-hop-frelste unge i signaturen din. Ikke alt av det som nevnes i din signatur er nemlig så dårlig. Rap har sine reale og gode sider, Run DMC må ikke glemmes av de som laget god hip-hop for ikke å snakke om legenden Sash! som har laget noen av de mest fengende og gode trancelåtene vi har sett. Ikke alt er 50 Cent, Lene Alexandra og Britney. Hilsen en med "god" musikksmak men fortsatt hører på det som er bra av "datamusikk". 6/10 9552843[/snapback] Det som ikke gjemmer seg i mørket, gjemmer seg... hvor? (HINT) Sjekk signaturen en gang til. Jeg syns det er kult Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Underpants + 1-2 linje; hadde den selv, på engelsk tough, men samme greia + Black sabbath +\- fargene 7\10 ----- såg nå at han ikke skulle vurdere's, men gjorde det uansett. Anyways... ------------------ Runar +\- første sitat, forstår det ikke :/ + Artige sitat + greie farger 8\10 Endret 22. september 2007 av Martiin Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Martiin: Interresert i gaming. Ok 5/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Jokkulf: Noe på tysk (sikkert turbonegro ) (rett meg) Linker til tråder og last.fm Veit at turbonegro albumguiden er din i hvertfall. God signatur 8/10 Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Underpants: Jeg går utifra at du liker Black Sabbath, om jeg forstår deg rett? Signaturen er grei den, men oppbrukt. Jeg gidder ikke å gå inn på hvor sant det er. 5/10 Endret 23. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Hega Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Mange kreative og artige signaturer her Men nå vil jeg ha min vurdert Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 for a fa din signatur ma du vurdere personen over deg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Slurt-is: Linje 1og2) Greit siitat, ikke god farge. Linje 3)Greit. Totalt: Kjedelig, ble for grått. Karakter: 3/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 JonasKs: Med vennlig hilsen JonasKs er litt irriterende og lese... hadde vi ville vite hvem som skrev innlegget hadde vi lest navnet ditt på venstresiden... Greit og informere om at du er Moderator på en/flere server(e), slik at man kan kontakte deg om man lurer på noe, eller om man vil genrelt smiske med en Moderator. Det midterste ♫ tegnet ser forøvrig bare helt malplassert ut. Du har ett sitat sidenav, men det synes ikke uten og merke det, noe veldig få personer gjør, og da ender bare tegnet opp med og se dumt ut. Droppe smileyene på slutten av linjene, fjerne den fete skriften på "JonasKs", samt bytte den blå fargen med en rød/mørk rød hadde vært mye bedre. Hold deg til 3 farger. Jo enklere, jo bedre (ser det ut) Vurdering: 6/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Lakus: + fine farger + passet bra midtstilt - likte ikke sitatet på første linje, vet ikke helt hvorfor, bare likte det ikke +/- Halo (?) + hjemmesiden til Halo-klanen du er med i (?) - likte ikke "¤" i slutten og begynnelsen av linjene 7/10 Litt over gjennomsnittlig signatur. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Groening + Ryddig og fint satt opp. + Likte den første linjen + Bra kompinasjon med fargene, men kunne vært bedre. - Lite og kjedelig innhold. - Forsto ikke den meningen med det siste sitatet. - Litt mer kreativt kanskje? 6/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Narrie: Fint med kryssene og fine farger. Morsomt sitat. Last.fm, GTAforum, PSN: Narrie (?) Den er fin den 7/10 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Underbukser: + Enkel - Fet, svart tekst med | rundt - Hvite linker under (de synes så vidt) De hvite linkene får meg til å fokusere, siden jeg syns det er noe der men kan ikke helt identifisere det. Det må nok bli en 5/10 på deg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen Det hvite synes ikke for noen fordi hos mange er alle postene helt hvite, og det skal være kult at det er gjemt. VURDER RUNAR Endret 24. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg var for treig! Endret 24. september 2007 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg liker det fortsatt ikke, Underbuksefyren VURDER MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå