Ståle Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 tok den ikke.. geif vurdering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 **IKKE VURDER MEG** Jeg behøver ikke legge ut mitt fulle navn. Jeg holder meg anonym, og jeg hilser fra brukeren min. Cs:s = counter strike source. Altså det spillet jeg er servermoderator på. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Jaok, men fiks CS:S eller cs:s eller CS : Source sa litt rart ut med bare en stor bokstav. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Kan folk slutte og alltid "unnskylde" seg når de blir vurdert? Ja, jeg ser på deg akkurat nå JonasKs, men også på en del andre. Vurder en annen, og bli vurdert selv, det er det man skal, ikke småsnakke om alle signaturene. Jeg vet dette innlegget ikke er noe bedre, men jeg prøver og få oss tilbake på spor igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Aner ikke hvem jeg skal vurdere.. Hvem skal vurderes..? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Ståle! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Ståle: For starters så ser den ganske uryddig ut med masse tegn og farger spredd på en måte som ser litt feil ut. Link til blogg, Opera, Ubuntu og andre ting kan være nyttig og interessant, men også det ganske motsatte. Hva folk synes om den nye avataren burde vel heller stå i "få avataren din vurdert" tråden, istedenfor i signaturen, da jeg tviler på at noen svarer deg noe særlig på PM ang det. Siste linje er fin, men føler ikke at den legger noe slags "finishing touch" på signaturen annet enn en farge som på en måte forteller at signaturen er ferdig. Få den til og se litt mer ryddig ut, og velg noen farger som passer bedre sammen så snakker vi business. Vurdering: 6/10 EDIT: Leif var her... Endret 19. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Enkel og ryddig signatur. Fine farger også, men er litt usikker på om det passet med større skrift på sitatet enn resten av teksten. 8/10. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Lakus. Førstelinje var bra og en rørende sitat eller hva nå en det er. Siste linje litt vanskelig å lese men fine linker for de som intereserer seg i X-box. +fin sitat(eller hva den er) +linkene er bra for de som liker det der. -syns egentlig fargene var litt dårlige. 6/10 argh to late. Endret 19. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Runar: Førstelinje er et sitat (fra en sang?) Andre linje er noe en som heter Marley sier om deg og det er ganske morsomt. +Morsomt det Marley -Kjedelig -Kjedelige farger 3/10 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Underpants: Et teit sitat som ikke har noe med musikk å gjøre. Ordentlig musikk blir definert av den som hører det. (Nei, jeg hører ikke nevneverdig mye på rap, techno, trance, hip hop selv) 1/10 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Prøver igjen da. -Dårlig sitat. -Oppbrukt sitat. -kjedelig sitat. 1/10 Gi meg kilden til at hip-hop ikke er ordentlig musikk, og at så mange kun hører på hip hop, så skal du få 10/10 og igjen.. +Fin link til en film du har laget. +link til armoryen din(for de som liker wow) men litt vanskelig å se at det er link da. +Artig sitat. +fine farger 8/10 manglet bare noe for å få bedre syns jeg. Endret 19. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 -Kjedelige farger 9532073[/snapback] Bedre nå? samebob: Litt irriterende/forstyrrende med røde og blåe linker i samme linje. Resten av signaturen er egentlig helt greit, med unntak av et par av linkene dine. 6/10. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Shiit, nå ble jeg nettop rompekjørt av en som hører på onkel p og en som ikke er sikker på sin musikksmak.. Det var grøsselig! Runar: Nå ble den litt finere og fargerik (: En helt ok signatur! 6-7/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Underpants: Signaturen din er fremdeles totelt ignorant og frustrerende blind for virkeligheten. Vurdering: 2/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Laukus: Tøffe farger. Så litt på Xbox linken nå. Men har ikke Xbox. Den ¤ tingen er fin, men nå som jeg ser den her, passer den ikke helt til første linje. Karakter: 5/10 Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 JonasKs En søt hilsen og en link som ikke fungerte og noe om CS:S. Ryddig og fine farger, men kunne gjerne vært foruten smiley'ene. 7/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Keldon: - stor bokstav på hvert ord + sant og morsomt sitat Alt i alt, midt på treet. 5/10 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Haha, min sigg då ?! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Groening: + Ryddig og pent + Fin fargekombinasjon + Det første sitatet var bra - Skjønte ikke helt det siste - Litt lite innhold - Kjedelig i lengden Vurdering: 7/10 Endret 20. september 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå