Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

**IKKE VURDER MEG**

 

Jeg behøver ikke legge ut mitt fulle navn. Jeg holder meg anonym, og jeg hilser fra brukeren min. :p

 

Cs:s = counter strike source.

 

Altså det spillet jeg er servermoderator på. :)

Lenke til kommentar

Kan folk slutte og alltid "unnskylde" seg når de blir vurdert? Ja, jeg ser på deg akkurat nå JonasKs, men også på en del andre.

Vurder en annen, og bli vurdert selv, det er det man skal, ikke småsnakke om alle signaturene.

 

Jeg vet dette innlegget ikke er noe bedre, men jeg prøver og få oss tilbake på spor igjen.

Lenke til kommentar

Ståle:

 

For starters så ser den ganske uryddig ut med masse tegn og farger spredd på en måte som ser litt feil ut.

 

Link til blogg, Opera, Ubuntu og andre ting kan være nyttig og interessant, men også det ganske motsatte. Hva folk synes om den nye avataren burde vel heller stå i "få avataren din vurdert" tråden, istedenfor i signaturen, da jeg tviler på at noen svarer deg noe særlig på PM ang det.

 

Siste linje er fin, men føler ikke at den legger noe slags "finishing touch" på signaturen annet enn en farge som på en måte forteller at signaturen er ferdig.

Få den til og se litt mer ryddig ut, og velg noen farger som passer bedre sammen så snakker vi business.

 

Vurdering: 6/10

EDIT: Leif var her...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Lakus.

 

Førstelinje var bra og en rørende sitat eller hva nå en det er.

Siste linje litt vanskelig å lese men fine linker for de som intereserer seg i X-box.

 

+fin sitat(eller hva den er)

+linkene er bra for de som liker det der.

-syns egentlig fargene var litt dårlige.

 

6/10

 

argh to late.

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Prøver igjen da.

 

-Dårlig sitat.

-Oppbrukt sitat.

-kjedelig sitat.

 

1/10

 

Gi meg kilden til at hip-hop ikke er ordentlig musikk, og at så mange kun hører på hip hop, så skal du få 10/10

 

og igjen..

 

+Fin link til en film du har laget.

+link til armoryen din(for de som liker wow) men litt vanskelig å se at det er link da.

+Artig sitat.

+fine farger

 

8/10 manglet bare noe for å få bedre syns jeg.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Laukus:

 

Tøffe farger. Så litt på Xbox linken nå. Men har ikke Xbox.

Den ¤ tingen er fin, men nå som jeg ser den her, passer den ikke helt til første linje.

 

Karakter: 5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...