Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver ut litt av hvert med utseendet av signatur, vad tycks ni?

6926697[/snapback]

 

Stjernene dine var ikke noe spesielt fine. Er bedre med en blank linje :)

 

Edit: Fargene var litt blasse, hva med rødt istedenfor grønt? Og så over til sort på siste linje igjen?

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar

Det er meningen at fargene på de to siste (grå og grønn, samt at de ikke er i bold) skal fremheve den øverste (som er sort og i bold) da den er "viktigere".

 

Hadde tidligere med skarpere farger og det ble litt voldsomt syntes jeg. Eksempelvis;

 

Ta et godt tak i balla.

Hvem stjal Siste Ordet?

¤ ¤ ¤

POLLS! ۰ Kinoguiden ۰ Kommende kinofilmer ۰ Det politiske landskap ۰ LOST oversikt ۰ Transformers

 

 

Dette syntes jeg blir litt vel "skarpt" og plagsomt i lengden. Ønsker ikke at det skal være for sjenerende. Men stjernene kan jo godt forsvinne og kan jo kanskje bytte ut til andre farger, som ikke er så "skrikende" :hmm:

Lenke til kommentar

Dotten: Tror det hadde blitt bedre hvis du skiftet farge på de to øverste linjene, at den øverste er den eneste med farge, altså grønn (darkgreen). Du må fortsatt ha den øverste i Bold, da trekker den mest oppmerksomhet. Første linje i grønn og bold, og andre linje i svart :)

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Det er meningen at fargene på de to siste (grå og grønn, samt at de ikke er i bold) skal fremheve den øverste (som er sort og i bold) da den er "viktigere".

Ta et godt tak i balla.

Hvem stjal Siste Ordet?

POLLS! ۰ Kinoguiden ۰ Kommende kinofilmer ۰ Det politiske landskap ۰ LOST oversikt ۰ Transformers

6926975[/snapback]

Fixed!

 

Hva med Denne?

6927206[/snapback]

Eit av dei betre sitatene, flott signatur det.

Lenke til kommentar
do me do me do me  :dribble:

6928012[/snapback]

 

Personelig liker jeg ikke bruk av quote tagen i signatur. Jeg synst det blir for mye, spesielt når man har 3 linjeg med ordinær tekst pluss en quote. Dessuten linker du til en side du ikke burde / skal linke til her på forumet. :no:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

FtZ-

 

3 forskjellige farger tiltrekker ikke meg. Du kunne og hatt de på en linje med | som skille mellom de.

 

uansett lurer jeg på hvorfor i hel... du har så sykt uklare bilder på hjemmekinosiden din. en annen ting er hvorfor du har blomster over tv'n? De er jo der kun til irritasjon for øyet....

 

Trodde du var normal jeg, men linkene dine setter meg i tvil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...