HilRam Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Som sagt tidligere i tråden, hva med min? Rimelig teit egentlig 6926073[/snapback] Jeg regner med du referer til din egen "loveU4ever" greie når du mener teit? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 okei, ny sigg nå. vurder plixx! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Prøver ut litt av hvert med utseendet av signatur, vad tycks ni? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Prøver ut litt av hvert med utseendet av signatur, vad tycks ni? 6926697[/snapback] Stjernene dine var ikke noe spesielt fine. Er bedre med en blank linje Edit: Fargene var litt blasse, hva med rødt istedenfor grønt? Og så over til sort på siste linje igjen? Endret 24. september 2006 av Pjokk Lenke til kommentar
dask Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er min noe tess da? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 er min noe tess da? 6926710[/snapback] Siste linje bør være i en annen farge. Det blir litt tungt å lese den linja når du har brukt både blå og rød i første linje. Ellers stemmer vel andre linje for de aller fleste gutter Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) okei, ny sigg nå. vurder plixx! 6926674[/snapback] Som alt ifra din side, genialt. Det eneste som mangler er link til den geniale bloggen din. 10/10 Endret 24. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Prøver ut litt av hvert med utseendet av signatur, vad tycks ni? 6926697[/snapback] "Oppsettet" var bra, men fargevalget syns jeg var dårlig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Det er meningen at fargene på de to siste (grå og grønn, samt at de ikke er i bold) skal fremheve den øverste (som er sort og i bold) da den er "viktigere". Hadde tidligere med skarpere farger og det ble litt voldsomt syntes jeg. Eksempelvis; Ta et godt tak i balla. Hvem stjal Siste Ordet? ¤ ¤ ¤ POLLS! ۰ Kinoguiden ۰ Kommende kinofilmer ۰ Det politiske landskap ۰ LOST oversikt ۰ Transformers Dette syntes jeg blir litt vel "skarpt" og plagsomt i lengden. Ønsker ikke at det skal være for sjenerende. Men stjernene kan jo godt forsvinne og kan jo kanskje bytte ut til andre farger, som ikke er så "skrikende" Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Dotten: Tror det hadde blitt bedre hvis du skiftet farge på de to øverste linjene, at den øverste er den eneste med farge, altså grønn (darkgreen). Du må fortsatt ha den øverste i Bold, da trekker den mest oppmerksomhet. Første linje i grønn og bold, og andre linje i svart Endret 24. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hva med Denne? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er meningen at fargene på de to siste (grå og grønn, samt at de ikke er i bold) skal fremheve den øverste (som er sort og i bold) da den er "viktigere". Ta et godt tak i balla. Hvem stjal Siste Ordet? POLLS! ۰ Kinoguiden ۰ Kommende kinofilmer ۰ Det politiske landskap ۰ LOST oversikt ۰ Transformers 6926975[/snapback] Fixed! Hva med Denne? 6927206[/snapback] Eit av dei betre sitatene, flott signatur det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tenkte noen kunne vurdere min Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg venter fortsatt på min vurdering, min er forklart på side 10.... Men dersom man må forklare signaturen sin, burde man egentlig ikke rope så høyt heller... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg venter fortsatt på min vurdering, min er forklart på side 10.... Men dersom man må forklare signaturen sin, burde man egentlig ikke rope så høyt heller... 6927639[/snapback] Masse tyske ting som jeg ikke forstår en bajs av..Jeg har tysk do me do me do me Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 kom igjen folkens, noen som har noen ord om min vakre signatur? 6915799[/snapback] Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) do me do me do me 6928012[/snapback] Personelig liker jeg ikke bruk av quote tagen i signatur. Jeg synst det blir for mye, spesielt når man har 3 linjeg med ordinær tekst pluss en quote. Dessuten linker du til en side du ikke burde / skal linke til her på forumet. Endret 24. september 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Har ordna litt på min.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 FtZ- 3 forskjellige farger tiltrekker ikke meg. Du kunne og hatt de på en linje med | som skille mellom de. uansett lurer jeg på hvorfor i hel... du har så sykt uklare bilder på hjemmekinosiden din. en annen ting er hvorfor du har blomster over tv'n? De er jo der kun til irritasjon for øyet.... Trodde du var normal jeg, men linkene dine setter meg i tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå