Konnis Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Underpants + Fin å se på + Fine farger, font og tykkelse + Det er vel sant det som står der - Alt for mange har den - Vet ikke om det slo helt an med norsk 5/10 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 +Fin å se på. +Minimalistisk. +Linker, vertfall den med katten 8/10 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 +Kort og ikke for langtekkelig. +Bra hearsay. Likte telekinesen -Hiphop. Jeg bare liker det ikke Terningrulle= 5 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 + Engelsk - Jeg tok ikke "vitsen" - Akkurat ikke plass på ei linje, ser stygt ut med det siste ordet på linje nr. 2 2/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Nimrad: + likte den første linjen, bra med linker og den siste setningen - bryr meg egentlig ikke noe spesielt om hvilke spill du gleder deg til skal bli utgitt + W.W.J.D?, men bilde var mindre nødvendig 6/10 helt grei signatur Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Groening: + Lekkert oppsett. + Fine farger. + Kjekt med film/bokanbefalinger. - Første og siste linje var litt unødvendig. 8/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Hadde vært bedre med sitatet under filmen Groening, ikke over Comprade: Et sitat fra en film? Var litt morsomt, men bare det. Greie nok farger, og + for spill du spiller nå, det viser litt av hva du liker. 6/10. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 KoffeinKanin: + For fin oversikthelighet + For greie og interessante linker - For smiley'en... 8/10 Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 wwwerner Godt sitat ifra songen som du linkar til Men songen var ikkje so bra å høyra på syns eg. 7/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Stressis Vanskelig å les det i gørnt, men ganske fine ordtak, fine farger. trekker ned at det er vanskelig å se de grønne linjene så 4/10 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Eivicious + go orden + fint oppstilt - kjedelig - bare for real madrid fans (im not) - sku kansje hadd noe annet Real madrid? 3\10 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Martiin: +For linker til forumet +For interessante linker -For dårlig oppsett -For stygge farger, som ikke passer sammen 6/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) wwwerner Link til en sang av Bad Religion, greit nok det. Ikke noe spesielt ved den, bortset fra at du ikke bare bruker standarform 6/10 Endret 10. september 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Sirslask: + morsomt sitat + bra farge - likte ikke at den var kursiv - var veldig liten signatur Men jeg likte den. 8/10 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Likte din, med morsomme påfunn men har sett bedre 8/10 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Minimalistisk Sig, men ikke noe mer av min interresse. +fine farger +linker -0 interesse. Siden jeg ikke skal tenke for mye på hva jeg liker så gir jeg deg en 5/10 ville vært 2/10 skulle jeg tenkt på personlig interesse Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) samebob: ? Er ikke så innmari fan av hip-hop, men kan ikke regne det som minus. - Rar kombinasjon av rød og svart - Mye bruk av <3, som jeg personlig ikke liker. + Morsom sistelinje Karakter:6/10. Endret 10. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 IQ + Fine farger + Ryddig + Bra sitat + Greie linker + Fin font + Fint oppsett For å pirke litt, unødvendig med ? etter Facebook og et hjerte først. Men jeg kan ikke trekke deg for det. En av de beste på forumet. 10/10 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 For å pirke litt, unødvendig med ? etter Facebook og et hjerte først. 9466825[/snapback] Var ment som et slags spørsmål, om den som leser den har facebook og vil legge meg til, men kan jo godt fjerne det. VURDER KONNIS Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Neinei, for all del, ikke hør på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå