Pañolada Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Fint satt opp fine farger masse linker psn alt i alt en fin signatur 9/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 @ Eivicious: 1. Linje, fotball-stuff i irriterende skrikende farge...Fotball er greit nok, men med den fargen er det alt annet enn pent. 2. Linje, fotball-stuff i irriterende skrikende farge, men litt morsomt rim. 3. Linje, er fra GTA IV traileren. I seg selv er det ikke ett særlig interessant sitat, og er heller ikke særlig kraftfullt. Man må vite om GTA IV for å få noe inntrykk.(Fargene var, også her, helt horrible) Totalt sett vil jeg anbefale og skifte de skrikende irriterende og horrible fargen ut med noen andre som faktisk paser sammen, og å rette opp diverse grammatikkfeil. Vurdering: 3/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Lakus: Fin og enkel signatur som matcher avataren og kult med ¤ mellom. 8.5/10 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Underpants: Grei nok men litt stuslig siden den var på engelsk. 5/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Dernel: 1: Det villeste ordtaket jeg har hørt :!: Litt irriterende farge. 2: Et godt poeng Ikke veldig spennende. 3: Battlefield 2 og Firefox er + 4: Fint å vite hvem du var før 5/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 KoffeinKanin + Fine farger + Ryddig + Oversiktlig (selv om det er det samme som ryddig...) + Rett og slett pen + Sikkert helt kurrante linker - Det blir fortsatt litt mye Nå skal jeg starte med noe nytt: Ta en og en linje... 1. Jeg tror ikke på Julenissen, men fine farger og fin font. 2. Greit nok for de som har PS3, dumt for oss andre 3. Fine farger, fin font osv. Men ikke helt interessante linker. 4. Fine farger, fin font osv. Men ikke helt interessante linker. Dette er en fin signatur. Jeg trekker deg for at det er litt mye. 8/10 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Konnis: Ryddig og meget pen signatur. Ikke for mye innhold, men kan bli litt lite i lengden. Fargene er også veldig fine og passer meget godt sammen. Alt i alt en meget god signatur, men trekker deg ned på grunn av litt lite innhold. Karakter: 9/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 KoffeinKanin + Fine farger + Ryddig + Oversiktlig (selv om det er det samme som ryddig...) + Rett og slett pen + Sikkert helt kurrante linker - Det blir fortsatt litt mye Nå skal jeg starte med noe nytt: Ta en og en linje... 1. Jeg tror ikke på Julenissen, men fine farger og fin font. 2. Greit nok for de som har PS3, dumt for oss andre 3. Fine farger, fin font osv. Men ikke helt interessante linker. 4. Fine farger, fin font osv. Men ikke helt interessante linker. Dette er en fin signatur. Jeg trekker deg for at det er litt mye. 8/10 9369652[/snapback] Må bare si at første post er ikke om Julenissen, men om kristendommen i seg selv Linje to er for å vise at jeg har Playstation3 ;D Men du har rett, er litt mye Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Movieheart: Bra signatur som ser moderne ut. Bra med svart som hoved greie og svakere farger på de andre. Nyttig. 9.9/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 @ Underpants: En ganske så stereotypisk "jeg hører på [insert genre here] og for og være kul sier jeg at rap suger" Lei av slike uttalelser, lei av slike sitater, lei av slike typer som har slikt i signaturene sine Den er også noen ord for lang slik at noen ord havner på sin egen lille linje, noe som ikke ser pent ut. Fet, sort skrift var vel heller ikke det beste, men er det eneste som trekker opp. Vurdering:1,1/10 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 @ Underpants: En ganske så stereotypisk "jeg hører på [insert genre here] og for og være kul sier jeg at rap suger" Lei av slike uttalelser, lei av slike sitater, lei av slike typer som har slikt i signaturene sine Den er også noen ord for lang slik at noen ord havner på sin egen lille linje, noe som ikke ser pent ut. Fet, sort skrift var vel heller ikke det beste, men er det eneste som trekker opp. Vurdering:1,1/10 9374668[/snapback] Så du er en sånn, du.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Nei, jeg er ikke en "wannabe gansta rapper" Vurder meg!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Nei, jeg er ikke en "wannabe gansta rapper" Vurder meg!! 9374696[/snapback] Lakus: Stilig grønnfarge, og + for ¤. 8/10. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Noen som vil vurdere min? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Ikke før du vurderer noen andre.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Underpants: Tilfeldig statistikk og ellers et "jeg er bedre enn deg"-utsagn er ikke helt noe jeg liker. 2/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Du skal vurdere KoffeinKanin... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Du skal vurdere KoffeinKanin... 9376570[/snapback] Meg? Ok. KoffeinKanin: Liker signaturen, men hadde likt den mer dersom den hadde vært midtstilt.. Liker også bandene du har linker til. 7/10 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 Hehe, han hadde midtstilt før Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. august 2007 Rapporter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) wwwerner: + Favorittfilmer, men kunne ha valgt kulere filmer +/- Filmer du skal se snart? Bryr meg lite om det +/- Filmer du nylig har sett? Ditto ^ :-P Og hvordan kan Planet of the Apes være på filmer du nylig har sett og filmer du snart skal se? Skal du se den om igjen? En helt grei signatur med film som tema, 6/10. Endret 28. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå