Chad Thundercock Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg har planer om å søke meg inn i jegerkommandoen om 2 år og lurte på om noen har erfaring med enten MJK eller HJK. Trenger råd som er vesentlige og muligens avgjørende for kvalifisering. Hvilken fysisk øvelse® er det ekstra lurt å mestre? Og hvorfor klarer gjennomsnittlig bare 10% av søkerne å kvalifisere seg? (dårlig psyke?) Endret 21. september 2006 av dicktator Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Her tror jeg du finner litt info: Om trening Marinejeger.no Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Var tidligere en tråd om de norske spesialstyrkene, men finner den ikke ... mulig den er blitt fjernet Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Var tidligere en tråd om de norske spesialstyrkene, men finner den ikke ... mulig den er blitt fjernet 6928221[/snapback] Jeg lette sånn i 20min etter den, men fant den ikke. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Er tydligvis ikke mange som har forsøkt seg i noen av disse... Endret 24. september 2006 av dicktator Lenke til kommentar
JohnnyNord Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei rekrutt Skal du inn i HJK så kan det være en idet å kikke på siden deres inne på www.mil.no: De øvelsene du burde mestre er Hangups(min5 stk) Situps (min 30 stk) Pushups (min 25 stk) og Ryggups (min 20 Stk) ellers er det en god ide å rbevege deg mye med ryggsekk ettersom det kommer til å prege de første ukene du må også kunne jogge 5 kilometer med lett opppakning på en rimelig tid. Skal du inn på MJK så bør du også kunne svømme bra og holde pusten en stund samt ikke være redd for kaldt vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå