Gå til innhold

Hvor er Håndverkstelefonene?

sørby

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager er det ingen produsenter som vil lage en skikkelig arbeidstelefon??

Jeg kunne sikkert ha solgt 5stk nokia 6250/ericsson r310s per dag

hvis de hadde hvert i salg i dag.

I stede må jeg sende kunden ut med en nokia 5140i med altfor små taster og som mangler bluetooth, spesielt vanntett er den ikke heller.

Nokia nye 5500sport får vi retur, den har bluetooth men er ellers helt ubrulig som arbeidstelefon.

Nei gi oss en telefon med store taster, mulighet for tråløst headset og som har antenne tilkobling.

Det er det vi mangler i mobil sortimentet i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst tastene. 90% av de som trenger en vanntett støvtett støtsikker telefon har pølsefingre eller er ikke spesiellt intresset i en avanset telefon.

S60 passer ikke for denne kunde gruppen.

Men selfølgelig gjelder ikke dette "alle"

Lenke til kommentar

M75 er en Siemens telefon mange skjønner eller klarer ikke og lære seg menyen. ellers har den små taster.

For meg er dette en bra telefon men ikke for "Ola" som jobber som vaktmester. Han trenger en telefon som nokia 6250 eller ericsson r310

Lenke til kommentar

He he de bildene du fant der er vel ikke akkurat 1:1 er de vel?

Jeg jobber i en butikk der vi selger myye mobiltelefoner til bedrifts kunder. Tro meg vi savner en telefon alla nok 6250.

Mange kunder spesielt menn over 40 har følgene ønsker.

En telefon med store gode taster, en telefon som han koble til en ekstren antenne som bluetooth så han slipper å ødelegge bunnkontakt fordi kablen til headsettet sitter fast

Lenke til kommentar

3510(i) er ein veldig fin arbeidsmanntelefon, store og gode taster. Skjermen er ikkje så mykje å hoppe i været for dog.

Eg er rimelig sikker på at om ein produsent hadde laga ein telefon for dette markedet ville den selge som varme pølser på 17. mai. Ein telefon med store og gode taster der ingen av dei har to i ein knapp, det er fy fy. Telefonen er vanntett og støtsikker til ein viss grad. Kamera kan dei utelate, samt ein haug med andre unyttige funksjonar, Blåtann kan kanskje være med sidan den då er lettare i bruk med handsfree.

Lenke til kommentar
M75 er en Siemens telefon mange skjønner eller klarer ikke og lære seg menyen. ellers har den små taster.

For meg er dette en bra telefon men ikke for "Ola" som jobber som vaktmester. Han trenger en telefon som nokia 6250 eller ericsson r310

6911313[/snapback]

Er ikke denne telefonen nokså gammel, og på vei ut av butikkene.

Veldig få butikker som har denne, så vidt jeg veit! :hmm:

Edit: sjekket nå, kun Komplett som hadde den i lista si, men de hadde den ikke på lager.

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

Viss ein skal døme M75 etter kvaliteten på gummilistane som ligg rundt kanten, kan han diverre ikkje vere stort å skryte av. Desse dett av berre ein ser litt hardt på dei... Slik er det i alle fall på den eg har. Same tilbakemelding har eg fått frå andre som har denne.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Sånne telefoner er jo ikke så fancy-e da, men det hadde man vel kanskje ikke brydd seg så mye om.

Mener jeg så en utendørs PDA for litt siden mens jeg surfet, det hadde kanskje vært noe?

Litt større dingsboms, få inn ett oppringerprogram med store taster.

Da forutsetter jeg at den faktisk tåler så mye som den kanskje burde.

Prøvde å finne tilbake til den PDA-en jeg så, men fant den dessverre ikke

Lenke til kommentar

6911313[/snapback]

Jeg kjenner flere håndverkere som bruker M75, spesielt vanskelig er den da ikke. Prøv evt ME75, den er ennå litt mindre avansert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...