Ksungam Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Begynte med fotball igjen i sommer, etter en pause på nesten et år. Kondisen var da helt på bånn, og den har kommet seg mer og mer etter hvert, uten at den har blitt helt bra. Jeg har ofte blitt spysliten kun 45 min ut i treningen, uten å ha jobbet noe mer enn alle andre. På kampene har jeg vanligvis spilt mellom 45 og 70 min. Men i dag var backen vår skadet, så jeg gikk inn for han. Og for en gang skyld var jeg skikkelig klar for å spille kamp. Jeg jobbet kjempe bra gjennom hele kampen, og hadde lange løp både defensivt og ofensivt. Etter kampen var jeg like sliten som jeg til vanlig er etter bare oppvarmingen. Dette syntes jeg var veldig rart Vi rakk foresten nesten ingen oppvarming i dag. Noen som vet hvorfor kondisen min er så rar? Hadde det mest med at jeg var skikkelig klar for kampen, eller det at jeg ikke varmet opp? Jeg skjønner ingenting jeg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mye søvn / spist rett i forkant av kampen muligens? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Mye søvn / spist rett i forkant av kampen muligens? 6911050[/snapback] Akkurat motsatt La meg klokken 1 dagen før, og opp klokken 7. Forsov meg, så rakk ikke frokost. Spilte heller ingenting på skolen, da jeg kom hjem spiste jeg 4 skiver, og 2 bananer før kampen. Bananer inneholder jo mye energi, men om det var bananene som gjorde det, må det være superbananer! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det som gjorde det er nok at du var så tent på og få spille kampen, at du glemte å bli klar! hehe.. Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Om du spilte back og er vanligvis midtbanespiller så er det en herlig opplevelse. Backer springer ikke like mye som midtbane og dermed føles det nydelig å oppleve noe slikt etter uker med "spyslit." Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spørs hvordan man spiller back, selvfølgelig går det ann og hele tiden bli igjen i forsvar, men selv syns jeg det var morsomt å angripe fra backposisjon. Kan fort bli en del løping da. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er viktig med en god frokost, og en skal spise max en time før trening/kamp for at kroppen skal rekke o forbrenne noe av maten du fikk ideg. Dessuten viktig å drikke mye! Dette gjelder da spesiellt på varme dager. Tren regelmessig, gjerne en og annen jogetur på fritiden og du skal se at du orker mye mer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Når begynte man å merke at man har dårlig kondis under fotballspilling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Trenger du så god kondis i fotball da? http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/06/478946.html Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Trenger du så god kondis i fotball da? http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/06/478946.html 7012141[/snapback] Dødsbra! Måtte sjå den to gongar! Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ikke dårlig Men er vel slik Braaten er. Litt av og på. Men når han er på er han virkelig knall også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå