Gå til innhold

Nye bilder av Forza 2. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Dette er jo bare helt latterlig, et bilspill som går for realisme og ikke tilbyr in-car view/dashboard view?

Da dropper jeg også det spillet her.

7020956[/snapback]

Gran Turismo har da banet vei med den trenden altfor lenge. Men det var skuffende,så absolutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er jo bare helt latterlig, et bilspill som går for realisme og ikke tilbyr in-car view/dashboard view?

Da dropper jeg også det spillet her.

7020956[/snapback]

Gran Turismo har da banet vei med den trenden altfor lenge. Men det var skuffende,så absolutt.

7020963[/snapback]

Riktig, men siden TDU og PGR3 har dashbord view så hadde jeg et stort håp om at dette skulle være trendsettende for alle bilspill fremover.

Lenke til kommentar

Jepp... Aldri hatt noe til overs for Gran Turismo blant annet pga. at de ikke har hatt dashboard view, det og at etter 300 km/t i autovernet så er bilen like fin. Passer ikke så veldig godt inn i et spill som liksom skal være realistisk, har ikke noe mot hverken realisme eller arkade i spill, men man bør gå for en av delene, ikke blande dem, spesielt når man hevder at spillet f.eks er realistisk blir det dumt og ødelegger helheten.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja det er litt artigt at disse meir eller mindre arcade-spillene skal sitte å brilijere med lekre dashboard egentlig.

7021299[/snapback]

GT-HD kommer med dashboard view.

Jeg syns det er feil å bruke dashboard view, sammenlikn med å kjøre en vanlig bil, når man er fokusert på kjøringa er det ikke stort av dashbordet man legger merke til, hvis man tenker seg om må man kikke ned for å se på speedometeret. Og i og med man sitter å kjører hjemme max på en 50 eller 40 tommer (mindre oxo) så er ikke den utsikten i nærheten av så bra som ut av frontruta på en bil. Så jeg syns hood veiw, der man ser panseret er mest realistisk.

Noen som har sett/prøvd/lest noe om dette rattet?

post-60638-1161247349_thumb.jpg

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
GT får det! Det må eg si :)

7103345[/snapback]

det skal jeg fa** meg ikke ha! gidder ikke å punge ut over 5000,- for å spille et spill.

koser meg med TDU!

7104004[/snapback]

Hva sikter du til? At du i så tilfelle skulle kjøpe deg PS3 og GTHD kun for å få dashview? Hmm... Da er ikke du på vippepunktet eller stinn av gryn kan vi slå fast. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...