Gå til innhold

Nye bilder av Forza 2. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tviler sterkt på at noen av FM2 bildene er ingame.. ser veldig consept art ut. men det blir sikkert bra likevel.

vi får vente og se. :)

6929789[/snapback]

concept art? Det ser jo i hvert fall ikke ut som concept art... Ser ut som in-game bilder med aliasing og litt småplukk her og der. Hvis dette er renders så er de i hvert fall dårlig kvalitet på.

Lenke til kommentar

Dere er ganske øyke om de ingame bildene må jeg si.

- the preview version shown to the press is based on a 60% finished version( devs are currently working on optimization, lightning, etc..)

Mao det dere ser er ikke helt ferdig heller. I tillegg må jeg si at Forza1 per i dag, er mer en underholdene. Om grafikken blir som PGR3 eller bedre så blir jeg glad nokk.

Det jeg er mest opptatt av her, er hvordan spillet i sin helhet blir. Blir styringa realistisk nokk, blir lyden bra? osv. Lyden er jo halve opplevelsen må dere huske.

- new cars and tracks are planned to be available for download every 6 months

Høres meget bra ut! flott med oppdateringer.

- every car in the game will sound different

Dette er også meget bra. Jeg har fult med litt på forzas egne sider. Og jeg har derfra lastet ned et lydklipp fra en Lamborgini Countach. Og i og med at bilene blir kjørt på rulle istede for bare ruse en motor, blir lyden virkeligt realistisk. Jeg var i år på bane og hørte med egne ører når en Lamborgini Countach kjøre med fult pådrag bortover langsida. Og etter kort tenking vil jeg si lyden er 99% lik. Så dette er noe av det mest lovende med spillet sålangt!

- the new damage system now works much better, every part of the car will be dynamicly deformed depending on how hard it get hit; with parts like bumbers and spoilers falling of the car and staying on the track

Dette er også en bra sak. Liker når ting blir ødelagt, som igjen øker realistiken. Og det som står at ting blir værende igjen på banen er jeg skeptisk om de får til. Noe av det som er irriterende er at gummispor fra kjøringa forsvinner. Spora som en lager f.eks etter en sladd burde bli værende igjen. Og jeg vil si at med dagens teknologi bør dette være muligt og få til.

- the car can't be totalled but it can be damaged so far that you will be limited to drive only at a minimum of speed

Og igjen knallbra! Noe som gjør at jeg slipper irritere meg over samme SKITEN som er i PGR3 hvor andre bruker meg som brems, ved å krasje i ræva på meg. Så her gjelder det å kjøre best ikke bruke skitnest knep/triks

# - driving assists(Raceline, ABS,TCS,ATS) return and they are better then ever; simulation fans who turn it off will be rewarded with more money

Meget bra. Fint at vi som liker mest mulig "simulator" blir belønnet. Jeg hater ABS.TCS.ATS osv både i virkeligheten og i spill. Det er noe av det dummeste som er blitt funnet opp. Det finnes knapt gode sjåfører lengre. Det er jo bilen som kjører deg ikke du som kjører bilen lengre, omtrent.

- most of the tracks from FM1 will return like Tokyo Circuit

Banene i spillet var meget gode og jeg liker at dem kommer tilbake. Selv om jeg mener dem bør konsentrere seg extra om å få Nurburgring Nordschleife mer realistisk. Jeg har kjørt på denne banen på skikkeligt. Faktisk var nede og kjøre på den i slutten av april begynelsen på mai i år. Og fikk oppleve alle årstider på en gang :!: Både sol og tørt samt pøsregn og snø på slutten av dagen. Bare på 1 runde fikk jeg oppleve sol, pøsregn, sol. yr, snø, sol. Skulle også ønske banen Spa inn på Forza.

- demo version over Xbox Live is planned

Dette skal ifølge folka som lager spillet ikke komme, kun film trialere. Grunnet dem vil heller bruke tida på og lage spillet og ikke sløse tid til en demo. Ifølge dem vil en demo utsette alt med 1-3mnd, Men siden spillet nå er utsatt, så kanskje dem har skiftet mening?

Og en ting til, til slutt. Hørte rykter om at Logitech skal lage en Xbox360 versjon av sitt nydelige G25 ratt/pedaler? Skulle gjerne likt og fått mere info om dette. Ratt og pedaler med clutch og 6trins H-skift høres helt sjef ut!

Lenke til kommentar
Blir skuffet hvis spillet ikke har sånn skikkelig FPS greie som PGR3 har.. altså  den viewmoden hvor man liksom ser ut førerens øyne og kan se rattet, speed'o meterene, etc. Føles så mye mer ekte ut da.

6967561[/snapback]

Dashboard view er ikke med dessverre.

Lenke til kommentar
Blir skuffet hvis spillet ikke har sånn skikkelig FPS greie som PGR3 har.. altså  den viewmoden hvor man liksom ser ut førerens øyne og kan se rattet, speed'o meterene, etc. Føles så mye mer ekte ut da.

6967561[/snapback]

7020193[/snapback]

Litt nedtur akkurat det der :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

6967561[/snapback]

7020193[/snapback]

:ohmy: Hva faen?

Lenke til kommentar

6967561[/snapback]

7020193[/snapback]

Er du helt sikker? Står det noen plass? kanskje de legger inn det før release, men det er nok litt liten tid.

Lenke til kommentar

6967561[/snapback]

7020193[/snapback]

Da er dette dessverre et ikke-kjøp for min del, ettersom jeg spiller bilspill kun fra denne vinkelen. Jaja, har mer enn nok underholdning i PGR3 og TDU...dessuten er jo PGR4 på vei:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...