Gå til innhold

Nye bilder av Forza 2. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å beklager, viste ikke at vi snakket med noen fra 2005. Hei, hvordan går det. Vil du ha et par lottotall?

6911957[/snapback]

"Oj, la meg bli usaklig, for jeg har ingen argumenter"

Bildet jeg hentet er jo sammen med de andre? Men dette har de altså photoshoppet inn aliasing på? Hva får deg til å tro at disse to andre bildene er NØYAKTIG slik det ser ut in-game?

Men dere får jo leve i troen. Jeg legger denne tråden i favoritter, så skal kan vi grave den frem igjen om noen måneder, og se hvor mye AA det egentlig er...

Lenke til kommentar
Det eg lurar på er kva konsoll Hossa skal kjøpe seg. Ser for augeblinken ikkje ut til at han skal ha seg noko som helst, slik han slaktar begge konsollar og spela deira. Likevel finn han det naudsynt å trolla eit konsollforum.

Eitt ord: Bortkasta.

6911981[/snapback]

Jeg har alt som er. Ikke at jeg skjønner hvorfor du bryr deg om det. Og hva er troling her ? At jeg sier at vi som vanlig blir servert påpussede juksebilder ? Går an å være litt kritisk til hva vi blir servert vet du.

Lenke til kommentar
tulle bilder. juks og fanteri. som alltid.

6911768[/snapback]

Riktig. Som vanlig er det slik det egentlig blir seende ut:

http://img104.imageshack.us/img104/2218/h1...forza003zn2.jpg

Absolutt null anti-aliasing.

6911793[/snapback]

Eller slik?

http://www.forzacentral.com/gallery/showim...php?i=8504&c=49

Fremdeles ikke full oppløsning, men viser vel litt bedre enn det kraftig forminskede bildet du viser... Man kan se aliasing på dette bildet også, men her ser det ut som 4xAA og ikke -400xAA.

Lenke til kommentar
Gleder meg nå ja. Håper rattet får dritgod feeling. :)

Men kommer forza før jul eller til neste år?

6911994[/snapback]

Forza 2 ble utsatt til nyåret. Hvorfor er jeg ikke sikker på...

Birger :)

6912072[/snapback]

Tror de fikk mye negativ feedback rund baut for hvordan spillet så ut. Hvertfall flyttet de datoen frem bare et par dager etter de viste frem noen bilder. Det ser hvertfall veldig fint ut nå da, og i 60 frames blir det sikkert "smud" å kjøre.

Lenke til kommentar
Staal flashback!  :wow:

6911988[/snapback]

Hossa = Staal = Fedorov = Den tristeste, mest unyttige skapningen jeg noen gang har sett på et internettforum. Må jo ha minst 11 brukernavn nå, hvorav 10 er banna.

6912808[/snapback]

Temmelig imponerende å registrere seg 40 ganger altså. Må ha mye å drive med på fritiden.

Lenke til kommentar
my life is complete :blush:

6911741[/snapback]

hehe, Forza 2 blir ein kjempetittel trur eg! Og dei bileta var heilt supre!

6911768[/snapback]

Okay.

Berre drit i Hossa, han har openbert ikkje noko betre å ta seg til enn å lage dårleg stemning.

6911848[/snapback]

Stemmer. Sku ønske MODERATORAR hadde fjerna slikt.

Men bileta såg bra ut. Eg håpar verkeleg at det blir noko slik i "virkeligheten". Er det bekrefta eller avkrefta om bileta er ingame?

Håpar på gameplay trailer på TGS, og XBL bringin' it home! :)

Lenke til kommentar

Det e jo torsdag! (over 9000 innlegg?, gawd damn!)

Som gammal playstation mann (2) og med egentlig kun -eit- helte(bil)spel (wrc), og med planer om 360 investering asap ... e dette verdt mine surt og hardt inntjente peng ? må eg vente lenge på eit FEITT bilspel (som ikkje handler om nattekjøyring i ein japseby) TDU *er* kult (og grunnen til at eg har konvertert fra ps3, men whatabout rally?? hva matcher wrc på 360 og NÅR!!) (litt offtopic, dont shoot me)

6911768[/snapback]

Riktig. Som vanlig er det slik det egentlig blir seende ut:

http://img104.imageshack.us/img104/2218/h1...forza003zn2.jpg

Absolutt null anti-aliasing.

6911793[/snapback]

Eller slik?

http://www.forzacentral.com/gallery/showim...php?i=8504&c=49

Fremdeles ikke full oppløsning, men viser vel litt bedre enn det kraftig forminskede bildet du viser... Man kan se aliasing på dette bildet også, men her ser det ut som 4xAA og ikke -400xAA.

6912650[/snapback]

Endret av Qbiq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...