Gå til innhold

Nye bilder av Forza 2. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tulle bilder. juks og fanteri. som alltid.

6911768[/snapback]

Riktig. Som vanlig er det slik det egentlig blir seende ut:

h10360429forza003zn2.jpg

Absolutt null anti-aliasing.

6911793[/snapback]

Du ser jo tydelig at det der er grunnet elendig nedskalering. Prøv å nedskalere hvilket som helst bilde med MSpaint, Word eller noe annet usaklig "bilderedigeringsprogram".

Lenke til kommentar
Pøh, dei der bileta er vel ikkje fiksa med? Nyare bilspel kjem no alltid vanlegvis med full aniti-aliasing. Dessutan er jo blurring-effekten der også. Synes bilane ser bra ut, men omgivnadene skulle eg gjerne sett meir av :) .

6911816[/snapback]

Vi fikk gresset vårt! :w00t:

6911852[/snapback]

*Ruller rundt i gresset, River det opp fra bakken og lar det regne ned over meg mens jeg ensomt jubler min gledesrus*

JAAAAAA!!!!

Lenke til kommentar

6911768[/snapback]

h10360429forza003zn2.jpg

6911793[/snapback]

Du ser jo tydelig at det der er grunnet elendig nedskalering. Prøv å nedskalere hvilket som helst bilde med MSpaint, Word eller noe annet usaklig "bilderedigeringsprogram".

6911832[/snapback]

Det er nå slik PGR3 ser ut på xboxen min...

Det du derimot tydelig ser er at bildene i første innlegget definitivt ikke er skikkelig "in-game". De er helt sikkert stillbilder som er tatt fra en photo-funksjon. Igjen, her husker vi også PGR3 som ikke hadde noe AA, men når du tok photo ble det plutselig full AA og ekstremt mye bedre bilde. Og det var jo disse bildene som florerte på internett..

Jeg mimrer tilbake...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

6911768[/snapback]

h10360429forza003zn2.jpg

6911793[/snapback]

6911832[/snapback]

Det er nå slik PGR3 ser ut på xboxen min...

Det du derimot tydelig ser er at bildene i første innlegget definitivt ikke er skikkelig "in-game". De er helt sikkert stillbilder som er tatt fra en photo-funksjon. Igjen, her husker vi også PGR3 som ikke hadde noe AA, men når du tok photo ble det plutselig full AA og ekstremt mye bedre bilde.

6911897[/snapback]

Å beklager, viste ikke at vi snakket med noen fra 2005. Hei, hvordan går det. Vil du ha et par lottotall?

Seriøst så skjer det en utvikling på en konsoll og i spillindustrien i løpet av 1 år.

Det er som å dra frem et bilde og si at slik ser rayman ut på PSXen min :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...