Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin episode...

 

---

 

Men jeg må bare si at jeg blir så utrolig frustrert over at det skal bli opprettet en tråd for hver episode. Hva er poenget? Da vil de samme tingene som blir diskutert i denne tråden bli diskutert i den andre. Andre tråder har jo blitt slått sammen fordi det diskuteres det samme i trådene. Enten må denne tråden bli stengt (ikke ønsket fra min side), eller så må man fortsette med denne tråden.

Lenke til kommentar
Fin episode...

 

---

 

Men jeg må bare si at jeg blir så utrolig frustrert over at det skal bli opprettet en tråd for hver episode. Hva er poenget? Da vil de samme tingene som blir diskutert i denne tråden bli diskutert i den andre. Andre tråder har jo blitt slått sammen fordi det diskuteres det samme i trådene. Enten må denne tråden bli stengt (ikke ønsket fra min side), eller så må man fortsette med denne tråden.

8417070[/snapback]

 

Det er meningen at selve episodene skal diskuteres i hver enkelt tråd, mens i denne tråden skal vi snakke mer generelt om serien osv.

Lenke til kommentar

Svarer i denne tråden siden det ikke har noe å gjøre i "Catch 22"-tråden.

var grei episode dette , var ikke sikker på om jeg skulle gi 3 eller 4 ....havna på en 4'er :)  gleder meg til neste sun/jin episode :)

8439280[/snapback]

Det kommer til å bli en nedtur tror jeg. Synes ikke de har så mye å bidra med lenger. Noen som er enige/uenige?

Lenke til kommentar
Jack sine flashbacks er kanskje ikke de morsomste flashbackene, men de er meget interessante mtp. faren til Jack. Det forrige var likevel ganske dølt.

 

Laget foresten en tråd for neste episode: LOST 3x18 - "D.O.C." (USA)

8439461[/snapback]

Var vi ikke enige om at vi skulle vente til mandag med sånne tråder?

8439688[/snapback]

Jeg har ikke blitt enig med noen om noe...

Selv er jeg imot en tråd per episode. Det betyr at jeg må sjekke to tråder, gjerne om samme sak.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...