pOOf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Lurer på om Locke har noe med "the others" og gjøre jeg..? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Lurer på om Locke har noe med "the others" og gjøre jeg..? 8385568[/snapback] Tja. Ben hadde jo fått tak i og kneblet faren til Locke, så det er vel kanskje en av grunnene til at han ikke er tilbake i leiren han også. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, først ville han jo ikke av øyen, men nå som faren er der så vet ikke jeg. Nå vet vi jo at ubåten var den måten "the others" kom seg til øyen på. Hvordan kunne de da få faren til Locke der? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, først ville han jo ikke av øyen, men nå som faren er der så vet ikke jeg. Nå vet vi jo at ubåten var den måten "the others" kom seg til øyen på. Hvordan kunne de da få faren til Locke der? 8386995[/snapback] Vi vil nok få svar på det etterhvert, men når vi vet hvordan Danielle og Desmond havnet der vet vi jo at man nødvendigvis ikke bør komme dit ved hjelp av ubåten. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, først ville han jo ikke av øyen, men nå som faren er der så vet ikke jeg. Nå vet vi jo at ubåten var den måten "the others" kom seg til øyen på. Hvordan kunne de da få faren til Locke der? 8386995[/snapback] Vi vil nok få svar på det etterhvert, men når vi vet hvordan Danielle og Desmond havnet der vet vi jo at man nødvendigvis ikke bør komme dit ved hjelp av ubåten. 8387431[/snapback] Det kan jo hende at de hadde hentet faren til Locke før han sprengte ubåten. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det kan jo hende at de hadde hentet faren til Locke før han sprengte ubåten. 8387749[/snapback] Hvis han i det hele tatt er hentet (er fortsatt i tvil omkring dette), ble han nødvendigvis hentet før ubåten ble sprengt. Ben sa jo til Tom at han skulle hente mannen fra Telahassie, og dette var lenge før sprengningen. Allikevel gikk det for kort tid mellom ordren og sprengningen til at de kan ha hentet ham i ubåt (vi vet jo at øya ligger i stillehavet et sted). Han må derfor ha kommet før John og gjengen kom til landsbyen eller blitt hentet gjennom den berømte trylleboksen (spør meg ikke hvordan isåfall). Danielle har vi vel ikke sett siden hun så datteren? Kanskje hun har fulgt etter the others? Hvis hun ikke stakk rett hjem, må hun vel vite noe om hva de foretok seg, hvor de dro osv. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ...når vi vet hvordan Danielle og Desmond havnet der... Nå sto det helt stille her. Hvordan kom Danielle og Desmond til øyen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ...når vi vet hvordan Danielle og Desmond havnet der... Nå sto det helt stille her. Hvordan kom Danielle og Desmond til øyen? 8388092[/snapback] Danielle med et forskningsteam i 1988 (?). (16 år fra 2004). Desmond med en seilbåt tror jeg. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Desmond skulle seile rundt jorden med en seilbåt, kom ut for et kraftig uvær, og ble strandet på øyen. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Slik var det ja. Danielle må jo i så fall ha vært et vellykket resultat av å gjøre kvinner gravide på øyen..? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Slik var det ja. Danielle må jo i så fall ha vært et vellykket resultat av å gjøre kvinner gravide på øyen..? 8388299[/snapback] Jepp. Hun og Claire har født på øyen. Og så blir det interessant å se hvilken Sun får videre i "fertilitetsserien" Lost. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ben er også født på øya (hvem var/er mora?), hvis han snakker sant... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Maybee... amelia er moren? Og adam er faren. Det virker i allefall at adam er lojal mot ben. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Lurer på når vi får sjå eit Ben flashback, det trur eg kjem til å bli ein uhyre interresant episode... Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Eneste jeg klarer å tenke på nå er hva Juliet pønsker på... Hvis (når) hun forrår dem igjen håper jeg de lar henne brenne et visst sted. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Juliet ja... Hun spiller rollen sin veldig troverdig, og jeg trodde faktisk at hun hadde litt forlatt av "the others" en stund. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Trodde jeg også, snakk om manipulerende møkkakjerring... Lurer sånn på hvor en godt utdannet forsker som henne er blitt en sånn slåsskjempe. Måten hun taklet Kate var jo helt sjuk! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Husker jo sesong 1 at Ethan også var litt av en slåsskjempe. Han tok jo Charlie og Claire lett med seg inn i jungelen, og Jack kjempet en ganske hard kamp mot han. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kanskje de har et super-secret martial arts training-center et sted... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det kan jo hende at de hadde hentet faren til Locke før han sprengte ubåten. 8387749[/snapback] Hvis han i det hele tatt er hentet (er fortsatt i tvil omkring dette), ble han nødvendigvis hentet før ubåten ble sprengt. Ben sa jo til Tom at han skulle hente mannen fra Telahassie, og dette var lenge før sprengningen. Allikevel gikk det for kort tid mellom ordren og sprengningen til at de kan ha hentet ham i ubåt (vi vet jo at øya ligger i stillehavet et sted). Han må derfor ha kommet før John og gjengen kom til landsbyen eller blitt hentet gjennom den berømte trylleboksen (spør meg ikke hvordan isåfall). 8388072[/snapback] Kanskje tiden beveger seg annerledes på øyen? Det vil si at en dag på øyen er flere uker ellers. Eller noe i den dur. Det jeg lurer på er foten vi så i slutten av sesong 2. Hva var det for en gigantisk statue som har stått der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå